21~Roller değişiyor

166 14 22
                                    


İyi okumalar ♡♡♡

Akşam Hyunjinin Yejiye attığı sesli mesajı duyduktan sonra uyuyamazken sabah gözaltlarımdaki morluklarla kalkmıştım yerimden . Bunu banyoda aynaya baktığımda anlamıştım .

İçimden Hyunjine de , Yejiye de Jisunglara kanan aklıma da lanetler okurken yüzümü yıkamış ve telefonumdan saate bakmıştım . Saat daha sabah yediydi ve Jungkookla buluşmam için dört saatim vardı . Normalde bu saatte uyurdum ama biliyorsunuz ki bir türlü uyuyamamıştım .

Mutfağa geçip kendime kahvaltılık bir şeyler hazırladım . Yemeyimi yerken hala dün duyduklarımı düşünüyordum . Nasıl olur da o kızla hala görüşürdü ? Üstelik bana ayrıldıklarını söylemişken . Hem o beni sevmiyor muydu ?

Bunları düşünürken ne yediğimi bile anlamadan kahvaltım bitmişti . Ortalığı topladıktan sonra odama gitmiş ve sessizce dolabın kapısını açıp random bir kiyafet almıştım . Hyunjini uyandırmadan hazırlanıp odadan çıktıktan sonra Jungkookla buluşmak için çılmıştım .

Dün Jungkookla önce bir yerlere gider daha sonraysa bir şeyler yeriz diye konuşmuştuk . O yüzden şu an onu yurdun önünde beni alması için bekliyordum .

Tahminen beş dakika bekledikten sonra Jungkookun arabası tam karşımda durmuştu. Gülümseyerek arabaya bindiğimde Jungkookun beni gördüğündeki gülümsemesi solmuş onun yerini endişeli gözler almıştı .

"İyi misin , Felix , gözaltların morarmış ." Demişti parmağıyla işaret ederek .

Ben de elimi yüzüme götürmüş parmak uçlarımı gözlerimin altında gezdirdikten sonra "Ah , onlar mı ? Dün gece gözüme bir türlü uyku girmedi de o yüzden böyle olmuş . " dedim sahtece gülümseyerek .

Aslında doğruları söylüyordum ama Dün duyduklarımı hatırladıkça yüzümdeki ifade kendi yerini sinirle değişmek istediğinden böyle sahte şekilde gülümsemek zorunda kalıyordum .

"Neden uyuyamadın ki?"

"Bilmem arada oluyor öyle . Ee ? Nereye gidiyoruz ?"

"Seni çok güzel bir yere aparacağım !" Demişti heyecanla . Ben de ona karşılık gülümseyerek başımı sallamış ve kemerimi taktıktan sonra yola çıkmıştık .

Bütün günü Jungkook beni çok güzel yerlere götürmüş baya eylenmeme sebep olmuştu . Hem de aşk hikayesini anlatarak beni bir az üzmüştü . Anlattıklarına göre artık ayrılma aşamasına geldiklerini , ama onu her şeyden çok sevdiğini anlamıştım .

Ona yapa bildiğim kadar teselli vermiş ardından yine eğlenmeye devam etmiştik . Günüm çok güzel geçmişti .

Sonunda ikimiz de yorulduktan sonra dönme kararı almıştık . Beni yurda bırakıp evine dönmüştü .

Ben yurda ilk adımımı atar atmaz kokuyla yüzümü buruştururken salonda kanepede oturmuş ve burunlarını tutarak kendilerini korumaya çalışan hyunglarımı görmüştüm . Kokuyu kendimden uzaklaştırmak için elimi sağa sola sallarken onlara doğru gitmiş ve hala buruşuk olan suratımla sormuştum . "Ne oluyor burda ? Bu koku ne ?"

"Felix , eğer canını seviyorsan git burdan "dedi Changbin hyung. "Neden ?" Diye sordum iki parmağımla burnumu sıkarak kapamaya çalışırken . Tek amacım kokuyu almamaktı .

"Seungmin, Jeongin ve Jisung mutfakta yemek yapmaya çalışıyor . " dedi Chan hyung burnunu tuttuğu için garip çıkan sesiyle . "Ama sadece çalışıyorlar . Çünki sabahtan beri içerdeler ve daha hiç bir şey yol ortada . " diye ekledi Minho hyung bu sefer .

"Kaç kurtar kendini , Felix , yoksa o hazırladıkları şeyi sana da zorla yedirmeye çalışırlar ." Dedi yine Changbin hyung .

