Yazar'ın ağzından;
"Anne! Anne pembe pamuk alalım lütfen." Gözlerini doldurup, annesine bakmıştı küçük Devin. Henüz 9 yaşındaydı. Tatlıları çok seviyordu. İleride, pamuk şeker satan amcayı gösterdi.
"Anne bak amca satıyor. Lütfen alalım."
"Olur güzelim alalım." Heyecanla annesinin elini tuttu. Artık çok mutluydu. Annesi ile birlikte geziyorlardı bugün. Annesi, Banu hanım'ın bir eli, kızının küçük elini tutarken, diğer eli ise büyümüş olan karnını tutuyordu. Hamileydi. Bir kız çocuğu olacaktı. Ailedeki herkes çok mutluydu. Daha 8 buçuk aylıktı. Hemen hemen doğum yaklaşmıştı aslında.
"Amca pembe pamuk bir tane." Diyerek satıcı amcaya baktı. Adam gülümseyerek, pamuk şekeri tatlı kıza uzattı.
"Al kızım." Banu, parayı ödedikten sonra bir banka oturmuşlardı. Devin şekerini yerken heyecanla annesinin karnına baktı.
"Kardeşim bak, sende gel beraber yiyelim. Pembe pamuk bu." Banu gülmüştü. Bir türlü öğretememişti adını.
"Anneciğim, pembe pamuk değil. Pamuk şeker onun adı." Devin ince kaşlarını çatmıştı.
"Hayır, pembe pamuk anne." Banu öğretemeyeceğini anladığında susmuştu. Kızı ile inatlaşmak bir hayli zordu. Evdeki erkekler bayılıyordu bu hâline. Anne-kız bir süre daha takılıp eve gitmişlerdi. Akşam oluyordu artık.
"Baba! Çok özledim seni." Diyerek babasının kucağına atladı Devin. Babası, Serhat bey. Küçük kızını sarmalayıp öpmüştü.
"Ben de özledim kızım." Devin ailesine düşkün bir kız çocuğuydu. Ailesi de onu seviyordu tabii. Abileri ile de kısa bir hasret geçirdikten sonra, bir yemek faslı olmuştu. Zaman hızlı geçmişti. Devin oturduğu yerden düzelerek, abisinin kolunun altından çıkmıştı.
"Ne oldu güzelim?" Diye sordu Bora. Devin, gülümsedi.
"Çikolata alacağım dolaptan." Diyerek bir hışımla ayağa kalktı. Koşarak mutfağa gitmişti. Küçük olduğu için anca gitmişti. Dolabı açtığında çikolatalarının bitmiş olduğunu gördü. Hızla abilerinin yanına gitti. Annesi ve babası da onu izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu Güzeli | Yarı Texting (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGecenin köründe telefonuna gelen mesaj ile aldatıldığını öğrenen, Devin. Hesaplaşmak için, gelen konuma gider. Fakat motor çetesinin lideri Göktuğ. Yüzünü gizler ve Devin'e intikam almayı teklif eder.