Dvidešimt Antra Dalis

1.7K 141 72
                                    

Sėdėjau valgykloje, šakute gnaibiau salotas, kurios tiesiog mane žudė. Nuo kažkokios žolės neįmanoma pavalgyti... Kas iš viso sugalvojo tokį dalyką kaio salotos?..
Tiesą sakant, man nusibodo visa ta vaidyba, tas dirbtinis grožis ir viskas, kas tik priminė Cameron. Galima sakyti, viską dariau vien tik dėl jo...
-Štai, imk,- išgirdau Carter balsą ir jis prisėdęs priešais mane, pastūmė man lėkštę su kotletu.
-Ačiū,- tariau ir šiek tiek nusišypsojau dėl minties, kad pagaliau gausiu normalaus maisto.
-Ar tai..,- kažką bandė sakyti jis, tačiau nutilo.
-Ar jūs su Cameron susipykot?
-O kaip tau atrodo? Ar man reikėtų ant jo pykti po visi to?
-Kodėl jis taip pasielgė? Maniau, kad jūs... na... pora?
Akyse susikaupė ašaros.
-Tai neįmanoma.
-Jis tiesiog... taip žiūrėjo. Jūs taip žiūrėjote vienas į kitą. Tiesiog..,- Carter vėl nutilo,- Cameron niekada prie mūsų stalo nebuvo atsivedęs jokios merginos.
-Jis moka vaidinti.
-Elisha...
Pakėliau akis, kad galėčiau pažiūrėti į jį.
-Tiesiog nekalbėkime apie tai, gerai? Džiaugiuosi, kad tu palaikai mane ir po viso šito vis dar bendrauji su manimi. Tai man tikrai labai daug reiškia.
-Juk mes draugai, ar ne?- nusišypsojo jis.
Aš linktelėjau ir kibau į savo lėkštę.

Vos tik grįžau namo, nusimečiau švarką ir nusviedžiau kuprinę ant lovos. Nusivaliusi visą savo makiažą, pasiėmiau mėgstamiausią knygą ir pradėjau skaityti, tačiau niekaip negalėjau susikaupti. Nusileidau į virtuvę, įsipyliau stiklinę vandens, pamažu gurkšnojau.
Pro duris įžengė Nash.
-Labas,- tyliai tariau.
-Labas,- atsakė jis ir atsidaręs šaldytuvą kažko ieškojo,- įvertink balais kaip jautiesi.
-Keturi.
-Tai nėra labai blogai, ar ne?
-Patenkinamai,- tyliai tariau.
-Ar norėtum eiti su manim į vakarėlį šiandien?
-Ar jis ten bus?
-Nežinau, bet ten bus Carter, Matt, Timas ir Shawn. Galbūt bus su kuo pabendrauti.
-Nenoriu niekur eiti.
Jis pažiūrėjo į mane savo didelėmis mėlynomis akimis.
-Kas yra?- nusišypsojau.
-Tu eisi,- pasakė jis.
-Ne, aš nenoriu Nash.
-Taip, tu ten eisi.
Pavarčiau akis, Nash uždarė šaldytuvą, pasiėmęs limonado.
-Susiruošk iki septintos valandos.
Linktelėjau.
-We're going to the trip on our favourite rocket ship! (Mes vykstame į kelionę su mūsų mėgstamiausiu erdvėlaiviu (jei nežinot tos dainelės, youtubėj yra:)) - sudainavo jis išeidamas iš virtuvės. Aš pradėjau juoktis.
Galbūt man neprošal būtų prasiblaškyti? Gal šįkart nieko blogo nenutiks?

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 16, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Mission: PopularTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang