Kızlar nöbetçi olduktan sonra teneffüsler hariç neredeyse hiç karşılaşmamışlardı. Fakat şimdi yanlarında birkaç kız ile birlikte spor salonunda toplanmışlardı.
"Kızlar çok hızlı olmalıyız. Şu basketbol turnuvası için yapacağınız giriş dansı yetişmeyecek. Turnuva bugüne çekilmiş ve bizim şimdi haberimiz oluyor cidden şaka gibi. Ne yapıp edip bir an önce şunu tamamlamalıyız. Baştan uyarayım zamanımız yok bir kere prova yapacağız. Hata yapanı çıkarırım." dedi Seulgi hoca. Sinir olduğu belli oluyordu.
Seulgi hoca gergin olunca kızlar da haliyle gerilmişti.
"Elimizden gelenin en iyisini yapalım." dedi Hanni fısıltıyla.
"Bence de elinizden gelenin en iyisini yapın." dedi Seulgi hoca. Ciddi anlamda sinirlendiği belli oluyordu.
"Hemen başlıyoruz. Herkes yerine geçsin ben müziği başlatıyorum. Bakın tekrar ediyorum. Zaten arabama hepinizi sığdıramayacağım için mutlaka birileri çıkacak. Tek sorun araba değil zaten kötü dans ediyorsanız akışı bozarsınız. Dediğim gibi hatanızı gördüğüm an çıkarırım. Başlayalım." Seulgi hoca hemen müziği başlatmak için hoparlörün yanına gitmişti.
Şarkının melodisi başlar başlamaz herkes moda girmiş elinden geldiğince en iyisini yapmaya çalışıyordu. Daha çok zaman var diye çoğu kişi dansın üstüne düşmediği için içten içe korkuyordu hareketleri unuturum diye. Daha şarkı başlayalı birkaç saniye geçmeden Seulgi hoca müziği durdurunca herkes gergince durdu.
"Adele çık." dedi Seulgi sinirle. "Cidden bu mu yaptığınız? Size çalışın evde de demiştim değil mi? Beni zaten kim dinliyor ki? Birkaç kişi hariç berbat dans ediyorsunuz. Rezaletsiniz. Bir de tüm okulun önüne çıkacaksınız." diye devam etti.
"Lily, Mina, Irene, Joy, Wendy, Yeri, Solar. Sizi arka dansçı olarak alacağım. Sizler tamamsınız. Köşede bekleyin en son yerlerinizi ayarlarız." deyip tebessüm etti Seulgi hoca.
"Hyein, Dani, Haerin, Hanni, Minji. Siz çok güzel dans ettiniz. Sizi öne alacağım. Bu beşli kesin önde olacak. Siz de köşede bekleyin." dedi Seulgi onları da köşeye gönderirken.
Gönderdikten sonra "Bu arada hiç tanıdığınız diğer sınıflardan erkekler var mı böyle dansa ilgisi olan falan. Aslında benim erkek takımım kuruluydu ama şu an müsait değiller. Varsa acil lazım tanıdık." dedi Seulgi kızlara sorarak.
"Hocam küçüklerden SoGeon ve Yu var bizim bildiğimiz. Birkaç kere okulda sokak dansçısı falan oldukları dönmüştü. Hatta video çekip yayınlıyorlarmış sanırım." dedi Irene.
"Kızları kaldıracak birilerine ihtiyacım var da. O yüzden. Çabuk kavrarlar mı dersin Irene?" dedi Seulgi hoca düşünerek.
"Valla hocam dansçı olduklarına göre daha çabuk kavrarlar diye düşünüyorum." dedi Irene karşılık olarak.
"Peki sana güveniyorum. Koş çağır gel onları. Ama iki tane yetmez ki üç tane olması lazım." dedi Seulgi.
"Hocam ben bulurum birisini daha bana bırakın." dedi Irene ve hemen birilerini bulmak üzere koşarak spor salonundan çıktı.
"Hadi biz de pratik yapalım onlar gelesiye kadar. Yerlerinizi falan ayarlayalım." dedi Seulgi ve kızları yerlerine geçirmeye başladı.
"Haerin sen başa geç bakalım. Danielle seni de Haerin'in yanına alalım. Biraz boşluk bırakın aranıza. Hyein sen de ortaya geç bakayım. Yanına Hanni gelsin. Onun yanına da Minji gelsin. Şöyle gel bakayım Minji." Seulgi hoca kızları kendi elleri ile yerleştirirken bir yandan da inceliyordu. İyice geriye gidip şöyle bir olmuş mu diye baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?