İyi okumalar ♡♡♡Elleri aşağı inip pijamamın eteklerini bulduğunda hala öpüşüyorken ona engel oldum .
Ayrılıp gözlerimi açarak ona baktığımda sorgular bakışlarla bana bakıyordu .
Onun bu bakışlarına dayanamayıp kalbimin yerinden çıkacak gibi olduğuna aldırmadan yeniden onu öpmeye başladım .
Hyunjin yine her geçen saniye öpüşmemizi daha da derinleştirip hırslanırken ben de ona ayak uydurmaya çalışıyordum .
Bir kaç dakika böyle öpüşdükten sonra altımda hiss ettiğim sertlikle geri çekilip gözlerine baktım .
Oysa bana baygın bakışlarla bakıyordu . Bu sebepsizce hoşuma giderken yeniden onu öpmeye başladım .
Ellerini kiyafetimin altından belimde gezdirdiğinde belim gerilmişti istemsizce . Ellerinin değdiği yerlerin yandığını hiss ediyordum .
Daha önce hiss etmediğim bu hiss bana daha fazlasını istetirken bu sefer Hyunjinin üstümü çıkarmasına engel olmadım .
O anki tamamen gitmişken karşısında hatta kucağında bu halde olmamı hiç umursamıyordum .
Üstsüz kaldığımda Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp ben de Hyunjinin üstünü çıkararak kenara attım .
Şimdi ikimiz de eşittik. Ama ben onun manzarasının benim kadar güzel olduğunu düşünmüyordum .
Az belli olan karın kasları ve geniş omzu bir az açık teni . Her şeyiyle çok güzeldi Hyunjin .
Ben onun bedenine bakarken o da benimkine bakıyordu. Daha sonra bakışlarımız kesişdiğinde dudaklarının kenarını kıvırarak gülümsedi alttan yukarı bakarak .
Bu neydi şimdi?
Ben de ona karşılık gülümseyip birbirimizi yeniden öpmeye başladık .
Hyunjin bu sefer ellerini pantalonumun beline attığında bana baktı bir kaç saniye izin ister gibi .
Hafifçe başımı salladığında istediği cevabı almış olacak ki üzerimdeki pantalonumu boksrımla birlikte aşağı çekti .
Az önce hiç utanmadığımı falan diyordum ama , şimdi onun karşısında çıplak olmak düşüncesi sadece yüzümü değil de bütün bedenimi kıpkırmızı yapacak gibi geliyordu .
Kucağından kalkıp üzerimdeki her şeyi çıkardığımda artık tamamen çıplaktım .
Hyunjin oturduğu yerden dikkatlice bütün bedenimi süzdüğünde heyecanım ve utancım katbekat artdı sanki .
Sonunda bedenime bakmayı bırakıp o da ayağa kalktı ve hızlıca kapıya gitti . Neden böyle yaptığını sorgularken ona çatılı kaşlarla bakıyordum .
Kapıya vardığında kapıyı kilitlemiş ve bana dönerek gülümseyerek konuşmuştu .
"Yeni bir Changbin vakası istemeyiz , değil mi? "
Arsındansa yanıma gelip üstündekilerden kurtulduğunda yine öpmeye başladı beni . Hemen sarmaş dolaş olduğumuzda beni kucağına alıp öpmeye devam etti . Ben de ayaklarımı beline doladım . Ellerimse saçlarındaydı.
Beni iki adım atarak duvarla kendi arasına aldığında belindeki bacaklarımı daha da sıklaştırıp saçlarını daha sert çektim .
Ağzından inleme gibi mırıltılar çıkardığında hala onu öpüyorken gülümsedim .
Hyunjin yatağa doğru ilerleyip oturduğunda az önceki pozisyonumuzdaydık .
Oturduğumuz için onu daha iyi hiss ede biliyordum . Ve bu çok güzeldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK ÇOCUKLARI (STRAY KİDS) | HYUNLİX
FanficTAMAMLANDI Felix üvey babasından kurtulmak için evden kaçar ve Hyunjin, Minho ve Jisungla tanışır. Peki daha sonra başına neler gelecek? Esas ship : hyunlix Yan shipler : chanmin , minsung , jeongbin