Danielle sabaha her zamanki gibi heyecanla uyandı ve günlük rutinlerini tamamlamak için banyoya gitti. Gözlerini kocaman açıp aynada kendine baktı ve güzel bir gün geçirmek için yüzüne gülümsemesini takındı.
Yüzünü yıkayıp banyodan çıktığında bugün ne giymesi veya saçını nasıl yapması gerektiğini düşünüyordu. Saçları yapmak gerçekten bir dertti. Veya her gün ne giyeceğini düşünmek...
Bu kadar düşünmesinin sebebi ise birkaç dakika önce telefonuna düşen bildirimle alakalıydı. Danielle bir çocuktan hoşlanıyordu ve işleri biraz daha yürütmek istiyordu. Bu yüzden de dış görünüşüne özen gösteriyordu.
Kesinlikle bakımlı, fit, güzel olmalıydı. Saçlar Danielle için her şeydi. Hatta bu yüzden hoşlandığı çocuk uzun saçlıydı.
Bugün saçlarını açık bırakma kararı almıştı. Üstüne beyaz yıldızlı mavi bir crop altına ise beyaz bir etek giymişti.
Çantasını hazırlayıp kahvaltıya oturdu ve bakabilmeye anca zaman bulduğu telefonunu eline aldı.
En yakın arkadaşı Hanni'den ve beklediği kişiden mesaj gelmişti. Bu yüzüne bir tebessümün düşmesine sebep oldu.
Wonbin:
Günaydınn DaniDanielle:
Günaydınn Wonbin
NasılsınWonbin:
Uyanmak bile istemiyordum ta ki sen güneş gibi günümü aydınlatasıya kadarDanielle:
Heyyy! UtanıyorumWonbin:
Utanılacak hiçbir şey yok bunlar sadece gerçeklerDanielle:
Teşekkürler Wonbinnie~
Fakat şimdi gitmem lazım çünkü kahvaltı yapmam lazım
Geç kalınca babam söyleniyor hızlı ol diyeWonbin:
Güzelce et kahvaltını Dani
Okulda görüşürüzDanielle:
Görüşürüzzz
Danielle kocaman tebessümüyle telefonu kapatıp masaya koydu ve hemen kahvaltısını etmeye koyuldu. Az sonra babası hızlı olması gerektiğiyle alakalı söylenmeye başlardı.Hızlıca kahvaltısını etti ve hemen kapıya koşup ayakkabılarını giydi. Çantasını da sırtına alıp arabaya koştu.
"Bugün çok güzelsiniz Dani Hanım. Bunu neye borçlusunuz? Ayrıca serbest kıyafetle gitmenize kızmıyorlar mı?"
"Baba tabii ki de kendim için güzelim. Bunu bir şeye borçlu değilim. Ayrıca sen bana normal zamanlarda çirkin olduğumu mu söylemeye çalıştın? Ayrıca biz Z kuşağıyız. Okulda kimse okul forması giymiyor bile. Müdür de kendi kendine yırtınıp duruyor."
"Küçük hanım sabah sabah gergin galiba. En iyisi susayım."
"Gergin değilim baba. Sadece gerçekler."
"Peki Dani pekii."
Danielle babası ile sohbet ede ede okula gelmişti bile. Babası ile ne kadar böyle küçük tartışmaları olsa da iyi anlaşıyorlardı.
Babasına açık camdan el sallayıp okula girdi Danielle. Gözleri Hanni'yi ararken, bahçeye gözlerini gezdirdi. Arkasından gelip gözlerini kapatan elle gülümsedi Danielle. Arkadaşını önünde ararken arkadaşı arkasında bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strawberry Blond {Daerin}
FanfictionHey Haerin-ahh. Lolipopumun tadına bakmak ister misin?