"Çok uzaklaşmayın çocuklar. Uzaklaşmadığınız sürece denize de girebilirsiniz, yürüyüşe de çıkabilirsiniz. Aferin aferin siz bunu hak ettiniz. Tiyatroyu tüm okul beğenmiş. Güzelce eğlenin hadi." dedi Seulgi hoca öğrencilerini eğlendirmek için yine kucak kucağa arabasına doldurup getirdiği sahile havlusunu serip otururken.
"Dani. Şöyle yürüyelim mi biraz ikimiz?" dedi Hanni'yle konuşan kıza Haerin.
"Olur tabii." dedi Dani kumsaldan kalkarak.
İkisi birlikte sahildeki öğrencilerden uzaklaşıp bir kayalığa oturmuşlardı.
"Nasılsın Haerin." dedi kıza dönüp Dani.
"İyiyim Danielle sen nasılsın?" dedi kız elindeki kumu parmakları arasından yere dökerken.
"Ben de iyiyim Haerin. Dün neden beni öptün?" dedi kendisine bakmayan kıza gülümseyerek.
"Ben seni rol için öptüm sen neden beni öptün Dani?" dedi Haerin kıza dönüp gülümseyerek.
"Rol için mi? Rolde gerçekten öpüşmeyeceğiz sanıyordum. Rol olduğunu düşünmüyorum." dedi Dani.
"Sen demedin mi öpüşmek istersen her zaman buradayım diye?" dedi Haerin dalga geçerek.
"Evet dedim. Ayrıca pişman da değilim." dedi Dani kaşlarını kaldırarak. Daha sonra ise yanında oturan kızı çenesinden tutup kendine çekti. Dudakları arasında minicik bir mesafe vardı ve sadece birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı.
"Ben seni öptüm sahneden sonra çünkü senden etkilendim. Anlarsın ya." dedi Dani devam ederek.
"Hmm, ben neden öptüm acaba? Bilmiyorum dudakların çekici geldi belki? Belki de sen?" dedi Haerin kıza karşılık.
Dani aralarındaki mesafeyi kapatıp öpücük kondurdu kızın dudaklarına. Daha sonra ise geri çekildi.
"Çık benimle."
"Ne?" dedi Haerin şaşkınlıkla. Bunu cidden beklemiyordu.
"Çık benimle diyorum." dedi kayadan atlayıp koşmaya başladı. Haerin ise arkasından koşmaya başlamıştı.
Biraz koştuktan sonra arkada kalan kızın yanına gelmesi için bekledi Dani. Kız yanına geldiğinde ise bikinisinin üstüne giydiği pareonun ipini çözdü. Kendisininkini de çıkardıktan sonra Haerin'i elinden tutup suyun içine çekti. İkisi birlikte suyun içine girdiklerinde Dani suyu kıza sıçrattı.
"Danii yapmaaa." dedi elleriyle kendini korumaya çalışıp gülen Haerin.
"Suya batıracağım seni." deyip Haerin'in üstüne atladı Dani. Kız çığlık çığlığa Dani'ye karşılık vermeye çalışıyordu. Dani en sonunda onu serbest bıraktığında Haerin suyun altından çıkıp Dani'nin boynuna sarıldı. Kız boynuna sarılmış bir şekilde ona bakarken Dani bu güzellik karşısında dayanamamıştı. Bir öpücük daha konudurmuştu dudaklarına.
"Ne diyorsunuz teklifime Haerin Hanım?"
"Hmm ne desem ki? Şimdi gözlerini kapat ben cevabını vereceğim." dedi Haerin gülerek. Dani heyecanla gözlerini kapadı. Haerin kızın gözlerini kapadığından emin olduktan suyun içine daldı ve Dani'nin bacaklarının arasından geçip kızı yukarıya kaldırıp suyun içine attı. Daha sonra ise suyun üstüne çıkıp kızı izlemeye başladı.
"KANG HAERİN!" dedi Dani suyun yüzüne çıkıp saçlarını geriye atarken.
"Tabii ki seninim aptal." deyip kızın yanına yüzdü ve kollarının arasına girdi Haerin.
İkisi birlikte bir öpücüğün içine dalmışlarken uzaktan isimlerini çağıran diğerlerinin sesleri yüzünden ayrılmak zorunda kalmışlardı. Uzaktan Minji, Hyein, Hanni ve Tomoya'nın geldiğini görünce ayrılmışlar denizden çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?