Bölüm 3:AHU'NUN KARARI.

200 50 16
                                    

Sabahın erken saatleriydi.Tüm gece düşünmekten uyuyamamıştım.Bugün kararımı Selma Hanım'a söyleyecektim.Evlenecektim.
Gazetelerin baş rolü Rüzgar Barçın ile evlenecektim.Sonuçta gerçek bir evlilik değildi sadece annemin ameliyatı için evlenecektim.Ofise gelmiştim.Girer girmez direk Selma Hanım'ın odasına doğru ilerledim.Kapıyı tıklattım.

"Gelebilirsiniz"

Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki içimde çok büyük korkular vardı.

"Günaydın Selma Hanım nasılsınız?"

"Ahh Ahucum iyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim Selma Hanım size kararımı söylemek için gelmiştim."

"Düşündün demek Ahu?"

"Evet düşündüm,evlenmek istiyorum"

"Çok sevindim Ahucumm.Ben hemen Alperen'e haber vereyim.Hemen bir nikah kıyılsın."

"Tamamdır Selma Hanım ben işlere döneyim.İyi günler size."

"İyi günler Ahucum.Ben sana haber vereceğim Alperen'le konuşup."

Başımı sallayıp çıktım odadan.Tahmini bir kaç güne evlenecektim.Aslında Rüzgar hoş bir adamdı,yakışıklıydı.Tüm kızlar onun delisiydi ama Rüzgar ile ben evlenecektim.O kadar kızın içinde,bir sürü seçeneğin içinde biz evlenecektik.

Yaklaşık yarım saat sonra Selma Hanım yanıma geldi.

"Ahucum nikahı yarın kıyalım diyoruz ne dersin?"

İtiraaz edebilecek durumda değildim onaylamak zorundaydım...

"Tabi Selma Hanım olur kıyalım yarın nikahı,yeterki annem iyi olsun."

"Tamam Ahucum.Bu arada yarın nikahtan sonra sizi hemen balayına yollayacağız.Anneni de amaliyata alacaklar."

"Balayı mı?"

"Evet Ahucum.Alperen balayınızı ayarladı bile.Yarın nikahınız 15.30 da kıyılacak,17.00 da uçağınız var.Balayı için Fransa'ya gidiyorsunuz."

Herşeyi ayarlamışlardı yarın nikahımız kıyılacaktı.Anneme bugün söyleyecektim.Amaliyat olabileceği için eminim çok mutlu olacaktı.Tek bir sorun vardı...

Ben evlenirsem annem tek başına ne yapacaktı.Mesela hasta haliyle nasıl yemek yapacaktı.Bunları düşünmekten kafayı yiyeceğim.İlla Alperen Bey bunu da düşünmüştür.Ona göre birşeyler ayarlanacaktır.Annemi yanlız bırakmayacaklarından emindim ama yinede Selma Hanıma soracaktım.Selma Hanım'ın odasına doğru ilerledim.Tamda Selma Hanım odasından çıkıyordu.

"Selma Hanımm bakar mısınız bi?"

"Efendim Ahu"

"Selma Hanım,annem ne olacak ben evleneceğim,peki ya ona kim bakacak."

"Ahucum sen bunları merak etme.Alperen annen için birini ayarladı artık hep annenle o ilgilenecek.Aklın kalmasın annene çok iyi bakılacak bundan emin olabilirsin."

Rahatlamıştım.Artık evlenmem için hiç bir sorun kalmamıştı.Yarın 15.30'da nikahım vardı...

AŞK'IN DOĞUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin