Dvylikta Dalis

867 76 3
                                    

-Tai tu... nieko nesi bučiavusi jau devynis metus?
-Taip išeina.
Cam susiraukė.
-Ar dar prisimeni kaip tai daryti?
-Manau, kad aš niekada nemokėjau to daryti,- nusijuokiau.
-Ar norėtum pabandyti?- paklausė jis manęs. Aš sustingau. Nesitikėjau, kad jis pasiūlys kažką panašaus... Juk tai Cameron...
-Taip, -atsakiau jam aš nieko negalvodama.
-Ar tu tikra?
-Taip. Juk viskas dėl pamokų, ar ne?
Jis iš lėto savo minkštomis lūpomis prisilietė prie mano lūpų. Sustojo. Tada vėl tai pakartojo. Jis liežuviu perbraukė per mano lūpą, paskui įstūmė jį į mano burną.
Aš savo rankomis apglėbiau jo kaklą, prisitraukiau arčiau. Tada Cameron šiek tiek atsitraukė.
-Taip. Viskas dėl pamokų,- tarė jis ir vėl mane pabučiavo.
Negalėjau patikėti, kad darau tai. Tuo labiau su Cameron. Bučiavau jį, o jis bučiavo mane. Žinoma, viskas vyko tik dėl pamokų...
Cameron rankos slydo mano liemeniu. Jis iš lėto pasiguldė mane ant savo lovos, užgulė mane, todėl aš apsiverčiau, taip atsidurdama viršuje. Jis nepasidavė man ir apsivertė dar kartą, nukrisdamas ant grindų.
-Auč..,- tyliai tarė Cameron.
Mano juokas nuaidėjo tikriausiai per visus namus.
-Ar tau viskas gerai? Neužsigavai?- paklausiau ir vėl nusijuokiau.
-Ne. Kviesk 911,- sunkiai tarė jis.
Atsikėliau nuo lovos ir priėjusi prie Cameron ištiesiau jam ranką.
Jis paėmė mano ranką ir patraukė, aš neatsilaikiau ant kojų ir užvirtau ant jo.
-9...1...1..,-tyliai tarė jis.
Abu pradėjom juoktis.
Nusiridenau nuo Cameron ir atsikėliau.
-Kelkis, Cameron, mums reikia eiti prie kito etapo,- suzyziau,- be to, kaip man sekėsi?
-Gan neblogai,- pasukinėjo galvą jis.
-Gan neblogai?
-Na, tiesą sakant, man patiko,- šyptelėjo jis.
Šiek tiek nuraudau.
-Ir mes dar nebaigėme šio etapo,- tarė jis,- mes eisime į vakarėlį.
Pakėliau antakius.

-----☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆-----
Nepykit, kad trumpa dalis:/ prisiklijavau nagus, dabar nelabai patogu rašyti:D norėčiau sužinoti jūsų nuomones apie istoriją. Visus gerus ir blogus dalykus:)Myliu, Timaya566

Mission: PopularWhere stories live. Discover now