Danielle, Haerin gittikten sonra sıkıldığı için ve evde de kimse olmadığı için Hanni'yi çağırmıştı. Abisi her zamanki gibi Changbin'le dışarı çıkmıştı. Bu yağmurda ne yapıyorlardı emin değildi. Babası yürüyüşe çıkmıştı zaten. Muhtemelen yağmurdan korunmak için bir çardakta oturuyordu. Daha sonra ise eve gelirdi.
Hanni geldiğinde Dani Hanni'nin üstüne atlayarak onu çok özlediğine dair bir şeyler söylemişti.
"Daha birkaç saat önce beraberdik." dedi Hanni göz devirerek.
"Olabilir. Özleyemez miyim?" deyip somurttu Danielle. "Neyse anlatacaklarım var." Hanni'yi elinden tutup odasına getirirken devam etti.
"Ne oldu yine? Wonbin mi?"
"Hayır hayır. Hani biz Haerin ile birlikte döndük ya. Sonra evcil hayvandan konu açıldı ben de onu köpeğimi görmesi için eve davet ettim ve babamla bile tanıştı hatta babam ailesi ile tanışmak istediğini falan söyledi."
"Yuh sadece birkaç saat geçti Dani. Ne ara oldu bunlar ya?"
"Valla olmuş işte." dedi Danielle telefonunu eline alıp bildirimlere bakarken. Sonra bir anda bir "Ohh!" diye bir şaşırma sesi çıkardı.
"Noldu?" dedi Hanni merakla.
"Haerin beni takip etmiş. Hadi stalk yapalımmmm."
"Ooo stalk mı? Severizzz."
İkisi birlikte hesaba bakmaya başladılar.
bale.rin
|Takip et| |Mesaj Gönder|Kang Haerin
"Why don't you know, don't you know, don't you know?"12 Gönderi 555 Takipçi 312 Takip
213 beğeni
bale.rin
Unniemlen Selca @ max-ji342 beğeni
bale.rin
Agalarlan school dump
@ max-ji @ hyeout
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?