22.

98 7 5
                                    

Ramadan kareem schatjes. Moge Allah jullie vasten accepteren ❤️
—————————————————————————
Malak trekt dit keer haar pols harder waardoor ze bevrijd wordt uit zijn greep. Ze loopt naar de nachtkastje en gaat daar verder zoeken. Verder dan pennen ligt er niks anders in.

"Iedereen slaapt al geef me gewoon de sleutel!"

Yassir staat op en tikt een paar keer op zijn zak.

"De sleutel zit in mijn zak, als je durft, kun je hem komen halen!" Hij spreidt zijn armen opzij en wijst met zijn hoofd naar zijn zak.

Malak opent haar hand en beweegt haar vingers zodat hij de sleutel geeft.

Yassir loopt naar het bed en gooit zichzelf erop. Hij kijkt naar zijn vrouw die verbaasd naar hem kijkt. Hij tikt op de kussen naast hem.

"Kom. Je hebt me als je man mijn rechten niet gegeven maar op z'n minst kan je wel naast me slapen toch?"

"Probeer je mij gek te maken?"

"Ik doe maar een grap. Zoals je ziet is er geen andere bed of bank in de kamer dus je hebt geen andere keus dan naast mij te komen slapen" zegt hij met een gemene grijns op zijn gezicht.

"Als je mij de sleutel geeft, heb ik een andere keus"

"Maar die ga ik niet geven. Mijn moeder mag absoluut niet merken dat dit huwelijk geen echte huwelijk is. Zoals we in het begin hebben afgesproken; laat niemand iets merken. Als je wil leg ik kussens in het midden van het bed. Zo kan je ten minst gerust slapen"

"Hoe moet ik je vertrouwen?"

"Zie ik eruit als iemand die zonder jou wil, gaat seks hebben met jou?"

Malak voelt haar wangen warmer worden.

"Ik weet niet. Ik ken je uiteindelijk niet zo"

"Je kent me goed genoeg dat je kan weten dat ik je niet op die manier zal aanraken zonder jou wil"

Dus zal hij haar wel op die manier aanraken als zij het wil? En wilde zij dat wel?

Malak schudt met haar hoofd om haar gedachten stil te houden. Opeens gaan de lampen uit.

"Als je wil kan je daar blijven staan maar ik moet morgen vroeg op"

Malak kijkt aarzelend naar het bed. Ze loopt naar de tafeltje midden in de kamer en pakt haar pyjama op daarna loopt ze naar de badkamer om zichzelf om te kleden.

Ongeveer een kwartier later komt zij terug naar de kamer nadat zij klaar is met haar bezigheden in de badkamer. Met aarzelende ogen kijkt ze weer naar het bed en de grond, vervolgens loopt zij naar de kast, pakt een gebreide deken en een van de kussens van het bed, en maakt de grond klaar om te gaan liggen. Als zijj ligt, trekt zij haar knieën naar zich toe, ontspant haar vermoeide lichaam. Na een korte tijd valt ze in slaap.

Midden in de nacht wordt Yassir wakker en merkt dat de plek naast hem leeg is. Hij tilt zijn hoofd van het kussen en kijkt naar Malak die op de grond ligt. Ze lijkt erg oncomfortabel op de grond. Hij staat op uit bed en loopt langzaam naar zijn vrouw. Wanneer hij bij haar is gaat hij op zijn hurken en blijft een tijdje naar haar onschuldige gezicht kijken. Hij legt voorzichtig zijn armen onder haar lichaam en tilt haar op. Hoewel Malak in eerste instantie haar wenkbrauwen fronst, legt ze haar hoofd tegen zijn nek en slaapt ze verder. Yassir loopt naar het bed en legt haar met de zelfde voorzichtigheid op het kussen waar hij net op lag. Malak legt haar hand onder de kussen en duwt het een beetje naar haar neus. Als Yassir ziet dat zij diep aan zijn kussen ruikt terwijl hij haar bedekt, krullen zijn lippen zich in een kleine beweging omhoog. Hij loop naar de andere kant van het bed en gaat zelf ook in het bed liggen. Voorzichtig kruipt hij dicht op zijn vrouw. Hij legt zijn arm onder haar hoofd en neemt haar in zijn armen. Malak draait zich naar Yassir en begint met slaperige stem te mompelen

La Mia Luce (Uitgehuwlijkt)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu