Tėvai buvo išvykę į tetos gimtadienį, o Nash išėjęs pas draugus, todėl aš likau viena namie. Pasileidau muziką, dainavau, orkaitėje spraginau kukurūzus. Sugalvojau pasižiūrėti filmą, o filmų aš niekada nežiūrėdavau be spragėsių. Tai buvo tai, be ko negalėjau įsivaizduoti savo gyvenimo.
-I only call you when it's half past five
The only time that I'll be by your side
I only love it when you touch me, not feel me
When I'm fucked up, that's the real me.
When I'm fucked up, that's the real me, yeah,- dainavau savo virtuvėje, judindama klubus.
The Weeknd man buvo lyg antras širdies ritmas. O ypač daina "The Hill". Vos tik ją išgirsdavau, per visą kūną pradėdavo bėgioti šiurpuliukai. Ji tiesiog nuostabi.
-I only call you when it's half past five,- įsijautusi dainavau, laikydama šaukštą sau prie lūpų ir apsimesdama, jog tai mikrofonas. Bešokdama apsisukau ir tiesiai priešais mane išdygo nepakenčiamas Cameron veidas. Savo rankose jis laikė savo telefoną ir filmavo mano nevykusį pasirodymą. Mano skruostus išpylė karštis. Iš kur, po velnių, jis atsirado mano virtuvėje ir kur yra Nash?!
-Nefilmuok!- sušukau piktai ir rankomis uždengiau jo telefono kamerą.
-Kodėl?- paklausė Cameron,- juk tai galės pamatyti viiisas internetas.
-Net nedrįsk kelti to į internetą,- liepiau.
-Tu man neuždrausi,- nusikvatojo Cameron ir įsidėjo savo telefoną į kišenę.
-Cameron!- vėl piktai sušukau ir pažiūrėjau į jį.
-Supranti, tokie kaip aš turi pelnyti kitų žmonių susidomėjimą savimi, naudodamiesi tokiais žmonėmis kaip tu,- pasakė jis.
-Vadinasi žmonės yra susidomėję ne tavimi, o tuo ką tu darai. Tu jiems nebūsi įdomus įkeldamas tą video. Aš tapsiu įdomi žmonėms, o ne tu.
-Tu jiems tapsi įdomi kaip nemokša, šokanti savo virtuvėje ir dainuodama su šaukštu,- nusijuokė Cameronas.
-Bet mane žmonės atpažins. Jie bent jau žinos, kad yra tokia mergina kaip aš. Tu dėl to netapsi įdomus. Galbūt jei tu būtum tame vaizdo įraše, gal tada atsirastų žmonių, kurie tavimi susidomėtų...
-Jei esi tokia specialistė, kodėl iki šiol netapai populiari?
-Aš nenoriu virsti tokia kaip tu,- pasakiau ir ištraukiau spragėsius iš mikrobangės.
Cameron priėjo arčiau, atsirėmė į spintelę, žiūrėjo į mane.
-Tai tik dar vienas išsisukinėjimas. Jei norėtum, galėtum iš pabaisos virsti populiariausia mergina mokykloje. O dabar tavęs nepažįsta net klasiokai. Galbūt pats laikas šiam pirmykščiam žmogui išlysti iš urvo?- tarė Cameron ir bakstelėjo man į petį.
-Atleisk, bet ar tu ką tik pasiūlei man... prisidėti prie tavo... gaujos?
-Tiesiog sakau, kad jei pasistengtum, galėtum būti populiari.
-Bet aš nenoriu.
-Elisha, visi to nori.
Tikriausiai pirmą kartą gyvenime normaliai kalbėjau su Cameronu. Visada kas antras jo žodis buvo blogas žodis apie mane. O dabar jis tiesiog ėmė ir... pasikeitė.
-Aš neįsivaizduoju savęs populiaria. Nežinau kaip galėčiau tokia tapti.
-Gali tiesiog paprašyti manęs.
-Manau tu manęs nekenti,- pasakiau ir pažiūrėjau į Cameroną.
-Cam, einam! Jau ir taio vėluojam!- sušuko Nash ir Cameronas išėjo iš virtuvės.
Pro langą stebėjau nueinančius brolį su Cameron. Jie buvo mokyklos elitas. Kitaip nepavadinsi. Manęs niekas nepažinojo. Niekas netgi nežinojo, kad esu Nash sesė. Jis tiesiog niekam nepasakojo apie mane. Tikriausiai jam buvo gėda dėl manęs... Gėda dėl to, kad turi tokią sesę...
ESTÁS LEYENDO
Mission: Popular
FanficKartais gyvenime yra sunku priimti kuriuos nors sprendimus. Niekada negali žinoti jie yra geri ar vis dėl to tu eilinį kartą suklydai...