"Bence de bize kaç gün trip atarlar diye bir şey yapamıyoruz ama sen kaç kurtar kendini !"

Bu halleri gülmeme sebep olurken "Tamam ,gidiyorum zaten kalmayacaktım , acayip uykum var hoşça kalın "diyip onları cidiye alarak odadan çıktım .

Odama girdiğimde Hyunjinin hala gelmediğini farkettim. Bunu fark etmemle yüzüm düşerken yorganımın altına girmiş ve gözlerimi yumarak uyumaya çalışmıştım.

Hem dün gece uyuyamadığım için , hem de bütün günü gezdiğim için yorgun düşdüğümden rahatca uykuya dalmıştım bu sefer .

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama gözlerimi açtığımda Hyunjinin odaya daha yeni girdiğini farkettim . Anlaşılan onun sesine uyanmıştım .

Elimi uzatarak komidinin üzerindeki telefonumu aldığımda saate baktım .

03:00 mü ?

Bu saatte mi eve dönüyordu ? Kaşlarımı çatarak sinirli yüz ifademle gözlerimi ona zilleyerek baktığımda bunu fark etmiş ve bana gözlerini kısarak kafasını Hayırdır ? Anlamında sallamıştı .

"Yeni mi dönüyorsun YEJİNin yanından?" Özellikle Yejin kısmına vurgulayarak söyleyerek ona baktığımda kaşları çatık şekilde "Yejim mi ?" Diye sormuştu . "Evet , sevgili değil misiniz ?" Dedim .

"Olamaz mı ? Sevgilim?" Diye sorduğunda bir kaynar kazan su başımdan aşağı dökülmüş gibi hiss ettim. "Hayır !" Dedim .

O da alaycı gülüşünü sunarak "Senin ola biliyor ama ?" Demişti . "Kimmiş o ?" Kaşlarım çatık şekilde sorduğum da "Sen çok iyi biliyorsun kim olduğunu." Demişti .

Gözlerimi yumup derin bir nefes aldığımda kuruyan dudaklarımı yalayarak "Bak eğer Jungkooku diyorsan biz sevgili değiliz . " dedim.

"Hm biliyorum . Sevgili değilsiniz ama her gün telefonda konuşuyor , mesajlaşıyor , provalarda kenara çekilip konuşuyorsunuz ?"

"Gerçekten onunla sevgili ola bileceğimi düşündün mü ? " diye sordum . Şu an üzerimde Hyunjine karşı hem kızgınlık, hem de kırgınlık vardı .

"Evet , neden olmasın ? Baktın benden bir halt olmuyor sen de Jungkooka gittin tabi " diyince kendimi uçurumdan düşmüş gibi , sudan çıkmış balık gibi hiss ettim . Nefes alamıyordum . Bana karşı söylediyi laflar beni mahvetmekten başka bir işe yaramıyordu.

"Gerçekten böyle düşündüğüne inanamıyorum ya . Peki o kız ? Onunla sevgili misiniz ?" Diye sordum bir azcık bir umutla . Belki hayır der diye düşündüm .

Ama hayır kafasını iki yana salladı ve gözlerini kaçırarak "Sevgiliyiz " dedi . Anın şokuyla bir kaç dakika hiç bir şey söyleyemezken sonunda nefesim yerine gelmişti .

"Sana inanamıyorum . Gerçekten inanamıyorum cidden . Ben her şey için bu kadar uğraşırken sen gidip o kızla sevgili oluyorsun . Üstelik bana o kızdan ayrıldığını söylediğin halde . Hem de benim sana ne kadar aşık olduğumu biliyorken . Eğer amacın canımı yakmaksa emin ol çok güzel bir şekilde yaptın bunu ."

"Bana aşık mısın ?" Sordu şaşırmış bir şekilde. Gözlerimi devirip oturduğum yatağımda uzanarak yüzümü duvara çevirmiş ve "Artık değil " demiştim .

🐺🐶🦊🐷🐰🐿🦙🐥

Selammm!!!!

Nasılsınız???

Bu bölüm yine kısa oldu . Çünki iki ayrı kitabımın da yeni bölümlerini yeni yazıp yayınladım ve o kadar çok uykum var ki yazarken bile gözlerimi zor açık tuttum . Neyse

Sizce bölüm kısa olmasına rağmen güzel miydi ?

Bir de okuduktan sonra oy verin lütfennn

Yazım hatalarım varsa özür dilerimn.

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin