Eşyalara tamamen karar verdiğimiz sırada alışveriş mağazasından çıktık.Bir şeyler atıştırdıktan sonra,eve gelmiştik.Evin kapısından içeriye girdiğimiz anda telefonum çalmaya başladı.
"Bilinmeyen numara."
Tedirgin bir şekilde telefonu açarak kulağıma doğru götürdüm."Alo..."
"Merhabalar,Ahu hanımla mı görüşüyorum?"
"Evet,buyrun benim."
"Ahu hanım,bu kadar çabuk kabul edilmenize şaşırabilirsiniz belki ama minik bebeğimizi almak için formunuz onaylandı.Müsaitseniz yarın saat 15.30 gibi evinizi görmeye geleceğiz.O aşamayı da geçtikten sonra bebeğimizi tamamen size emanet edeceğiz,uygun mudur sizin için?"
"Tabiki,tabiki uygun.Çok sevindim onaylanmasına.O halde yarın sizi bekliyor olacağız.İyi günler."telefonu kulağımdan alıp kapattığım sırada,kendimi Rüzgar'ın kollarına bıraktım.Çok sevinmiştim.Bu gerçekten çok güzel bir haberdi.
"Yarın saat 15.30 gibi evimize bakmaya geleceklermişş!"heyecandan yerimde duramıyordum.Sanki gökyüzüne uçan balonların ipinden tutmuşum da balonlar uçuyor,ben uçuyorum.
Balonlar,milyonlarca balonlar...
Benim küçükken hiç balonum olmadı,ben hep başkalarının rengarenk balonlarının peşinden koştum.Kendime ait bir tane bile balonum yoktu.Balonların içinde hayaller gizlidir.Minik hayaller.Benim çocukluğumda kurduğum hayallerim o uçan balonlarla gökyüzüne kavuştular.Şimdi herşey çok farklıydı,o balonlarla bende uçuyordum.Balonların içindeki hayallerimle bende uçuyordum.Bizde uçuyorduk.
Ben,Rüzgar ve bebeğimiz...
Rüzgar gözlerimin içine bakarak,"Pasta yapalım mı?"devam etti."Yani benim güzel karım isterse tabi,ne dersin güzelim?"
"Seni çok seviyorum derim."
"İyiki yanımdasın derim."
"Harika bir eşsin derim."
"Ve..."gülümseyerek devam ettim.
"Ve çok güzel bir baba olacaksın derim."
Gözlerimiz birbirini süzerken,Rüzgar'ın dudaklarını dudaklarımda hissettim.İşte tam bu an zaman dursun istiyordum.Rüzgar ellerini yüzümde gezdirmeye başladığı sırada,kulağıma doğru yanaştı.
"Birlikte yaşlanalım olur mu?"yüzümü okşamaya devam ediyordu.
"Saçlarına ak düşerken de yanında olmayı,seni sevmeyi istiyorum."tekrar dudakları dudaklarımı buldu.Heyecandan kalbimin atışı durmak bilmiyordu.
"Şey pastamızı neli yapıyoruz bakalım?"Rüzgar ellerimi tutarak;
"Tabiki çilekli!"
"O zaman tarif veriyorum yazın Rüzgar bey."
"Dinliyorum Ahu hanım."
~Çilekli pasta tarifi~
-600gr çilek.
-4 yumurta.
-2 su bardağı şeker.
-3 su bardağı un.
-1 su bardağı süt.
-1 adet vanilya.
-1 adet kabartma tozu.
-180° fırında 40 dakika pişirin.
-Kekimiz pişerken çilekleri doğrayın.
-Krema ve çilekleri ekleyin.
-Pastayı düzleyin.
-Üstü için şeker hamuru hazırlayın.
-Şeklini verin.
-Pastanız hazır!!!"Güzelim'e bir pastane mi açsak acaba?"
"Gerçekten miii?"
"Tabiki güzelim benim,hem Nehir'i de alırsın yanına.Nasıl fikir?"yanağına öpücük kondurdum.
"Harika bir fikir."
"O zaman bir dükkan bulur bulmaz hemen halledelim güzelim benim."
Rüzgar'a sarılarak,bir kez daha öptüm.Herşey yolunda ve o kadar güzel ilerliyordu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN DOĞUŞU
Teen FictionEllerim hala kalbimdeydi.Bu ev benim evimdi.Bu adam benim evim olacaktı.Ve o yanımda olduğu sürece ben hep iyileşecektim,hep iyi olarak kalacaktım.Ben Ahu,bu benim Rüzgar'ıma kavuşma hikayem..."