Bölüm 5:BİZ BİRBİRİMİZİ TANIMAYAN İKİ YABANCIYDIK.

154 49 10
                                    

İçimde Rüzgara karşı çok garip duygular hissediyordum.Nikah salonundan çıkıp direk havalimanına geçecektik.Balayımız için uçakla Fransa'ya gidecektik.Tüm magazin sayfaları Rüzgar ile beni konuşuyorlardı.Haber başlıkları;

"Genç çapkın RÜZGAR BARÇIN EVLENDİ!!"

"RÜZGAR BARÇIN EVLENDİ!!"

İçimde iyi hisler kadar çokta kötü hisler vardı.Rüzgar'ın çapkınlığı bitmeyecekti.Bir anlık gözlerimiz tekrar buluşmuştu.
Gözleri en az yıldızlar kadar güzeldi.

Bu adamın gözleri hayatımda gördüğüm en güzel gözlerdi şüphesiz.

Rüzgar sessizce eğilip;

"Şimdi elini tutacağım dışarda bizi çekecekler sakın gerçek algılama ufaklık."

"Ben ufaklık değilim."

Beni sinir etmek hoşuna gidiyordu.Tek kelime konuşmuyordu benimle gerçi konuştuğunda da sinir etmekten başka bir şey yapmıyordu.Onun beni sinir ederek mutlu olmasına izin vermeyecektim.

Dışarıya adımımızı atar atmaz gazeteciler her bir yandan etrafımızı sarmışlardı.Her biri hiç susmadan soru soruyordu.

"Ne zamandan beri birliktesiniz?"

"Bir açıklama yapmayacak mısınız?"

gibi sorular geliyordu her yandan.Rüzgar bana doğru döndü.Gözlerime bir an için çok aşk dolu baktı.Kameraların önünde dedi ki;

"Sadece Ahu'nun gözlerinde yuva gördüm ve her gülüşünde aşkı tekrar tekrar yaşadım."

O kadar inandırıcı konuşuyordu ki.Bana gerçekten aşık sanmıştım.Bu sahte kamera aşkına beni bile inandırmıştı ama tabiki aşkı,sahte aşkı sadece kameralar karşısında ortaya çıkıyordu.Arabaya bindiğimizden beri telefondan birileriyle konuşup sürekli gülümsüyordu.Yol boyunca benimle asla konuşmadı.Rüzgar bana sen benim sorumluluğumsun demişti evet ama sadece kameralar karşısında sorumluluğuymuşum.

Babamın hep çok etkilendiğim bir sözü vardır...

"Sana değer veren insan,kendini asla seni kaybedecek duruma sokmaz."derdi hep.

Biz birbirimize değer vermiyorduk.Biz birbirimizi tanımayan iki yabancıydık.Evliydik evet ama aramızda dağlar kadar mesafeler vardı.
Belkide bu mesafeleri hiç aşamayacaktık...

AŞK'IN DOĞUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin