11~Konser ve Hyunlix

242 17 6
                                    

İyi okumalar ♡♡♡

Hyunjin beni dediği gibi dışarı gezmeye çıkardığında çok eğlenmiştim . Her şeyin de olduğu gibi bunun da bir sonu olmuş ve mecburen işe gelmek zorunda kalmıştım . O kadar güzel zaman geçirmiştim ki zamanın nasıl geçtiğini anlamamışdım . Elimdeki kadehleri parlatırken yanıma Seungmin geldi . Çok neşeli ve enerjikti . Sanki çok güzel bir haber verecekmiş gibi gülümsüyordu otuziki diş . Gözleri parlıyordu.

"Ne oldu , Seungmin? Çok mutlu gözüküyorsun."

"Bence sen daha da mutlu olmalısın " dediğinde kaşlarım çatıldı neden bahsettiğini anlamadığım için . "Ne ? Anlamadım" dedim . Sosyal medya dağılıyo .  Her yerde haberleriniz var ."diyince daha da meraklandım . "Seungmin,  artık ne olduğunu anlatsan   mı acaba ,hm?" Diye sorduğumda o da daha fazla gülerek yerinde zıplayarak ellerini hızlı hızlı omzuma vurmaya başladı . Heyecandan ve sevinçten  bunu yaptığını buliyordum ama önümde böyle hareketler sergileyip hiç bir şey anlatmaması yüzünden sinirlenmeye başlamıştım. Sinirli sandığım bakışlarla ona bakmaya başladığımda o da bunu fark etmiş olacak ki bir anda durdu . Yüzündeki gülümsemesi hala duruyorken az önceki hareketlerini  durdurmuştu. "Bu gün sevgilinle konsere gitmişsin ?" Dedi . Kaşlarımı çatarak "Sevgili mi ?" Diye sordum "Benim sevgilim yok ki."

Seungmin şaşırmış bir şekilde bana sorgular gibi  baktığında "Nasıl yaa ? İnternette Hyunlix diye adınız çıkmış" dedi . Gözlerim kocaman açılırken "Ne !"  Diye bağırdım . "Hyunlix mi?"

Seungmin bıkkın bir şekilde ofladığında "Takıla takıla Hyunlixe mi takıldın?" Dedi .  

"Ne? Başka neye takılmalıyım ki?"diye sorduğumda az öncekinden daha sesli bir oflama duydum.

Olaylar tam şimdi anlatacaklarım gibi olmuştu .

Saat on ikide uyandıktan sonra birlikte kahvaltı yapmış ve hazırlanarak evden çıkmıştık . Dün geceki öpüşmemizden hiç mi hiç bahsetememişdik . Açıkçası ben o anlar hakkında konuşmaktan  bir  azcık utanıyordum .   Ve -Ve Hyunjinin de böyle düşündüğünü umuyordum . Yoksa ondaki o yüzle şimdiye kadar bu konuyu açar beni yerin dibine sokardı. 

Sokakta yürürken nereye gideceğimizi bilmiyordum . Bu yüzden meraktan sormak istedim . Hyunjin yaya yolunun arabaların  geçtiği  tarafındaydı .  Ellerini pantolonunun cebine atmış yürüyordu . Hava soğuk olduğu için omuzlarını kaldırmış sanki boynunu sıcak tutmaya çalışıyodu . Ben de aynı onun   gibiydim . Hava tam bir kar havasıydı ve bir azdan kar yağacağını tahmin ede biliyordum . Bu yüzden bu soğukta yaya nereye gittiğimizi sordum . "Hyunjin ?" Dediğimde bana döndü . Dudaklarını sıkarak hiç bir şey demese de yüzünde 'efendim '   der gibi bir ifade vardı. "Nereye gidiyoruz ?" Diye sorduğumdaysa havanın aksine sıcak bir şekilde gülümseyerek "Sürpriz ." Dedi . Ben de ona karşılık gülümseyerek çok da üstelemedim . Önce bir markete uğrayıp ramen ve kimbap yedik ve karnımız doyduğundaysa oradan ayrılıp bir az daha yürüdük . Ve sonunda bir konser alanının önünde durmuştuk . "Hyunjin,  neden buraya geldik ?" Diye şaşkınca sorduğumda hafifçe gülümseyerek "Sürpriz bu işte " dedi ve konser alanını işaret etti.

Çok mutlu olmuştum. O mutlulukla hemen ona sarıldım . Kollarımı boynuna sararken ellerini belimde hiss etmiştim. "Çok teşekkür ederim " demiştim hala ona sarılıyorken . Daha sonra Hyinjinden ayrılıp onun yüzüne bakarken aklıma bir şey takıldı . " Ama biletleri nerden buldun?" Diye sordum . Çünki her ne kadar dördümüzün de bir işi olsa da daha ilk maaşımızı almamıştık . 

"Çalıştığım yerin sahibi çok iyi bir insan . Sanırım beni de sevmiş . Hediye etti . Kendisi gidemiyormuş . "  Hyunjinin açıklamasından sonra hafifçe gülümseyerek başımı aşağı yukarı salladım.  Daha sonra kapının önünde içeri girmek için toplanan insanların arasına karıştık .

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin