Frank özlediği insanlarla birlikte özlem gideriyordu yoldayken. Uzun zamandır iş için Fransa'daydı, kocasını ve çocuklarını çok özlemişti bu sürede. Onlara gerçekten değer veriyordu. Fakat uzun zamandır görmediği için değişen bir şeyler var gibiydi. Felix aynıydı ama Dani'de bir değişiklikler vardı sanki. Belki Tomoya geldiğinden, belki bu kız hayatına girdiğinden, belki de başka bilmediği şeylerdendi.
"Merhaba küçük hanım buradaki herkesi tanıyorum ama bir tek seni tanımıyorum. Tanışmaya ne dersin?" dedi adam ön koltuktan arkaya dönüp çok kişi olduğu için kızının kucağında oturan kıza tanışmayı biraz daha kibar kılarken.
"Eee şey merhaba ben Dani'nin okuldan... Okuldan bir tanıdığıyım." dedi Haerin yine "Arkadaşım." kelimesini kullanamayarak. Bu artık aralarında yazılı olmayan bir kural gibiydi.
"Tanıştığımıza memnun oldum ben de Dani'nin babası Frank." dedi babası "Yakınıyım." kelimesini fark ederek.
"Ahh evet Dani bana sizden bahsetti. Paul amcayla zaten önceden tanışıyoruz.
"Peki hayatım biz neden başkasının arabasında yolculuk yapıyoruz? Yoksa ben yokken arabayı falan mı sattınız?" dedi Frank eşine dalga geçerek.
"Hayır hayatım satmadık. Ama arabamız Frank geliyormuş deyince bozuldu. Seni sevmiyor herhalde. Biz de seni almazsak havalimanında yaşayamazsın diye Haerin'lerin arabasını ödünç aldık." dedi Paul dalgayı devam ettirerek.
"Ahh anlıyorum. Zaten Rebecca beni ne zaman görse böyle yapar." dedi Frank ismini Rebbecca koyduğu arabaya göz devirerek.
Dani kucağındaki kızın beline sarılarak
"Babam her eşyasına isim koyar." dedi."Çok güzelll. Hadi bizim arabaya da isim koyalım Frank amca." dedi Haerin.
"Sizinki de Maxim olsun. Neden bilmiyorum bir anda aklıma geldi." dedi Frank.
Sonunda Haerin'lerin evinin önüne gelmişlerdi.
"Hadi şimdi bize gidiyoruz. Anne ve babamla tanıştıracağım sizleri." dedi Haerin.
"Hadi bakalım. Biz de bir teşekkür edelim. Paldır küldür aldık arabayı da." dedi Paul karşılık vererek.
"Dani hadi Haerin ile birlikte bavulları bizim eve bırakıp gelin kızım. Şimdi arabayı teslim edeceğiz ya. Dışarıda da kalmasın." dedi Frank kızına.
Dani kafasını sallamış ve minik bir süre olsa da Haerin ile yanlız kalacağı için sevinmişti. Bagajdan bavulunu çıkaran babasından teslim almış ve bekleyen kızın yanına gitmişti. Babasıgil Haerin'lerin evine girerken Haerin ve Dani birlikte Dani'lerin evine doğru yürümeye başlamışlardı.
"Eeee Haerin Hanım nasılsınız?" dedi Dani imayla.
"İyiyim Dani Hanım. Siz nasılsınız?"
"Eh ne olsun işte. Geçineceğiz diye uğraşıyoruz."
"Güzel güzel. Bizde de durumlar pek farklı değil." dedi Haerin gülerek.
"Haerin duydun mu okulda tiyatro oynanacakmış herhalde. Panolara asıyorlardı en son. Biz de mi katılsak acaba hem aktivite olur bize de. Ne dersin?" dedi Dani kızı yanına çekip elini omzuna atarak.
"Olur. Çok güzel olur. Kızlara da söyleriz." dedi Haerin.
"Konusunu biliyor musun?" dedi Dani kıza sorarak.
"Hayır bilmiyorum. Neymiş?"
"Babasından gizlice buluşan iki aşık genç bir gün samanlıkta yakalanıyorlar." dedi Dani heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?