Bölüm 2:RÜZGAR'IN HİKAYESİ.

221 55 25
                                    

"İyiki doğmuşsun oğlum"

Rüzgar yirmi dokuzuncu yaşına girdiği gün tüm ailesi ve arkadaşları ile birlikte müstakil evlerinin bahçesinde verdikleri kalabalık partisinde en sevdiği hisleri yaşıyordu.Kumral saçları,mavi gözleri ile,gecenin parlayan yıldızıydı.

"Rüzgar iyi ki doğdunn!"

"Rüzgar oğlum bu kameraya bak!"

"Rüzgar buraya bak!"

"Musmutlu yıllara Rüzgarcım!"

Herkes Rüzgar'a bakıyor,onu izliyor,ona sesleniyor,onu fotoğraflıyor,onu ölümsüzleştiriyor,onu parlatıyordu.Herkes hediyelerini bir bir verirken,babası Rüzgarı yanına çağırıp herkese duyuru yapacağını söylemişti.

"Sevgili misafirler hepiniz hoşgeldiniz!"

"Öncelikle canım oğlum iyiki doğdun.Sana hediyeni herkesin içinde vermek istedim,çünkü bu tüm herkesi ilgilendirecek bir hediye."

"Rüzgar,oğlum artık şirketimizin yeni sahibi sensin."

Herkes alkışlamaya başlamıştı.

"Tebrikler Rüzgar!"

"Hayırlı olsun patron!"

Rüzgar için göz önünde olmak herşeydi.Rüzgar herkes onu konuşsun,ona özensin,onunla ilgilensin,ona saygı duysun istiyordu.Artık şirketi o yönetecekti.Tüm herşey onun elindeydi,ama Rüzgar çok burnu havada bir çocuk olarak yetişmişti.Tüm kızlar onu istiyordu.Onunla vakit geçirmek,onunla birlikte olmak kızlar için herşeydi,ama babası onu evlendirmeyi kafaya koymuştu.Rüzgar annesini öldü olarak biliyordu,ama annesi Selmay'dı.Alperen Selma'yı arayıp Rüzgarı evlendirmek istediğini dile getirdi.Ayrılmış olsalar bile hala birbirlerine karşı bir şeyler hissediyorlardı.Geri barışamazlardı belki ama hala birbirlerini istedikleri belli oluyordu.

"Alperen Rüzgarı evlendirmek de nereden çıktı şimdi?"

"Rüzgara şirketi devrettim ama Rüzgar akıllanmayacak bunu ikimizde biliyoruz. Rüzgarı dize getirecek birisi lazım ona.Ben senin şirketinde çalışan kızı düşündüm."

"Ahu mu?"

"Evet evet o kız."

"Bildiğim kadarıyla Ahu'nun annesi kanser. Rüzgarı da gazetelerden herkes biliyor açıkçası Ahu'nun Rüzgar ile evlenmek isteyeceğini sanmıyorum,ama sanki biraz Rüzgara karşı birşeyler hissediyor gibi."

"Kızın annesi kanser mi demiştin?"

"Evet kanser o yüzden para biriktirmeye çalışıyor.Annesinin ameliyat olması gerekiyormuş.Ameliyat parası da çok yüklü bir miktar olduğu için ödeyemiyor."

"Biz ödeyelim ama tek bir şartla Rüzgarla evlenecek."

AŞK'IN DOĞUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin