İyi okumalar ♡♡♡Sabah akşam nasıl Hyunjinle uyuduysam öyle de uyanmıştım . Hala uyuyordu . Bebek gibi uyuyordu . Çok tatlıydı .
Bu anı kullanıp izlemeye başladım . Her zerresi çok güzeldi . Ona baktığımda yüzümde istemeden bir gülümseme oluşuyordu. Aynı zamanda kolumla kendime destek olup ona bakarken boşta kalan elimi uzattım istemsizce . Yanaklarını okşadım .
Nasıl böyle masum ola biliyordu . Uyanıkken soğuk bir okyanusda buz dağı gibiyken uyuduğunda tam aksine o buz dağını eritirdi .
Ona baktığımda ben de eriyordum .
Hala elim yüzündeyken kaşları çatıldı. Uyanıyordu yavaş yavaş . Saat daha çok erkendi. Bu akşam canlı yayına çıkacaktık ve erkenden kalkıp hazırlanmamız lazımdı . Ama ben daha da erken kalkmıştım ve bunun için hiç pişman değildim.
"Günaydın !" Dedim yüzümdeki gülümseme hala ordayken .
Oysa kaşlarını çatmış yeni uyanmanın vermiş olduğu sersemlikle etrafa bakıyordu .
Sonunda kendine gelmiş olacak ki bana dönerek gülümsedi ve "Günaydın !" Dedi .
Elimi uzatıp yine yüzünü sevdiğimde gözleri kapandı . Yüzünü elime yasladı . Yanaklarını ısırmak istiyordum .
"İyi misin ?" Diye sordum elim hala yüzündeyken .
Soruma cevap vermeden bir hışımda üstüme çıktığında gözlerim irileşti istemsizce . Beklemiyordum .
Ellerini iki tarafıma koyup kendine destek olduğunda ben de ellerimi koyacak yer bulamayıp omuzlarına koydum .
Gülümseyerek " Ne yapıyorsun ?" Diye sordum . Bu aslında bir soru da değildi ama neyse . Kendimi gülmemek için zor tutuyordum .
Çok mutluydum .
"Sence ?" Diyip önce dudaklarıma daha sonra gözlerime baktı .
Bu olay artık sıkmıştı . Hep böyle yapıp sonunda öpmüyordu . Bu sefer sıkılmışcasına kollarımı boynuna dolayarak kendime çektim ve dudaklarını hiss ettim .
Şimdiye kadar bir kere öpüşmüştük ama yine de o dudakların hasretini çekiyormuş gibi hiss ediyordum .
Hyunjinse benden böyle bir hareket beklemiyor olacak ki dona kaldı . Hala dudaklarım dudaklarındaydı . Ama gözlerini kocaman açmış ölece bana bakıyordu .
Onun böyle giderse hiç hareket etmeyeceğini anladığımda dudaklarımı kıpırdatmaya başladım . Alt dudağını ağzıma alıp emmeye başladığımda Hyunjin sonunda kendine gelmiş bana karşılık vermişti .
Bir birimizi yavaşça öpüyorduk . Ta ki Hyunjin hareketlerini hızlandırana kadar . Birden hareketlerini hızlandırmaya başlamıştı . Her geçen saniye daha da hızlanıyor ona yetişmeme engel oluyordu .
Bir az sonra dilini işin içine sorduğunda ağzımdan çıkan minik inlemeye engel olamadım. Ensesindeki saçları daha da sert çekmiştim. Bu sefer de onun inlemesini duyduğumda mutlu olmuştum .
Hala öpüşüyorken Hyunjin bir yanımda olan elini belime getirip orayı okşamaya başladı . Bir kaş saniye sonraysa aşağıya inip elini tshortümün içine soktu. Elini tenimde hiss ettiğimde zaten kalbim hiç hızlı atmıyormuş gibi daha da hızlandı . Tüylerim ürpermişti .
Elimi karnımda gezdirdiği eline getirip ona mani oldum . Hala öpüşüyorken elini eski yerine getirdi .
Bir kaç saniye nefes almak için dudaklarımızı ayırdıktan sonra yine birleştirdi Hyunjin dudaklarımızı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK ÇOCUKLARI (STRAY KİDS) | HYUNLİX
FanficTAMAMLANDI Felix üvey babasından kurtulmak için evden kaçar ve Hyunjin, Minho ve Jisungla tanışır. Peki daha sonra başına neler gelecek? Esas ship : hyunlix Yan shipler : chanmin , minsung , jeongbin