İşte şimdi parti başlıyordu. Tabii ki Haerin için değil, karşıda Haerin'i izleyip kokteylini keyifle yudumlayan kişi için.
Haerin ne yapacağını bilememiş alttan gizlice Minji'yi çimdiklemişti. Minji kaşlarını çatarak kendisine dönünce kafasıyla karşı masayı işaret etmişti Haerin. Kız karşı masaya bakınca şaşıp kalmıştı. Haerin'in kendisine uyguladığının aynısını Hyein'e uygulayıp onun da olaydan haberdar olmasını sağlamışlardı. Üçlü ne yapacaklarını birbirine bakarak karar vermeye çalışıyorlardı.
Hyein, Minji'nin kulağına eğilip "Bunun ne işi var burada." diyerek sorgulamıştı.
"Ne bileyim ya durdu durdu bugünü buldu herhalde. Eee başka nerede Haerin'i sıkıştıracak?" dedi Minji sinirle.
"Kızlar çabuk bir şey yapın. Bak bir de psikopat gibi giyinmiş bugün burada ortalığı karıştırır bu." dedi Haerin kızları alttan itekleyerek.
"Nereye bakıyorsunuz siz öyle ya." dedi Dani üçlünün bir yere baktığını fark ederek. Arkasına dönmüştü ama birkaç tane insan vardı.
"Ne öyle fıs fıs konuşuyorsunuz. Söyleyin biz de duyalım. Aramızda gizli saklı mı var?" dedi Hanni Dani'ye ekleyerek.
"Bana bırakın kızlar." dedi Hyein sessizce.
"Ya bu kostümler sıktı artık. Sıcak oldu, hem ben de zaten en çok peruk takmak istiyordum. Müzik sesi de çok olunca duyamıyorlar diye ben de kulaklarına yaklaşıp söyledim bunu. Yoksa ne gizlimiz saklımız olsun. Hadi gidip üstümüzü değiştirelim." dedi Hyein elindeki sangriasını yukarı doğru kaldırıp konuşurken. Sonrasında ise elindeki sangriayı sanki yanlışlıkla olmuş gibi Haerin'in üstüne devirmişti.
"Ayy ne yaptım ben. Tüh yanlışlıkla oldu Haerin." dedi Hyein.
"Ya Hyein ne yaptınn. Daha bugün almıştık bunu yaa." dedi Haerin sahte bir kızgınlıkla.
"Valla yanlışlıkla oldu. Bak bu sangrianın izi çıkmaz bir an önce git tuvalete lekeyi çıkar. Hem daha yeni aldık kostümlerimizi. O sırada biz de yukarı kata çıkıp kostümleri değiştirelim." dedi herkese ithafen Hyein.
"Haerin'i bekleyelim." dedi Dani sevgilisine bakarak.
"Yok yok. O silsin gelsin. Hem bak sinirlendi şimdi bir de bize patlamasın. Hem sıcak oldu. Cidden daha fazla dayanamayacağım." dedi Minji hemen.
Bunun üstüne Minji Dani'yi kolundan çekmiş diğer yanına da Hanni'yi almış yukarı katın merdivenine doğru götürmüştü. Arkada kalan Tomoya'ya bakıp ona da hadi işareti yapmıştı.
Diğerleri merdivene doğru yürürken arkada kalan Hyein ıslak mendil uzatmış, Haerin'i uyararak "Gönder onu buradan Haerin." demiş ve koşarak diğerlerine yetişmişti.
Diğerlerinin yukarı çıktığından emin olan Haerin sinirli adımlarıyla karşı masaya ulaşmıştı.
Kendisine bakan kadını kolundan tutmuş ve "Bana bak senin ne işin var burada?" demişti sinirle.
"Selam güzelim. Bir hoşgeldin yok mu? Hiç bıraktığım gibi değilsin bebeğim." demişti gülerek.
"İnan bana hiç komik değilsin Mina. Ne işin var burada senin." dedi Haerin.
"Arkadaşımın partisine geldim. Merak etme davetsiz misafir değilim. Ha tabii belki burası için davetli olabilir ama senin için davetsiz misafir olabilirim." dedi göz kırparak.
"Sinirlerimi bozuyorsun. Sana hayatımdan çık git ve bir daha gözümün önüne çıkma dedim." dedi Haerin sinirden kıpkırmızı olurken.
"Bebeğim sen demin sangria mı içıyordun ha? Oysa eskiden sadece benim dudaklarımdan içerdin sangriayı." demişti Haerin'in dediklerini dikkatte almayarak ve konuyu değiştirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?