Bölüm 7:ÇOK GÜZEL KOKUYORSUN AHU.

166 47 22
                                    

Gelecekse beklenen,
beklemek güzeldir.
Özleyecekse özlenen,
özlemek güzeldir.
Ve sevecekse sevilen,
O hayat herşeye bedeldir.

Odamıza doğru yol almıştık.Eveett Rüzgarla aynı odada kalacaktık.Odalarımız ayrı olmayacaktı.Belki bu bizim için bir şans olurdu ne dersiniz?

Odanın içi de dışı kadar çok hoştu.Pencereden dışarıya bakıldığı zaman insana huzur veriyordu.Çok iç acıcı bir otel burası gerçekten.Otelin büyük bir havuzu vardı.Tabiki yine her yerde olduğu gibi rengarenk ışıklar.Dışarıyı seyrederken arkamdan bir ses geldi;

"Ben aşağıya bara iniyorum bir ihtiyacın olursa ararsın küçük kız."

"İhtiyacım var."

"Ney?"

"Hiç önemli birşey değil,sen eğlenmene bak."

Sen,sensin diyemedim,diyemiyordum...

"Sende gelmek ister misin?"

Nasıl yani Rüzgar bana onunla bara inmemi mi teklif etmişti?Heyecandan çıldıracaktım.

"Gelmek istediğini bu kadar belli etme küçük kız.Kıpkırmızı oldun."

"Ne alakası var gelmek istemiyorum ben,gidebilirsin sen."

Ukala,tam bir ukala.

"Peki ufaklık görüşürüz."

Rüzgar odadan çıktı.Belirsizlikler ortasında delirecektim.
Acaba gitse miydim?
Bir anda kapıyı açıp Rüzgara doğru ilerledim.Etraf insanlarla doluydu.Hiç düşünmeden,Rüzgar'ın elini tutuverdim.

"Sen,sen ne yapıyorsun?"

"Kocamın elini tutuyorum ayıp mı?"

Kulağıma doğru eğildi.

"Hatırlatırım ufaklık biz gerçek karı-kocalar gibi değiliz."

"Bende senin elini tutmaya çok meraklı değilim.Etrafta insanlar var diye tuttum işte, yoksa niye tutayım senin elini."

"Bilmem belki bana aşıksındır."

Dudağının kenarı kıvrıldı...

Hiç bir cevap vermedim.Ne diyebilirim ki evet ben sana aşık oldum mu?
Bazen gerçekten çok düşünüyorum.
Bu kadar egolu birine aşık olmak yani neyine aşık olmuştum.Bana bakmayan gözlerine mi,yoksa herkese atıp bi bende duran kalbine mi?

Bara girene kadar hiç konuşmadık.Cam kenarında bir masaya oturduk.Rüzgar bir kaç kadeh içti.Ben kaç kadeh olmuştu sayamıyordum.Sarhoş olmuştum.Çok güzel ya bir sarhoş olmadığım kalmıştı.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Masaya kafamı koyup orda uyuyakalmışım.

Uyumadan önce tek hatırladığım bir kelime var...

"Çok güzel kokuyorsun Ahu."

Rüzgar beni kollarıyla sarıp odamıza çıkardı.Tam beni yatağa bırakırken kulağına yaklaştım ve...

"Sadece sarhoşken aşık olduğumu söyleyebildiğimsin Rüzgar."

AŞK'IN DOĞUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin