28~Lunapark olayı öncesi .

156 13 10
                                    

İyi okumalar

1 hafta sonra

"Jisung , emin misin ? "

"Evet ,  canım . Bu gün yap bu işi artık . "

"Bu gün olmaz ki !"

"Neden ?"

"Çünki her yerde kameralar olacak ve bizi çekecekler ?"

"Ah , doğru diyorsun . O zaman yurda dönünce yaparsın . "

"Off , sanırım öyle olacak . "

"Ne oluyor ? Ne yapacakmış  Felix ?" Diye sorarak Seungmin geldi yanımıza . Bizim oturduğumuz koltukta oturdu . Sorgular bakışlarla bakıyordu ikimize de .

"Off , Hyunjine bir hediye vermek istiyorum , ama güzel bir ortamda olsun istiyorum. Jisung da bu gün lunaparkta ver diyor ."

"Hediye mi ? Ne hediyesi ?"

"Özel  bir hediye ."

Seungmin cevabımı diyduğu gibi gözıerini devirip ters ters bakmıştı bana .

"Ya , bana da söylemiyor . "

"Lan , yoksa ?"

Seungminin aklına gelen şey sanki Jisungun da aklına gelmiş gibi bir birine baktılar gözleri ve ağızları kocaman açılmış bir şekilde .

Çok tatlı görünüyorlardı .

Yine ne kesat şeyler düşündüler acaba?

Eskiden Seungmin ve Jeongin böyle kesat değillerdi . Doğru Jeonginde bir cilve falan vardı , ama Jisungla tanıştıktan sonra bu hale gelmişti ikisi de .

Sahi Jeongin nerde acaba ?

Aklıma kesat fikirlerin gelmesiyle  Jisungun beni de etkilediğini anladım.

"Yine ne düşünüyorsunuz bilmiyorum , ama o düşündüğünüz kesat fikirleri atın aklınızdan. Öyle bir şey değil ."

İkisi  de dudaklarını büzerek bana döndü . "Ne olduğunu söylemeyecek misin ?" Diye sordu Seungmin .

Hadi Jeongini anladım, ama Seungminin böyle davranışlarına alışamıyordum. Eskiden çok ciddi biri gibi gözüküyordu .

"OF,  tamam . Ama gidip te Hyunjine söyləməyin tamam mı ? Esas de sen Jisung!"

İkisi de kafasını aynı anda aşağı yukarı sallam ve benim konuşmamı beklemişti .

Ben de derin bir nefes alıp gözlerimi devirdim.  Bir şeyimizi özel bırakmıyorlardı . Her şeyi öğreniyordu Jisung . Bunu nasıl yapıtığını da bilmiyordum.

Hatta Hyunjinle geçirdiğim o geceyi bile biliyorlardı . Umarım benim gibi Hyunjini de darlamıyorlardır .

"Sadece  bir kolye . Ama nasıl bir şey olduğunu söylemem ."

İkisi de yine aynı anda başını sallayınca Jisung konuştu . "Zaten önemli  bir şey değilmiş . Ben de başka şey vereceksin sandım . "

Anladığım şeyle gözlerimi devirdim .

Bunu görmüş olacak ki Jisung konuştu. " Ne ? Bu sevgililer arasında olan bir şey."

"Oturup bunu  konuşmamız peki ?"sinirli sesimle sordum sorumu . Aslında cevap lazım değildi . Sadece bunu belirtmek istiyordum.

"OF,  siz bilmiyorsunuz tabi . Hyunjin kaç sefer bastı benle Minhoyu . " Sanki çok gurur verici bir şeyden bahs ediyormuş gibi konuşup ardından kıkırdadı .

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin