afraid

40 6 34
                                    

Chan gelip Dani'yi, eve götürdüklerinde Tomoya'yı başına dikmişlerdi ve ikisini orada bırakmışlardı. Chan, kardeşi Hanni ile parti yerine dönerken Hanni yolda her şeyi abisine anlatmıştı. Chan da bir yanlış anlaşılma olduğunu, Haerin'in öyle bir kız olmayacağını söylemişti.

Parti yerine geldiklerinde dışarıda kaldırımda Haerin'i kendine getirmeye çalışan Hyein ve Minji'yi görünce hemen yanlarına gitmişlerdi.

Haerin'in boynu kıpkırmızı olmuştu. İzler geçmemişti. Hanni böyle bir şey olduğunu bilmediği için, çünkü kendisi koşarak Dani'nin peşinden gitmişti, hemen endişeyle kızlarına yanına eğildi.

"Haerin'in boynuna ne oldu?" dedi Hanni kızlara sorarcasına.

"Mina aptalı boğazını sıkmış." dedi Minji sinirle.

"Hanni, Dani nerede? Bizi gördü. Ben cidden bir şey yapmadım. O yanlış anladı. Hemen anlatmam lazım. Yanlış anladı bizi. O sırada Mina boğazımı sıkıyordu." dedi Haerin ağlayarak.

"O kriz geçirdi ben de Chan oppayı çağırdım ve eve götürdük. Tomoya'yı da başına diktik. Ama biz söyledik zaten senin öyle bir şey yapamayacağını. Kriz geçirdiği için kendinde değildi. Sayıklayıp durdu." dedi Hanni.

"Chan oppa beni Dani'lere götürür müsün? Lütfen. Gidip açıklamam gerek." dedi hızla ayağa kalkarak.

"Tabii götürürüm. Hadi gidelim." dedi Chan önden ilerleyerek. Hepsi arabaya ilerlemiş arkadan da Minji eşyalarını toplayıp gelmişti.

Dani'lerin evinin önüne geldiklerinde Hanni uyarı yapmıştı.
"Paul ve Frank amcanın haberi yok. Felix oppanın da yok. Sadece Tomoya ve biz biliyoruz. Öğrenirlerse endişelenirler. O yüzden belli etmeyin. Biz arabada oturalım. Haerin konuşup gelsin." dedi.

Haerin üzgünce onaylayıp arabadan inmiş kapıyı çalmıştı. Kapı Frank tarafında açılmıştı.

"Hoşgeldin Haerin. Girsene." dedi kapıyı geçmesi için açarak. Haerin kafasını sallayıp içeriye girdi.

"Şey Dani'nin yanına..." dedi adama bakarak, yukarıya çıkan merdiveni göstererek.

"Buyur buyur. Tomoya ile odasındalar."

Haerin kafasını sallayıp yukarıya çıkmıştı. Kapıya gelince sessizce tıklamıştı. Odanın kapısını Tomoya açmıştı.

"Haerin!" dedi Tomoya şaşırarak. Kız da oğlanı odadan çekmişti.

"Dani içeride mi? Kendine geldi mi?" dedi hızlıca.

"Evet banyodaydı. Elini yüzünü yıkıyordu. Ne oldu öyle? Gerçek değil, değil mi bunlar?" dedi Tomoya kaşlarını çatarak.

"Hayır tabii ki. Yanlış anladı Dani. O benim eski sevgilim. Biraz takıntılı. Tam Dani gördüğü sırada boğazımı sıkıyordu." dedi Haerin boyun çevresini Tomoya'ya göstererek. Çocuğun ağzı açık kalmıştı. Kızın boynunda parmak izleri çıkmıştı resmen.

"Girip konuşacağım." dedi Tomoya'ya bakarak.

"Tamam burada bekleyeceğim. Lütfen belli etmeyin. Paul amcaların duymasını istemiyorum." dedi Tomoya kızın kolunu patpatlayıp. Haerin de onaylayıp içeri girmişti.

Dani hala banyodan çıkmamıştı. Haerin de banyonun kapısını tıkladı.

"Dani gelebilir miyim?"

"Gelebilirsin Tomoya." dedi içeriden ağlayan bir ses. Haerin'i Tomoya sanmıştı. Ne kadar doğruydu bilmiyordu fakat Haerin içeri girmişti.

Aynadan Haerin'i gören Dani sinirle "Ne işin var senin bur-" demişti fakat sözleri yarıda kesilmişti çünkü Haerin, Paul amcaların duymaması için bağıran kızın ağzını eliyle kapatmıştı.

Strawberry Blond {Daerin}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin