14~İlk adım

202 15 12
                                    


İyi okumalar ♡♡♡

Chan hyung , Seungmin,  Changbin hyung , Jeongin,  Minho hyung , Jisung , Hyunjin ve ben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chan hyung , Seungmin,  Changbin hyung , Jeongin,  Minho hyung , Jisung , Hyunjin ve ben .

Kaç kat olduğunu bilmediğim taşlar yerine kocaman camlarla çevreli koca binanın karşısında dikilmiş binaya bakıyorduk .

Bazımızın sırtında  bazımızın elinde taşıdığımız bavullarlaydık .

Bu gün burada kaderimiz belli olacaktı . Bu gün burda yeni bir gelecekle tanışacaktık.

Burası neresi mi?

O gün Hyunjinin kapıyı çok büyük bir gürültüyle çırpmasından beri bir hafta geçmişti . Bu bir haftada bir şey değişmemiş eskisi gibi yaşayıp gidiyorduk .

Tabii ki Hyunjinin işten atılmasını ve Minho hyungun da buna sinirlenip istifa etmesini saymazsak .

O gün Hyunjin eve girer girmez banyoya ordan da mutfağa gitmiş bir şekilde sinirini dindirmeye çalışmıştı . Hala bir az sinirli olduğunu düşünsem de (bunu beden hareketlerinden her kes anlaya bilirdi bence ) kendini sakin hiss etmiş olacak ki salona gelmiş yanımızdaki misafirleri görerek yerinde bir anlık durmuştu . Sanırım sinirle eve dalarken  onları fark etmemişti .

Daha sonra bozuntuya vermeyerek bize daha da yaklaşmış en sonundaysa Minho hyungun yanındaki az önce Jisungun kalktığı boş yere oturmuştu .

Ben dahil her kes onun bu hareketlerini ağzı açık sessiz bir şekilde izliyorduk .

Uzun siyah saçları dağılmış , toplasa bile   pek de fayda etmemiş gözüküyordu . Yüzüne yakın olan saç tellerinin ıslaklığını göre biliyordum . Banyoda yüzünü yıkarken olmuş olmalıydı .  Her zamanki yuvarlak çerçeveli gözlükleri gözlerindeyken yine üzerine siyah  bir şeyler giymişti . Kaşlarını çattığı için kaşlarının arasında bir çizgi vardı .

Nefes kesici görünüyordu .

Ya da bana öyle geliyor .

Bilmiyorum.

Neden o böylesine sinirliyken bunları düşünüyordum ki ?

Minho hyungun yanına yaylanarak oturduğunda Minho hyung sinirli gözleriyle ona dönmüş ve "Yine neye sinirlendin ?" Diye sormuştu.  Hyunjinse  derin bir nefes alıp gözlerini devirmiş koltukta dikleşerek oturup ona dönerek söze başlamıştı .

"Biliyorsun son zamanlar-" başladığı cümleyi benimle göz göze geldiğinde kesmiş tekrar Minho hyunga dönerek devam etmişti .

"İşteydim. Çalışıyordum.  Sonra bir müşteri  geldi. Sifariş verdi . Ben de sifarişi götürdüm . Sonra-Sonra dalgınlığıma gelmiş yanlış sifariş getirmişim üstüne bir de kahveyi müşterinin üstüne dökünce patron da sinirlendi ."

Minho hyung bir elini alnına götürüp oflasa da hiç bir şey dememişti. 

O sırada Changbin hyungun tıslayarak gülüşünü duymamla dikkatimi ona vermiştim. "Ya , bir kere böyle yaptın diye kovulamazsın ki . En fazla seni haberdar ederler ."

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin