32

37 3 0
                                    

נ.מ: לואי

קמתי מתזוזותיו הקטנות של הארי, פוקח את עיניי באיטיות ולוקח לעצמי כמה שניות להתחבר עד שאני מבין איפה אני, שפשפתי את עיניי בעייפות. מסיט את מבטי להארי שהיה צמוד אליי במיוחד, אני שוכב על גבי והוא שוכב על צדו ממש עליי, זרועו מלופפת סביב מותניי והוא עטוף בשמיכה בזמן שאני אפילו לא הייתי צריך כי הוא היה ממש כמו שמיכה בישבילי.

הוא לבוש רק בבוקסר, לאחר המקלחת אתמול הוא היה כלכך עייף שהתעצל אפילו לשים בגדים. זה גרם לי לחשוב שוב על מעשי אמש, ואוטומטית לחיוך להימרח על פניי.

זה היה...לעזאזל. המבט המעונג הזה שלו לא יצא לי מהראש גם אם ארצה. והמבט המופתע שלו כשהבין שזו הפעם הראשונה שעשיתי את זה. הוא היה בהלם, הוא באמת נהנה כלכך?

איברו כלכך גדול שהופתעתי שהצלחתי לקחת את כל כולו מבלי להיחנק, והטעם היה כלכך טוב שאני לא יודע מי נהנה יותר.
הוא לא נגע בי אפילו קצת ובכל זאת גמרתי, הסיטואציה, הבעות פניו, הגניחות העמוקות להפליא שלו, מי ידע שטון קול יכול לרדת כלכך נמוך? הטעם שלו, כל זה הביא אותי לשיא שלי, הוא פשוט כמו איזה אל יווני...שהשיער שלו היה מבולגן על כל הכרית, ואיך שחזהו המקועקע עלה וירד במהירות. הוא כלכך מושך, אלוהים...

הבנתי שאם אני לא רוצה זקפה אני צריך להפסיק לחשוב על זה, אז זה מה שעשיתי, מוריד אליו את מבטי ופיתאום הכל היה שונה, מהאווירה החמה והלוהטת של אתמול פיתאום הוא ניראה כמו גור כלבים חמוד.
איך מאל יווני הגענו לגור כלבים?

הוא כלכך פאקינג מכורבל, למרות כל השרירים והקעקועים הוא עדיין לא ניראה מאיים אפילו בקצת. נאנחתי בשקט, מעלה את ידי ומסדר קצת את השיער שהתבלגן במהלך שנתו עם אצבעותיי, השיער שלו היה נעים ורך.

הסתכלתי קצת לפניו השלוות, פיתאום מבין כמה שהתגעגעתי אליו.
הוא היה חסר כלכך ורק עכשיו שקיבלתי אותו חזרה אני מבין זאת.
אני לא אשקר, הפחד לא נעלם. אני עדיין מפחד ומסתכל מסביבי כשאני בסיבבתו של הארי כדי ליראות שאין לידנו אף אחד, או יותר נכון. שאבא לא לידנו.אפילו שאני בתוך החדר שלו.

אף אחד לא יודע איפה הוא מאז היום שראיתי אותו בפעם האחרונה, שכמעט הרג אותי.
הפחד התמידי הזה, שהוא יכול ליהיות בכל מקום. זה לא עוזב אותי לרגע...

צלצול הטלפון קטע את מחשבותי ומיהרתי לקחת אותו מהשידה ליפניי שיעיר את הארי, מסתכל מי מתקשר ורואה שיחת וידיוא נכנסת מג׳וני, ראיתי גם שיחה שלא נענתה ממנו מאתמול בערב, הוא הבטיח שהתקשר אליי כל ערב כי חפרתי לו ואפילו לא עניתי. כל הכבוד לואי...

סידרתי קצת את שיערי מול המסך ליפניי שלחצתי על הלחצן הירוק ולאחר כמה שניות ראיתי אותו על המסך, הוא נמצא באוטו שלו ומידיי פעם מסיט את מבטו מהכביש אליי.

Smells like home -L.SWhere stories live. Discover now