candyzz

35 6 103
                                    

Olanların üstünden birkaç hafta geçtikten sonra hekres eski rutinine dönmüştü. Mina şikayet edilmişti ve uzaklaştırma almıştı.

Şu an ortalık durulduğu için Tomoya kendine eğlence arıyordu. Cidden günleri sıkıcı geçiyordu. Öylece telefonuyla yer yatağında uzanırken reels izliyordu. Ve son zamanlarda sürekli karşısına evlilikle ilgili şeyler çıkıyordu. Bu da sinirlerini bozmuştu. Uzun zamandır düğüne gitmemişti. Ve cidden gördükçe düğün yapmak istiyordu ama hiçbir tanıdığı evlenmiyordu ki. Aklına gelen fikirle yer yatağından fırladı. Çocuk yataktan fırlayınca yerde uzanan Honeycomb korkuyla sıçramış ve ayağa kalkmıştı.

"Ah benim minik bebeğim korkuttum seni kusura bakma. Neyse her gün beni yalayarak uyandırdığına say." deyip köpeğin başını okşamıştı.

Dani ise yataktan fırlayan oğlana "Mal mısın?" der gibi bakıyordu.

"Dani kalk kalk. Düğüne geç kalıyoruz." dedi yatağında uzanıp telefon bakan kızı kolundan çekiştirerek.

"Yazık can sıkıntısı kafa yaptı herhalde..." dedi Dani çaresizlikle.

"Salak! Sana kafa yaptı. Kalk düğünümüz var." dedi tekrar Dani'yi çekiştirerek.

"Sen de iyice Honeycomb'a benzedin, çekiştirip durma." dedi Dani oğlana anlamayarak bakarken.

Oğlan kızın kendisine köpek iması yaptığını görmezden gelerek aklına gelen fikri açıklıyordu.

"Saçmalama Tomoya. Öyle bir şey yapamayız." dedi Dani salak çocuğa gülerek.

"Hadi bebeğim kalk düğününden önce before party yapacağız çünkü artık single olmayacaksın." dedi Tomoya göz kırparak. "Dur diğerlerine haber vereyim. Hazırlansınlar, hem alışveriş yapacağız hem parti." diye devam etti ve hemen koşarak banyoya gitti.

Yüzünü yıkamış bir şekilde gelmiş ve telefonundan hemen Haerin'in numarasını bulup aramıştı.

"Haerin, hadi düğün yapıyoruz."

"Ne diyorsun Tomoya?"

"Hepiniz aynısınız ya. Düğününüzü yapıyoruz Dani ile."

"Ne düğünü?"

"Canım sıkıldı. Eminim siz de sıkılıyorsunuz. Siz sevgili değil misiniz? Benim de canım düğün yapmak istedi. Çakma olsa bile bir düğün yapmak istiyorum. Parti gibi düşün. Hem sizin yararınıza hem benim. Hem eğlenceğiz hem evleneceğiz. Kapiş?" dedi kızın görmeyeceğini bilerek göz kırparken.

Dani ise Tomoya'yı izleyip sözlerine gülüyordu. Deliydi bu çocuk. Deliydi ama yeriydi.

Haerin de onayladığında buluşacakları saati söylemişti Tomoya. Aynı zamanda diğerlerine de haber vermişti. Hepsi hazırlanırken Chan da hazırlanıyordu. Çünkü Chan onların her zamanki özel şoförleri olacaktı.

Hanni, Hyein ve Minji çoktan alınmışken şimdi sıra Haerin'deydi. Onu da aldıktan sonra Dani'lerin evine sürüyorlardı.

"Bu çakma düğün kimin fikriydi?" dedi Chan göz devirerek.

"Tomoya'nın fikriydi. Canı sıkılmış." dedi Hyein.

"Tahmin etmiştim. Japon bebenin canı bayağı sıkılmış sanırım. Yaratıcı fikir ama." dedi gülerek.

"Hanni sen ne zaman evleniyorsun abicim. Senin düğünü de yakına yapalım." deyip göz kırptı dikiz aynasından.

"Bilmiyorum. Minji ne zaman yapıyoruz?" dedi kıza sırnaşarak Hanni.

"Bilmiyorum hayatım sen ne zaman istersen o zaman. Biliyorsun ben her zaman hazırım." dedi flörtöz bir sesle.

Böylece Dani'lerin evine gelmişlerdi. Her zamanki gibi Tomoya öne oturmuş, diğerleri kucak kucağa arkaya binmişti. Sonunda alışveriş merkezine varmışlardı.

Strawberry Blond {Daerin}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin