1.Bölüm; İntikam Teklifi.

4.5K 221 168
                                    

(Yazar'ın ağzından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yazar'ın ağzından.)

Devin, rahatça yatağında uzanırken telefonuna üst üste gelen bildirim sesi ile telefonunu eline aldı ve mesaja baktı. Gecenin 2'sinde kim olabilirdi bu? 

Bilinmeyen numara; Sevgiline çok güvendiğini biliyorum, fakat herkes yanılabilir, Devin.

Bilinmeyen numara; *Video*

Devin, kaşlarını çatarak yazıyı okudu. Ardından, altında olan videoyu gördü. Açmalı mıydı? Bu saçma cümleye kanmalı mıydı? Ya Bulut güvenini test ediyorsa? İçinde olan karartıyı atmak üzere, kullanıcıyı engelledi.

Bulut ile 1 senelik ilişkileri vardı. Ciddi düşünüyorlardı, fakat en ufak hatada birbirleri ile kavga ediyorlardı. Güzel bir ilişki değildi. Birbirlerine ruhen verdiği zararı umursamayarak ilişkiye devam ediyorlardı. Kesinlikle ve kesinlikle arada bir güven yoktu. Devin korkmuştu. Bu saatte, bu mesaj.

Hiç de iyi gelmemişti bünyesine. Kim olabilir diye düşündü. Atılan videoda kalmıştı aklı. Açmamalıydı. Bu ona yapılan bir oyun olabilirdi. Bulut test ediyor olabilirdi. Ya inandığı zaman, zarar verirse? Bulut'tan korkuyordu.

Bulut, manipüle etme yeteneği yüksek olan biriydi. Herkesi elde edebileceğini düşünür ve tehditlerle insanları kandırırdı. Onun için ufak oyunlar çok eğlencelidir. Bu yüzden de bir çok kişiyi kaybetmiştir.

Devin, içinde olan ufak sevgi kırıntıları ile onun yanındaydı. Eskisi gibi sevmiyordu. Bunu o da, Bulut da biliyordu. Bulut zaten sadece cebinde tutuyordu Devin'i.

Devin yalnız kalmaktan korkan biriydi. Bulut ise yalnız bırakmaktan hoşlanan biri.

Devin, yalnızlığın içinde boğulmamak adına Bulut ile ilişkisini toparlamaya çalışıyordu. Ondan nefret etmiyordu. Ama eskisi kadar duyguları yüksekte değildi. Bulut, bir kere bile onu sevdiğini söylememişti. Sadece çıkma teklifi etmişti ve Devin'in güneşli günlerine, yağmur Bulut'u olmuştu.

Devin daha 19 yaşındaydı. Daha gençliğinin baharında, saçma bir ilişki ile duygularını harcıyordu.

Bulut ise 22 yaşındaydı. Bir çok kız ile beraber olmuştu. En çok hoşlandığı oyunlardan biri, insanların duyguları ile oynamaktı.

Devin merakına yenik düşüp engeli kaldırdı. Videoya bastı. Video oynarken, her bir detayında gözleri dolmaya başlamıştı. Eli şaşkınlıkla ağzını kapattı.

Motorcu Güzeli | Yarı Texting (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin