Davetiyeler dağıtılmış, mekan süslenmiş, şekerler ve kolonya alınmış en küçük aynı zamanda en büyüklerden olan Hyunjin ve Jeongin'e verilmişti. İkili kapıda durup gelen davetlilere kolonya şeker dağıtacaklardı.
Chan her zamanki gibi sabah erkenden kalkmış bir oraya bir buraya gidip durmuştu. Tabii ki bugün tek değildi. Tek olsa hayatta yetişemezdi. Çocukların unuttuğu bir sürü şey vardı. İlk olarak çocukları kim kuaföre götürecekti? Dün çiçek almayı unutmuşlardı. Kiralaması gereken nikah memuru cübbesi vardı. Hanni ve Minji'yi süsleme için mekana bırakmalıydı. Ayrıca fotoğraf çekimi kesinlikle gerekliydi. Madem böyle bir şeye kalkışmışlardı her şey tamamiyle olmalıydı değil mi? İşte bunların yardımına Seungmin yetişmişti. İkisi birlikte bunlara yetişmişlerdi.
İlk olarak Minji ve Hanni'yi mekana bırakmışlardı. Neyseki süsler dünden hazırdı. Daha sonra Seungmin ile birlikte alışveriş merkezine gitmişlerdi. Dani çiçek seçimini güvenip Chan'a bırakmıştı. Yüzükleri de o almıştı ve harikaydı. O zaman çiçeğini de güzel seçebilirdi. Seungmin ise cübbeyi kiralamaya gönderilmişti.
Jisung, Minho, Changbin, Felix, Jeongin ve Hyunjin süsleme işleri için uğraşan kızlar ile birlikte mekandaydılar. Changbin ve Jisung müziği ayarlıyorlardı. Minho da ortalıkta pinekliyordu. Ara sıra işin ucundan tutup yardım ediyordu. Felix masaları hazırlayıp üstüne beyaz örtüyü seriyor ve sandalyelerin güzel gözükmesi için beyaz kaplamayı geçiriyordu. Jeongin ve Hyunjin daha misafirler olmadığı için çiftin oturacağı masayı hazırlıyorlardı.
O sırada Tomoya ve Hyein, Hyein'lerin evinde dün geç saatlere kadar yapıp hala bitiremedikleri süsleri tamamlamaya çalışıyorlardı.
Haerin ve Dani ise şu an dinleniyorlardı. Tabii ki de onlara bir şey yaptırmayacaklardı. Onlar evleniyor. Onlara iş yaptıramayız.
Mekan ve kiralama işleri tamamlanıp her şey bittiğinde zaman oldukça geçmişti ve artık çıkmaları gerekiyordu. Hazırlanacaklardı. Seungmin ve Chan arabalarını mekanın önüne çektiklerinde ilk önce içeri girip kontrol etmişler daha sonra beşer beşer iki arabaya sığışıp evlere doğru yola koyulmuşlardı.
Dani'lerin evine vardıklarında elbiseleri alıp bagaja atmışlar ve herkes kuaföre geçmişti.
Elbiseler giyilip, saçlar tamamlanıp, makyajlar yapıldıktan sonra Chan çocukları alıp fotoğraf çekilecek yere götürmüştü.
Herkes ilk tek tek çekildi. Daha sonra ise fotoğrafçının emirlerine uyup çekilmeye başladılar.
"Çifti çekelim. Hatıra kalsın."
Dani ve Haerin yan yana geçmiş gülümsemişlerdi.
"Biraz daha yaklaşın." dedi fotoğrafçı.
İkili yaklaşıp farklı pozlarla çekilmişlerdi.
"Şimdi siz geçin bakalım." demişti fotoğrafçı Minji ve Hanni'yi göstererek.
"Sadece ikimiz mi?" dedi Hanni şaşırarak.
"Evet! Çift değil misiniz?" dedi fotoğrafçı.
"H-hayır değiliz." dedi Hanni şaşırarak.
"Her neyse. Çift gibi duruyorsunuz. Geçin çekeyim işte." dedi fotoğrafçı acaleyle. Cidden gerçek bir fotoğrafçıydı. Çok hızlı hareket ediyordu.
İkiliyi de çekerken içinden söylenmişti fotoğrafçı.
"Bayağı çift değilmişsiniz ya! Karımla bu kadar cilveleşmiyoruz.""Ee bir tek siz kaldınız. Gelin sizi de çekelim."
"Biz çifte benzemiyor muyuz?" dedi Tomoya gülerek. Dediğiyle herkes gülmüştü.
Sonra ise geçmişler ve Hyein'le ikisi güzel güzel fotoğraflar çekilmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?