Na een tijdje bij de wc te hebben gezeten zag ik het zweet op zijn voorhoofd staan. Hij trok aan de rand van zijn trui en hij had het warm.
'Voel je je al beter?' Emils gezicht was nu rood van de warmte en inspanning. Ik spoelde de wc door en hij kreunde vermoeid.
'Kom op, dan leg ik je op bed.' Ik was van mijn nature niet erg goed in het verzorgen van een ander maar ik deed mijn best. Het zou wat zijn als hij zou sterven aan een overdosis ijs. Emil kreunde tegenstrijdig en ik greep hem onder zijn oksels en ik trok hem naar boven.
'Nee, laat me hier maar achter. Ik ben beter af bij de wc.' Zijn gewicht was twee keer zo zwaar toen hij probeerde tegen te stribbelen.
'Emil, we hebben de duurste kamer geboekt. Laten we ons geld niet verspillen.' Emil probeerde op te staan en ik begeleidde hem min of meer naar het kingsize bed dat was opgemaakt met gouden satijnen lakens. Emil liet zichzelf er op vallen. Ik liet hem vermoeid los en hij bleef als een soort zeester op het bed liggen. Ik grinnikte bij het zien daarvan.
'Ik heb dorst.' Mompelde hij en ik ging op zoek naar een glas die ik kon vullen met kraanwater. Bij het bubbelbad dat midden in de kamer stond zag ik twee champagneglazen staan naast een fles champagne. Ik zuchtte even maar vulde later een champagne glas met water. Emil lag met zijn ogen dicht op zijn rug nu. Ik zette het glas op het nachtkastje en ik begon met het losmaken van zijn veters. Ik hoorde hem bewegen en plotseling zat hij rechtop. Ik keek op naar hem voordat ik weer verder ging. Hij zei niets, hij keek alleen maar. Nadat beide zijn sneakers op de grond stonden. Ik wilde opstaan maar hij stopte me met zijn stem.
'Sokken ook.' Ik keek hem aan, hij glunderde. Ik gehoorzaamde en trok zijn sokken uit die ik naast me op de grond gooide.
'Nog iets?' Vroeg ik terwijl ik naar hem opkeek. hij zat op het bed met zijn benen bungelend over de rand heen en ik zat op mijn hurken voor hem neer. Hij grijnsde.
'Ja, mijn broek ook alsjeblieft.' Hij doelde op de spijkerbroek die hij aan had ik voelde mijn hart sneller slaan. Hij spreidde zijn benen zodat ik er tussen in kon gaan zitten.
'Kom op.' Ik wist dat hij het zelf kon, hij was wellicht misselijk maar hij had genoeg kracht om zelf zijn broek uit te trekken. Ik zuchtte voordat ik opstond en met mijn handen richting de knoop van zijn broek reikte. Ik voelde mijn hart sneller kloppen en ik maakte zijn knoop los zo snel als ik kon. Ik voelde zijn blik op me branden maar ik negeerde hem en ik liet de rits naar beneden glijden. Ik beet op mijn lip en ik pakte zijn broek beet aan beide zijkanten. Voorzichtig trok ik het stof van zijn heupen af. Zijn lichaam spande zich aan en ik merkte zijn erectie op in zijn onderbroek. Ik liet de broek van zijn enkels afglijden en ik keek hem geschrokken aan.
Emil was diep aan het ademhalen terwijl hij naar me keek.
'Fuck, Tristan...' Ik voelde me ongemakkelijk en ik volgde zijn blik naar zijn schoot terwijl hij over zijn lippen heen likte.
'Je maakt me geil.' Ik stond op en ik voelde mezelf warmer en warmer worden. Ik keek om me heen maar dit was het enige bed wat er stond. Geen wonder, het was een honeymoon suite.
'Ik, eh-' Ik wist niet wat ik moest zeggen en ik raakte in paniek. Ik wilde hem helpen maar niet op die manier. Emil trok zijn trui behendig en snel uit. Ik keek naar zijn lichaam en ik voelde me in conflict. Ik voelde een tinteling in mijn lichaam. Ik negeerde het. De manier hoe hij halfnaakt op het bed lag was uitdagend. Hij wilde iets van me. Ik liep richting de andere kant van het bed waar ik zou gaan slapen. Zijn ogen volgde me terwijl ik liep en ik begon me ongemakkelijk te voelen. Ik trok mijn schoenen uit en ik wilde de rest van mijn kleding ook uit trekken maar ik begon me onzeker te voelen door de manier hoe hij naar me keek. Zo afwachtend. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en ik trok mijn shirt uit en mijn broek volgde. Ik zat op het bed met nog altijd mijn rug naar hem toe toen hij mijn naam noemde.
'Tristan?' Ik draaide me om en Emil keek me nog altijd grijnzend aan.
'Heeft iemand je ooit verteld hoe geil je bent?' Ik keek hem aan alsof het niets met me deed maar het maakte iets wakker vanbinnen. Nee, niemand had me dat ooit verteld. Ik ging onder de dekens liggen en ik legde een kussen in mijn nek. Ik wist niet of ik überhaupt kon slapen met zijn aanwezigheid zo dicht naast me.
'Tristan.' Hij ging op zijn zij liggen en hij grijnsde naar me.
