Haerin Dani'den aldığı telefon ile giyinmek için giyinme odasına doğru yol aldı. Ciddi anlamda modu düşüktü ama yapacakları dans için hemen moralini düzeltmeliydi çünkü modu düşük olursa sahneyi de batırırdı. Seulgi hocanın fırçasını yemek istemiyordu.
Başını iki yana salladı ve giyinme odasının yanındaki lavaboya gidip yüzüne su çarptı. Sonra ise giyinme odasına girdi. Kızlar muhtemelen üstünü değiştiriyordu. Zamanları olmadığı için hemen birisiyle değiştirmesi gerekirdi. Zaten kabinler genişti. İki kişi değiştirseler de olurdu. Kabinler arasında karar vermeye çalışırken sonunda ikinci kabine karar verdi. Kapıyı tıkladığında "Efendim." sesi Danielle'den gelmişti.
"Dani benim. Geleyim mi yetişmeyecek yoksa." dedi Dani'ye.
"Haerin sen miydin? Tabii ki gelebilirsin." dedi ve kapıyı açtı Dani.
Dani pat diye kapıyı açınca Haerin korkmuştu. Kızın altında sadece eteğin altına giydiği şortu vardı. Üstünde ise sadece sütyeni. Haerin gördüğü manzara ile utanarak hemen içeri girip arkasını döndü ve kapıyı kapattı.
"Bir şey olmaz Haerin. Ben utanmam merak etme. Sonuçta hepimizde aynısı var n'olacak?" dedi Dani Haerin'e gülerek.
"Ehh sen öyle diyorsan öyle olsun." dedi Haerin önüne dönüp gözlerini açarak.
"Yaa Haerin ben şunu bağlayamadım. Yardım eder misin?" dedi Dani kopçasını göstererek.
Haerin kafasını salladı ve Dani'nin kopçasını düzeltti. Sonra eteğini giyen kızı fark edip kendisinin de giyinmesi gerektiği aklına geldi. Çantasından kıyafetlerini çıkardı. Utana sıkıla eşofmanını çıkardı ve çantasından şortunu çıkartırken Dani poposuna bir tane vurmuştu.
"Popişin de ne güzelmiş." deyip güldü Haerin'i utandırmaya çalışan Dani.
Haerin, Dani'nin onu utandırmaya çalıştığını anlayarak geri kalmama kararı aldı.
"Senin boobslar da fena değilmiş." deyip minik bir dokunduktan sonra gülmüştü.
Bunu beklemeyen Dani saçlarını savurdu ve "Seninkiler kadar olmasa da bizde de var bir şeyler." dedi.
Haerin gülüp giymeyi unuttuğu şortunu çıkardı ve giydi. Üstüne de eteğini geçirdi. En son üstünü de giydiğinde Dani'nin de hazır olduğunu fark etti. İkisi birlikte çantalarını alıp çıktı.
"Kızlar nerede ya?" dedi Haerin.
"Muhtemelen giyinip gittiler."
"Hızlı bunlar hee."
"Boşver gel makyaj ve saçımızı yapalım."
"İlk saçlarımızı yapalım. Sen benimkini yukarıdan topla ben seninkini toplayayım. Çünkü ben yapamıyorum kendiminkini."
"Tamam hadi otur yapayım."
Haerin oturunca Dani çantadan tarak çıkardı ve Haerin'in saçlarını tarayıp yukarıdan at kuyruğu yaptı. Aynı şeyi Haerin de Dani'ye yaptı. İkisinin saçı da hazırdı.
Her şey bittiğinde Haerin çantasının altını üstüne getirmişti.
"Ne arıyorsun Haerin?" dedi Danielle.
"Rujumu bulamıyorum. Sanırım evde unutmuşum."
"Öpüşelim benimki sana geçer zaten?"
"Ne? Öpüşelim mi?"
"Şaka yapıyorum şaka. Benim çantamda var sana veririm." Dani kızın şaşkın ve kızarmış yüzünü görünce kahkaha atmaya başlamıştı.
"Bugün çok şakacısın Dani." dedi Haerin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?