Trečia Dalis

1K 74 0
                                    

Mokyklos valgykloje visada sedėdavau viena. Visi sėdėjo su savo draugais, o aš... O aš draugų neturėjau...
Atsidariau savo priešpiečių dėžutę, išsitraukiau sumuštinį su kumpiu ir alyvuogėmis. Mama visada ant mank sumuštinių uždėdavo alyvuogių, o aš visada jas nurindavau ir palindavau dėžutėje. Nekenčiau alyvuogiu. Nesupratau kas iš viso gali jas mėgti...
Visos prie aplinkinių stalų sėdėjusios merginos valgė nekoloringą maistą arba nevalgė nieko. Galbūt dėl to jos visada buvo tokios lieknos.
Mergina iš priekinio stalo šakute pagnaibė savo salotas, pažiūrėjo į mane, aš atsikandau savo sumuštinio.
-Niom niom niom,- pakomentavo ji, žiūrėdama į mane. Kitos merginos, sėdėjusios prie jos nusijuokė iš manęs. Aš padėjau savo sumuštinį atgal į dėžutę.
Nebegalėjau daugiau tverti nuolatinių patyčių dėl mano svorio, išvaizdos. Norėjau pasikeisti ir parodyti visiems, kad esu geresnė už juos.
Vienintėlis žmogus, kuris galėjo man padėti buvo Cameron. Ir aš, viską apgalvojusi, nusprendžiau nueiti pas jį.

Jau buvau prie Camerono namų durų. Mano širdis pradėjo plakti greičiau, delnai suprakaitavo. Pabeldžiau į duris, tačiau niekas neatidarė. Pabeldžiau dar kartą. Duris atidarė Nash.
-Aaa,- teištariau pasimetusi.
-Elisha? Ką tu čia veiki?- paklausė Nash.
-Aš... aš negalėjau prisiskambinti tau į telefoną. Man reikėjo... tavo kompiuterio. Manasis neįsijungia. Tik norėjau paklausti ar galėčiau jį pasiskolinti,- greitai suvėliau.
-Dieve, Elisha, dėl to reikėjo eiti čia? Imk ir netrukdyk,- tarė jis ir tiesiai man prieš nosį uždarė duris.
Atsidusau ir apsisukusi, nužingsniavau namo. Vos tik išsukau iš Cameron kiemo, tiesiai man prieš akis išdygo elitinės mokyklos merginos.
-Ką tu čia darai?- pašaipiai paklausė Courtney.
-Aš tik... tik atėjau pasiskolinti cukraus.
-O taip... jau baigėsi cukraus atsargos?- paklausė ji pasikėlusi akinius nuo saulės ir nužiūrėjusi mane nuo galvos iki kojų. Kitos merginos nusijuokė.
-Jau maniau, kad eisi į vakarėlį,- nusijuokė Courtney,- nenorėčiau tavęs ten pamatyti,- tarė ji ir vėl užsidėjusi akiniud nuo saulės sau ant akių, nuėjo pas Cameron į kiemą.
Pas Cameron vyks vakarėlis? Galbūt tai mano proga su juo pasikalbėti?

Mission: PopularWhere stories live. Discover now