'Je bent geil.' Fluisterde hij.
'Emil, je kunt beter gaan slapen. Je hebt je rust nodig.' Ik voelde een rilling over mijn rug lopen toen hij geërgerd kreunde, en ik trok de dekens verder omhoog.
'Ik ben nog lang niet moe.' Hij draaide zich op zijn buik en hij kroop naar me toe.
'Tristan.' Het was waar, na vandaag waardeerde ik mijn vriendschap met Emil meer dan alles wat er in mijn leven was gebeurd maar dit ging me te ver.
'Emil.' Zei ik hard op en ik keek hem aan. Hij trok zijn wenkbrauwen naar me op.
'Ja?' Zijn ogen stonden lustig, en hoe goed hij ook was in het overtuigen van me. Ik hield hem tegen.
'Ik ben moe, ik ga slapen.' Ik legde het kussen in mijn rug neer en ik ging liggen. Ik wilde weer met mijn blik van hem af wijken, opnieuw hem de rug toekeren maar dan zag ik niet wat er te gebeuren stond. Dus keek ik hem direct aan.
'Ben je niet meer misselijk?' Vroeg ik zacht en Emil likte zijn lippen opnieuw terwijl hij naar mijn lichaam keek. Ik trok de dekens verder omhoog.
'Nee, sterker nog. Ik voel me juist heel leeg.' Zijn gezicht kwam dichter en dichter bij me. Zijn lippen reikte naar mijn oor.
'Zou jij me willen vullen Tristan?' Ik voelde zijn tong over oor heen gaan en kippenvel verspreidde zich over mijn lichaam.
'Of mag ik jou vullen? Ik heb op een militaire school gezeten Tristan, ik heb wel een paar trucjes waarvoor je me zult bedanken.' Zijn hand gleed via mijn rug steeds verder richting mijn achterwerk. Ik duwde hem van me af en klom uit het bed. Ik trok mijn broek en shirt terug aan en greep naar mijn jas die ik eerder al had uitgetrokken bij binnenkomst.
'Tristan?' Ik zag de deur van het balkon en opende deze voor wat frisse lucht. Ik liet mijn handen over de rand heen gaan en ademde diep in. Mijn hand gleed richting mijn zak waar ik mijn pakje sigaretten eruit haalde. Ik voelde mezelf in paniek raken. Wat was er aan de hand? Waarom deed hij zo? Mijn vingers trilde en ik probeerde nog steeds mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik stopte de achterkant van een sigaret in mijn mond en ik probeerde hem aan te steken met mijn aansteker maar het vlammetje bleef telkens uitgaan door de wind. Zodra hij dan eindelijk aan was nam ik een lange hijs voordat ik het langzaam maar zeker uit mijn mond liep ontsnappen. Ik sloot mijn ogen en genoot van het gevoel. Rust. Het moment dat Emil gecreëerd had bleef afspelen in mijn hoofd en het liet me duizelig worden. Gisteren lag ik nog vertrouwd op zijn schouder en nu zat ik alleen op een balkon me af te vragen wat ik voelde. Ik keek uit over de stad en zag twee jongens over de straat rennen, ze lachten samen en de een duwde de ander. Het zou wel tegen vier uur s'nachts zijn geweest toen de een de ander kusten. Ik voelde een steek in mijn maag en ik keek emotieloos naar hoe ze weer weg renden. Ik wou dat ik dat ook kon, wegrennen zonder verwachtingen. Dingen die me op mijn plaats hielden. Ik kon niet weg bij Emil, anders was ik allang gegaan. Ik rookte mijn sigaret op en stampte hem uit op het stenen balkon. Het was een mooi uitzicht, en ik bleef een hele tijd daar staan, leunend tegen de reling aan. Ik vroeg me af of hij morgen weer zo zou zijn bij mij. Ik vroeg me af of hij ook zo was bij andere. Ik vroeg me af of hij mij daadwerkelijk zo aantrekkelijk vond als hij veronderstelde. Of dat hij dat enkel zei zodat ik hem zou geven wat hij wilde. Seks. Nadat ik het even had over gedacht liep ik weer naar binnen. Ik sloot de deur en Emil lag languit aan mijn kant van het bed te slapen. Hij lag half op en half onder de dekens. Ik liep naar hem toe en ik sloeg de rest van de dekens over hem heen. Ik keek naar hem, zijn uitdrukking op zijn gezicht kwam zacht over. Ik voelde iets vanbinnen toen ik naar hem keek. Ik wist niet wat het was, maar het voelde fijn. Ik trok mijn kleding voor de tweede keer die nacht uit en stapte aan zijn kant van het bed in. Ik kroop naar hem toe en ik bekeek zijn gezicht weer. Hij was knap. Zijn haar hing voor zijn wenkbrauwen en zijn lippen stonden een stukje open. Hoe zou dat voelen?
Zijn lippen tegen die van mij aan.
Geschreven: 04|04|2024
JE LEEST
Beter af Alleen
RomanceAls het hart dan uiteindelijk wint van het brein en de radiostilte eindelijk klaar is om doorbroken te worden, dan vertel ik het je. Ik heb het zo lang mogelijk proberen weg te drukken maar het is tijd. Ik offer mezelf op voor jou. Je hebt nog een h...