"Septintas etapas: pritapimas prie populiariųjų." Tai sakinys, kuris neiškrito man iš galvos visą rytą. Nežinojau ką man reikės daryti šiame etape, nežinojau ką Cameron sugalvojo. Ir tai mane šiek tiek gasdino...
Stovėjau prie spintelės, išsiėmiau kelias knygas ir pažiūrėjau į veidrodėlį. Į mane žiūrėjo pasimetusi, šiek tiek išsigandusi ir sutrikusi blondinė mergina didelėmis žydromis akimis. Akys buvo didesnės nei įprastai. "Manga" magija...
Vos tik uždariau savo spintelės duris, prieš mano veidą staigiai išdygo rudaplaukis vaikinas su keista veido išraiška. Pašokau ir netikėtumo, susiėmiau už širdies.
-Cameron, negasdink taip manęs.
-Tau irgi labas. Ar pasiruošusi septintam etapui?- paklausė jis.
-Visiškai ne.
-Puiku, tada eime,- pasakė jis ir nuėjo koridoriumi, o aš iš paskos jo.
-Kur mes einam?- paklausiau, tačiau atsakimo taip ir nesulaukiau,- Cameron?
Jis atsisuko į mane, kvailai išsišiepė ir vėl ėjo toliau.
-Ką mes darysim?
-Tu susipažinsi su mano draugais.
-Aš nenoriu.
-Apsimesiu, kad negirdėjau,- tarė jis ir ėjo toliau.
Kai jau buvome prie pat valgyklos durų, Cameron suėmė durų rankeną. Mano širdis pradėjo plakti greičiau.
-Palauk,- tyliai tariau.
Jis atsisuko į mane, klausiamai pasižiūrėjo tiesiai man į akis.
-Aš neisiu.
-Kodėl?
-Aš tiesiog... nežinau.
Cameron iškėlė antakius.
-Aš bijau.
-Baimės ir yra tam, kad galėtum jas įveikti.
-Aš manau, kad baimės yra tam, kad įspėtų apie pavojų.
Cameron truputį pamastė.
-Man labiau patinka mano teorija,- tarė jis ir paėmęs mane už riešo nusitempė į valgyklą.
Kas antras žmogus atsisuko į mus.
-Cameron, paleisk mano ranką,- įsakiau jam, tačiau jis manęs neklausė,- Cameron, žmonės žiūri.
-Tegul žiūri,- jis pasakė ir nusišypsojo man.
Tiesą sakant pirmą kartą buvau prie populiariųjų stalelio. Visada sėdėdavau kamputyje ir stengdavausi neatkreipti niekieno dėmesio.
-Vaikinai, čia Elisha,- pristatė mane Cameron.
-Draugė?- paklausė vienas iš vaikinų ir pakilnojo antakius.
Cameron linktelėjo.
-Panašiai.
-Timas,- ištiesė man ranką tamsiaplaukis. Paspaudžiau ją ir nusišypsojau.
-Carter,- pasisveikino vaikinas, turintis šiek tiek azijietiškų bruožų.
-Matt,- nusišypsojo šviesiaplaukis.
-Shawn,- tarė rudaplaukis vaikinas. Jis atrodė jauniausias iš visų.
-Prisėsk,- tarė Cameron ir ištraukė man kėdę iš po stalo.
Nash žiūrėjo į mane nenuleisdamas akių.
-Ar tu dabar priklausai mūsų gaujai?- paklausė Nash.
Pakilnojau pečius.
-Merginos nepriklauso mūsų gaujai. Jos priklauso Ket'ai,- paaiškino Timas.
-Kas ta Ket'a?- paklausiau.
-Courtney, Emery ir Tiarai.
-O ką reiškia K?
-Kourtney. Jai labiau patinka savo vardą rašyti su K,- nusišypsojo Timas.
-Tai panašu į sektą.
Matt paspringo, pradėjo juoktis.
Aš sėdėjau be emocijų, žiūrėjau į vaikinus.
-Mes irgi turim pavadinimą,- pasakė Carter.
-Koks jis?- paklausiau.
-Carter, Cameron, Nash, Timas, Shawn ir Matthew.
-Toks trumpas?- nusišypsojau.
Carter linktelėjo.
Visi nutilom.
-O mano vardas su K,- nusivaipė Cameron kaip mergaitė.
Visi pradėjo juoktis.
Cameron gauja buvo draugiška. Ankščiau net nebūčiau apie tai pagalvojusi. Maniau, kad jie visi subingalviai...
-Vilką mini, vilkas čia,- tyliai tarė Nash.
Į valgyklą išdidžiai įėjo Courtney su merginomis. Courtney papurtė savo plaukus, išsitraukė veidrodėlį, pažiūrėjo į jį ir papūtė lūpas. Aš suraukiau kaktą. Merginos priėjo prie mūsų stalelio, sustojo ratu aplink mane.
-Ką čia darai?- paklausė Courtney savo šlykščiu balsu.
-Amm... Sėdžiu... gal?
-Neturėtum čia sėdėti.
Nutilau. Nežinojau ką jai atsakyti.
-Bet ji sėdi... Taigi..,- atsakė Carter.
Courtney susiraukė.
-Daugiau nenoriu tavęs matyti. Pati žinai kur ir su kuo.
Išsižiojau, pažiūrėjau į ją sumišusiu žvilgsniu. Puikiai žinojau, kad galvoje ji turėjo Cameron.
-Su kuo?- paklausiau.
-Neapsimesk kvaila. Oi, atleisk, tu tokia ir esi,- nusišypsojo ji ir susitrenkusi rankomis su draugėmis, visos nuėjo prie savo stalo.
Vos matomai papurčiau galvą.
-Kas čia buvo?- paklausė Shawn.
-Niekis..,- tyliai atsakiau,- šiandien yra ko nors valgomo valgykloj?- paklausiau.
-Žuvies kotletai,- atsakė Nash.
-Klausiau ar yra ko nors valgomo,- nusišypsojau ir Matt juokas pasigirdo beveik per visą valgyklą.
ESTÁS LEYENDO
Mission: Popular
FanficKartais gyvenime yra sunku priimti kuriuos nors sprendimus. Niekada negali žinoti jie yra geri ar vis dėl to tu eilinį kartą suklydai...