Biz sarılırken zaman su misali akıp geçmişti sanki.Rüzgar yüzümü ellerinin arasına alıp alnıma bir öpücük kondurdu.
Ellerini yüzümden nazikçe indirip ellerimi tuttu.Arabayı Nehir'e bırakıp sokaklarca sadece yürümeye başladık.Rüzgar yanımdayken etraftaki hiç bir sesi duymuyordum.Onun ellerini tutunca kesiliyordu tüm sesler.Yürürken sokak çalgıcılarının seslerini işittik.Şarkının sözleri ile dudaklarını dudaklarımda hissettim..."Tanrının bana en zarif hediyesi
Ayrı yolları yazsa kaderime
Son durakları geçse bile bile
Bir sözün yeter gülüşüne
Dayanamam dönerim
Cam kırıkları batsa yüreğime
Kor dudakların yaksa beni yine
Ömrümü sana feda ederim..."Herkesin içinde kimseyi umursamadan müziğin sesi ile sadece birbirimizin gözlerinde kayboluyorduk.Herkes bize özenen gözler ile bakıyordu.Belki bazıları kavuşamadıkları,yarım kalan aşklarını düşünüyorlardı,yada belki de başardıkları,herkese,herşeye rağmen tüm zorluklara göğüs gerip başardıkları aşklarını.
Bugün burada,bu hoş,çekici ışıkların olduğu sokaklardaki son günümüzdü.Evimize geçecektik.Ömür boyu birlikte yaşayacağımız evimize.Uçak ile dönecektik.Uçak saatimiz yaklaşıyordu giderek.Alışveriş yapıp Nehirin yanına dönecektik.Alışveriş merkezine doğru giderken yolda ufacık bembeyaz,mavi gözlü bir kedi gördük.Koşarak yanına ilerleyip onu eliminn içine aldım.O kadar ufaktı ki avucumun içi kadardı.Üşümüştü,çok titriyordu.Rüzgara doğru dolan gözlerimle baktım.
"Güzel yavrum benim ne kadar da küçük,annesiz."
"Bitanem istersen onu biz sahiplenebiliriz,tabiki sende bakmak istersen.Hem evimizde sanada eğlence olur."
"Yaa hayatım tabiki evettt.Bu küçük yavrucağa hayır diyebilir miyim hiç?"
"O zaman minik kedimiz için de alışveriş yapalım sonra da veterinere gideriz."
"Tabiki hayatım hadi o zaman ilk kedi için alışveriş yapalım,sonra kendimize bir şeyler bakarız."
"Tabiki emrin olur güzel kızım."
Gülümsedim.Kediyi kucağımda sarıp ilerlemeye başladım.Kedileri çocukluğumdan beri hep çok severdim.Özellikle yavru kediler benim için bir zaaftı.Hep çocukluğumdan beri bir kedim olsun istemiştim ama annem hiç istemezdi, elimi kedilere sürmeme bile izin vermezdi.Hep hasta olacağımı düşünürdü.Ama artık benimde bir kedim vardı.Bizimde bir kedimiz vardı.Ve emindim ki bu kedi bize şans getirecekti.Kedimize birşeyler almak için Petshop'a gelmiştik.Buradaki kedi malzemeleri o kadar güzeldi ki.Tüm eşyaları burdan almayı düşünmüyordum aslında ama burada hem herşey çok ucuzdu hemde çok kaliteliydi.Kedimize bir tane taşıma kabı,tuvalet kabı,mama ve su kapları,yiyeceği,kıyafetleri,ödül mamaları,tarağı,tırnak kesme aleti,tırmanma tahtası,şampuanı,yatağı ve bir sürü oyuncaklar almıştık.Eminim çok hoşuna gidecekti.Şu an bizden çok korkuyordu ama ilerleyen zamanlarda evimize,bize daha çok alışmış olacaktır eminim.Kediciğimizin isminin henüz ne olacağını belirlemedik.Evimize geçince belirleyecektik.Petshoptan sonra kendimiz için de bir sürü kıyafetler,ayakkabılar aldıktan sonra veterinere doğru yola çıktık.Veteriner kedimize süt tozu içirmemizi söyledi.Henüz çok küçük olduğu için mamayı biraz daha az vermemiz gerekiyordu.Gelişmesi için sabah akşam hatta gerekirse öğlen bile süt tozu içerecektik.Veterinerden de çıktıktan sonra sonunda otele doğru gidiyorduk.Otele aslında gitmeyecektik ama kedimizin eşyalarını paketleyecektik.Kedimiz yolda üşümesin diye ona aldığımız kıyafeti de üstüne giydirip taşıma kabına bir şey serdikten sonra uçağa binecektik.Otele gelmiştik.Nehir elimizdeki eşyaları ve kediyi görünce bize doğru koştu.
"Yaa bu ne kadar minnak bişeyyy.Nerden buldunuuuz??"
"Alışveriş yapacaktık alışveriş merkezinin önünde karşımıza çıktı bizde sahiplenmek istedik onun için alışveriş yaptık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN DOĞUŞU
Teen FictionEllerim hala kalbimdeydi.Bu ev benim evimdi.Bu adam benim evim olacaktı.Ve o yanımda olduğu sürece ben hep iyileşecektim,hep iyi olarak kalacaktım.Ben Ahu,bu benim Rüzgar'ıma kavuşma hikayem..."