"Bıraksanıza beni ya!" Kollarımı kurtarmaya çalıştım. Hayvanlar, nasıl da sıkı tutuyordu.
"Bırakalım da çocuğu öldür." Ters bakışımı Çağatay'a çevirdim.
"Niyetim o zaten, bırakın beni!" Sinirle bağırıyordum. Sakinleşemiyordum. Ona kesinlikle zarar vermem lazımdı. Anca bu beni sakin tutardı. Etrafa bir bakış attım. Köşede duran tezgaha baktım. Tezgahın üstünde parlayan bıçak gözüme çarptı. Hayır, hayır bunu yapmamalıydım.
En sonunda pes ederek, çırpınmayı bıraktım. Bulut'a döndü bakışlarım. İkili koltukta oturmuş yüzünde olan kanları silmeye çalışıyordu. Yanında ise, Göktuğ ve Alptekin oturuyordu. Kalkamazdı yani. Bulut beni umursamıyordu. Hatta bağırmalarıma karşılık sırıtıyordu.
Arkamda olan koltuğa oturdum. Sakinleşmem lazımdı. Çağatay ve Asır kollarımı bırakmayıp yanıma oturdu. Baran ayakta, ne olur ne olmaz diye ortada duruyordu.
"Tamam bırakın, bir şey yapmayacağım." Pes ettiğimi gördüklerinde, kararsız bir ifadeye bürünüp kollarımı bıraktılar.
"Şerefsiz." Diye fısıldadım Bulut'a karşı. Bana yaptığı ihanet, kardeşimin kararttığı hayatı. Hepsi dolmuştu içimde. Elimin üstüne baktım. Kan vardı. Yüzünde olan kanlar elime geçmişti. Üstümde ki pantolona sürdüm elimi. İğrenç kan. Onun kanı.
"Alptekin." Bulut'un konuşması ile herkes ona döndü. Özür dileyeceğini düşündüm bir an. Alptekin kaşlarını çattı ve dikkatini ona verdi.
"Küçükken seni üzmek çok hoşuma gidiyordu. Hâlâ da öyle." Alptekini inceledim. Ellerini yumruk yapmıştı. Kendini zor tutuyordu.
"Devine yaptığım ihanette de çok eğlen-" lafını tamamlamadan, Göktuğdan yediği yumrukla sustu. Ağzında olan kanı tükürdü yere. Sonra sırıtmaya başladı.
"Ne çabuk bulmuşsun sevgili." Bana bakarak söyledikleri ile ayağa kalkmaya çalıştım. Asır kolumdan çekerek geri oturttu beni. Gözlerimi ondan hiç çekmedim.
"En azından hayatımda biri varken, başkasını bulmaya çalışmadım. Sevdiğime ihanet etmedim." Bulut yüksek sesli bir kahkaha attı. Depoda yankı yapmıştı sesi.
"Devin, ben sevdiğime ihanet etmem. Seni sevmedim, ve hiç bir zaman sevmeyeceğim." Kalbime giren ağrı ile, elim istemsizce kalbime gitti.
"Sen kullanmalık bir kızdın. Oldu ve bitti."
"Devin, iyi misin?" Bulut bana bakarak sırıtırken, Çağatay'ın kulağıma fısıldaması ile ona döndüm.
"Daha ne kadar iyi olabilirim ki?" Alayla konuşup gülümsedim. Çok iyiydim! Süperdim. Hatta mükemmeldim! Bulut'a döndüm tekrardan.
"Göktuğ güzel ilgi verdi herhalde. En ufak şeyde ona koşuyorsun." Gözüm tezgaha kaydı. Hayır Devin saçmalama! Tekrardan ona döndüm. Göktuğ sinirine hakim olamayıp ayağa kalktı ve yüzünü sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu Güzeli | Yarı Texting (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGecenin köründe telefonuna gelen mesaj ile aldatıldığını öğrenen, Devin. Hesaplaşmak için, gelen konuma gider. Fakat motor çetesinin lideri Göktuğ. Yüzünü gizler ve Devin'e intikam almayı teklif eder.