14

46 3 8
                                    

נ.מ: הארי

כאב ראש חזק תקף את ראשי, ניסיתי להתעלם מזה ככל יכולתי אך זה רק גבר. רטנתי בעצבנות, אור השמש המזויין שנכנס מהחלון רק החמיר את הכאב אך ליפניי שהספקתי להרים את השמיכה ולהסתתר מהשמש, הרגשתי את כל תכולת קיבתי עולה.

קמתי במהירות מהמיטה. מסוחרר לגמרי אך לא נותן לזה לעקב אותי כשאני בועט בדלת של השירותים ונופל עם ברכיי מול האסלה, נותן לכל הקיא לצאת.

החזקתי חזק באסלה, אלוהים אדירים...הראש שלי.
הושטתי את ידי אל חולצתי כשהרגשתי שהיא חנקה אותי אך ידי נחתה על חזהי הערום.

השפלתי את מבטי אל גופי, פוער את עיניי שאני רואה שאני ערום לגמרי.
אוי לא. אתמול- השתכרתי כמו חיה.

סובבתי את מבטי באיטיות וחשש אל החדר מאחוריי, מרגיש את הקיא עולה מחדש כשאני רואה גבר על מיטתי. ערום.

הסתובבתי במהירות חזרה אל האסלה והמשכתי להקיא את כל האלכוהול מאתמול. לעזאזל. הכל ביגלל לואי.

הקטן המעצבן הזה גרם לי לשתות, הוא ביכלל לא היה אמור ליהיות במסיבה הזאת! היא התקיימה בישביל לשכוח ממנו ועכשיו מתברר ששכבתי עם מישהו מהשכבה המגעילה שלי, זה נורא.

לאחר כמה דקות של קיא קמתי מהריצפה, מוריד את המים ומצחצח במהירות את שיניי ליפניי שיצאתי מהחדר, מתקדם אל עבר הילד הזה.

הוא ערום לגמרי, שוכב על ביטנו ופניו קבורות בזרועותיו כך שאני לא רואה את פניו.
גבו עוטר בכל מיניי סימנים סגולים, גם זרועו. זה מכות? או שזה ההיקי שכניראה עשיתי לו? אני לא יודע לעזאזל וגם לא כלכך אכפת לי.
הורדתי את ידיו מפניו והפכתי אותו על גבו, רק שיתלבש ויעוף לי מהמיטה, ומהבי-

לואי?!

״אלוהים אדירים!״ צעקתי בחוזקה, נבהל כלכך ונרתע לאחור כלכך חזק שמצאתי את עצמי בריצפה.
אל תגידו לי ש-

״ממ...״ לואי זמזם, מתעורר לאט ומחזיק בראשו. ״הארי? למה אתה ערום? ובריצפה...״

״הראש שלי...״

״גם אתה ערום אידיוט!״ צעקתי, אלוהים נבהלתי. לא ציפיתי שלואי יהיה זה שישכב שם.
כל גופו סימנים סגולים!
בבקשה שזה לא ההיקי שלי...

אלוהים אין לזה הסבר אחר, זה ההיקי שלי.

״מה?״ הוא הוריד את מבטו אל גופו ופער את עיניו, ממהר לכסות את עצמו  בשמיכה אך לא עבר שנייה ליפניי שהוא הסתלק לשירותים, כמה שניות אחרי שמעתי קולות הקאה.

נישארתי בריצפה, מסתכל על עצמי בחוסר אמון. שכבתי איתו...

״אוי ואבוי...״ מלמלתי במהירות, מתחיל להפנים את הבשורה וממהר לקום, לובש על עצמי בוקסר חדש וסורק את החדר.

Smells like home -L.SWhere stories live. Discover now