6~Yeni iş

262 16 3
                                    


Oy ve yorum lütfennn...
İyi okumalar♡♡♡

Eve yerleştikten sonra hepimiz mutfakta oturmuş yemek yiyorduk . Daha yeni başlamıştık . Her kes kendi yemeğini yerken Minho hyung ağzındaki lokmayı yutarak "Yeni bir iş bulmak lazım " dedi. Hyunjin ağzındaki lokmayı çiğnerken kafasını evet anlamında sallarken Jisung da "Bu gün gidip arayalım" diye onayladı . "Ne iş yapa biliriz ki , hyung? " diye sorduğumda "Yapacağın her hangi bir iş var mı ?" diye sordu . Bir az düşündüm . Şimdiye kadarki hayatımda hiç bir işte çalışmamışdım. Çünki daha 18 değildim . Hem de zengindim. Hiç bir yerlerde çalışmayı düşünmemişdim daha. "Ya , hyung , baksana şuna , hiç bir yerde çalışa bilecek surat varmı bunda ? Kesin ilk günden kovulur . " diyip sırıtdı Hyunjin aşağılayıcı bakışlarıyla "Hyunjin , neden Felixe karşı böylesin ?" diye Minho hyung sinirli sinirli sorarken ben ağlamak üzereydim . Neden beni sevmiyordu ki? Oysa ki ona hiç bir şey yapmamıştım . İlk gördüğü andan beri benden nefret ettiğine emindim. Her defasında böyle yapıyordu . Bunları düşünürkün gözümden akan bir damla yaşı hiss ettim . "Neden bana böyle davranıyorsun ?" dediğimde Hyunjin gözünü bizden kaçırarak "Hyung " dedi kısık sesle "Ben iş aramaya gidiyorum "

Jisungla ben salonda oturmuş çay içiyorduk . Hyunjinin ardından Minho hyung da çıktığında biz evde tek kalmıştık. Aklımda yemekteki olayla ilgili sormak istediğim bir kaç soru vardı ama soramıyordum. Benim düşündüklerimi hiss etmiş gibi Jisung konuşmaya başladı " Felix , bu günki olay. Seni üzdü değil mi? " Başımı sallayarak "Evet" dedim. "Hyunjin aslında böyle biri diyildir. Sana daha alışamadı . Bazı problemleri var sadece." dediğinde kaşlarımı çattım. "Ne problemleri? " diye sorduğumda sanki yanlışlıkla ağzından kaçırmış gibi gözlerini kaçırarak boğazını temizledi . Sonra bana dönerek "Bazı problemler işte . Her kesin bir problemi vardır değil mi ? O sana isterse anlatır " diye geçiştirdi. Ben de çok üstelemeyerek kafamı salladım. Çaylarımızı bitirdiğimizde Jisung ayağa kalkarak " hadi kalk gidelim "dedi. Ayağa kalkıp " nereye ? " diye sorduğumda " iş aramaya " dedi .

Kaç saattir sokaklarda dolaşıyorduk . Ama henüz bir iş ilanı falan görmemiştik. Jisung mağazalara , restorantlara bakarken ben de internetten iş ilanlarına bakıyordum . "Jisung , daha ne kadar arıyacağız ? Akşam olmak üzere . Bir azdan hava kararıcak . " dedim bıkkın bir şekilde . "Oha , buldum. " diye çığlık attığında hemen heyecanla Jisungun baktığı yöne baktım . Biz burada çalışa bilir miydik ki?

"Minho , hayatım , sevgilim , n'olur?" diye masum masum bakıyordu Jisung aşağıdan yukarı iki elini de Minho hyungun sol omzunda birleştirmiş şekilde . Benle Hyunjinse yemeğimizi yiyerek onları izliyorduk . Hyunjin her zamanki gibi olmasa da bir azcık sinirliydi. Hepimiz akşam yemeği için toplanmış iş bulup bulamadığımızı konuşuyorduk . Minho hyungla Hyunjin ilk günden bir kafede iş bulduklarını söylemişlerdi . İkisi de kafede iş bulmuş ve bizim bulduğumuz işi pek sevmemişlerdi . Jisung bu işin tam bize göre olduğunu yaşımızı önemsemediklerini söylemişdi . Ama yine razı diyillerdi . "Jisung " dedi sinirli sesiyle Minho hyung " olmaz " . Jisung alt dudağını öne çıkarıp üzgün surat yaptığında Hyunjin " bence de " dedi . Ona n'oluyorsa artık . Jisung senin sevgilin mi ? demek istedim . Zor tuttum kendimi. Hyunjin "Felix böyle bir yerde çalışamaz " diyip bana baktığında kaşlarımı çattım . "Neden çalışamazmışım? " diye sorduğumda dudağını sağ tarafını kıvırarak "beceremezsin çünki" diyip hafifçe gülümsedi. Şu anda çok sinirlenmiştim . "Neden beceremez mişim ? Gayet de yaparım. " dedim sinirli bir şekilde . Ona sinirli bakışlar atarken Jisungla Minho da kavga etmeye başlamıştı. Sinirimden onların ne dediğini duyamıyordum bile . Hyunjin de her zamanki gibi sinirli bakışlarını bana atarken Jisungun " Ne olursa olsun o işte çalışıcağız" diye bağırmasıyla ikimiz de onlara döndük . "Jisung " dedi yine Minho hyung sinirli ses tonuyla " barda çalışmak nedir ya ? Olmaz dediysem olmaz . Nokta." Jisung da " Görürsün sen " diyip odasına çıktı. Minho hyung da onun peşinden gittiğinde Hyunjinle baş başa kalmıştık . " Yemeğini ye " dedi tabağımdaki yemeyi göstererek " daha bulaşıkları yıkamamız gerek"

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin