🌹

0 0 0
                                    

                                                                                                                   (18 MAYIS 2023)

Topraktan suyun çekilmesi gibiydi yokluğun                                                               Kurak topraklar gibi kaldı yüreğim.                                                                                                             Oysa görmemişti gözlerim,                                                                                                                             işitmedi kulaklarım,                                                                                                                                                          konuşmadı dilim.                                                                                                                           Kalbim yanmadı, parçalanmadı, tutuşmadı.                                                                                                                         Kokunu almanın hasretiydi yüreğimi yakıp kavuran,                                                                                                           yetim çocuklar gibi yurtsuz,                                                                                                                          öksüzler gibi evsiz kaldım.                                                                                                                                          Ben gördüm ki senin ışığınmış dünyayı aydınlatan,                                                                     bir tebessümün imiş kalpleri yumuşatan.                                                                                                            Senin yokluğunmuş hüzün çeşmelerini coşturan.                                                                                        Gittiğin gün yok olmuş insanlık.                                                                                                     Bir senin aşkınmış gökyüzünü mavilere boğan,                                                                                                 senin nurundan parlakmış güneş,                                                                                    çiçekler senden almış rengini,                                                                                                                   coşkusunu, kokusunu, narinliğini…                                                                                                     Seninle başlamış gönüllerin hicreti.                                                                                                            Kalemlerin dili çözülmüş, beli bükülmüş sayende.                                                                                Dünya seninle var olmuş,                                                                                                                                insanlık seninle…                                                                                                                                                   Aşk, düğüm olmuş,                                                                                                            düğüm, kör olmuş hânende…                                                                                                                               Şimdi ise ziyan olmuş binlerce yürek ellerimizde.

MAVİ MANOLYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin