Kızlar evlerine gitmek için aynı yola yönelirken, Haerin Danielle'e evinin nerede olduğunu sordu. Danielle ise adresi verince Haerin ikisinin evinin çok yakın olduğunu ve aynı otobüse bineceklerini fark etti.
"Sanırım aynı otobüse bineceğiz. Birlikte gitmeye ne dersin?" dedi Haerin.
"Olur tabii ki." dedi Dani Haerin'e bakarak.
Danielle ayrılmak için Hanni'ye sarıldı ve Haerin ile birlikte gideceğini söyledi. Diğer kızlara da el salladı. Haerin de aynı şekilde arkadaşları ile vedalaştığında ikisi birlikte otobüs durağına doğru yürümeye başladılar.
"Seni bizim mahallede hiç görmemiştim Dani. Şaşırdım yakın oturduğumuzu öğrenince." dedi Haerin Danielle'e dönüp.
Danielle ona yakın bir şekilde hitap eden kıza bakıp "Çok dışarı çıkmıyorum, ondandır." dedi.
"Anladımm. Ben kedileri sevmeye çıkarım hep dışarıya. Bir de kızlarla buluşuruz ara sıra. Evleri çok uzak değil aslında ama yine de hemen varılacak kadar yakın değil. Sanırım Hanni de onlara yakın oturuyor."
"Evet evet Hanni'nin evi yukarıda."
"Eee daha daha. Hiç evcil hayvanın var mı?"
"Evet köpeğim var bir tane." dedi Danielle sevimlice.
"Ooo eminim çok şirindir. Benim de bir köpeğim var. Sen de tatlış bir köpek yavrusuna benziyorsun." dedi Haerin kıza gülümseyerek.
"Sen de kediye çok benziyorsun." dedi onun benzetmesine karşılık.
Çoktan durağa yaklaşmışlardı bile. Durakta beklerken de birkaç şey hakkında sohbet ettiler. Otobüs geldiğindeyse ikisi birlikte boş bir koltuğa oturdular.
Danielle otobüse bindiklerinden beri çantasını karıştırıyordu. Bir şeyi arayıp bulamadığı belliydi.
"Bir şeyini mi kaybettin?" dedi Haerin hala çantasını karıştıran kıza.
"Kulaklığım. Sanırım evde unutmuşum. Müzik dinlemeyi çok severim. Kulaklığım benim her şeyimdir." dedi Danielle üzgünce.
"Hey, bir dakika benimki yanımda olacaktı. Birlikte dinleyebiliriz. Ne dersin?"
"Olurr. Çok sevinirim. Teşekkürler ederim." dedi Danielle her zamanki kibarlığıyla.
Haerin gülümseyip kulaklığı telefonuna taktı ve kulaklıklardan birisini yanındaki kızın kulağına takmaya çalıştı. Tam başarılı olamadığı için Danielle Haerin'in elini destekledi ve kulağına oturtmasına yardımcı oldu. Haerin gülümseyip "İşte oldu." dedi. Danielle ise ona teşekkür etti.
İkisi birlikte müzik dinleye dinleye eve gelmişlerdi. İkisi de aynı durakta indi ve evlerine doğru yürümeye başladılar.
"Köpeğimi görmek ister misin?" dedi Danielle Haerin'e dönüp.
Bir anda gelen teklifle şaşıran Haerin ise Danielle'in teklifini kabul etmişti. Bu enerjik ve çevresine mutluluğu güneş ışığı gibi yayan kızdan zarar gelmeyeceğini düşünüyordu. Hem belki böylece zamanla yakın arkadaş bile olabilirlerdi.
Danielle'in evi durağa daha yakın olduğu için evine varmışlardı bile. Dani büyük demir kapıyı açıp Haerin'i içeri davet etti. Daha sonra ise evin kapısını açıp Haerin'i içeri soktu.
"Baba biz geldik." diye içeriye doğru bağırdı Dani.
Babası ise içerden elinde bir kap ve çırpıcıyla mutfaktan çıktı. "Biz" deyince Hanni'yi bekleyen adam başka birini görünce şaşırmıştı. Kızının böyle bir arkadaşı da mı vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?