26~Utangaç Felix

155 12 9
                                    


İyi okumalar ♡♡♡

Daha Hyunjin gelmemişti . Ama telefonu buradaydı.

Bir kaç dakika sonra telefonu çalmaya başladı . Hala ortalıkta yokken dayanamayıp telefonuna baktığımda dona kalmıştım .

Ekrandaki yazı .

Yeji ❤️‍🔥

"Ah , cevaplamışsın , kim arıyordu ?"

Hyunjin odaya geldiğinde elimdeki hala çalan telefonla bakışıyordum . Hyunjin ona cevap vermediğim için yanıma yaklaşıp kim olduğuna bakmak istedi.

Telefonu alıp kimin aradığını gördüğünde konuşmaya başladı . Bense sadece öylece dona kalmıştım . Hiç bir şey söyleyemiyor , hiç bir şey yapamıyordum .

Aklımdaki düşünceler bütün bedenimi ele geçirmişti .

Neden hala arıyordu ? Yoksa hala sevgili miydiler ? Belki daha bu konuda konuşmamışlardır ? Belki Hyunjin bu gün canlı yayında olacağımız için konuşamamıştır ? Ya öyle bir şey düşünmüyorsa ? Aldatılan kişi ben değil de Yejiyse ?

Bunlar gibi düşünceler bütün beynimi işgal etmişti .

"Bak , Felix , yanlış anlama , tamam mı?"

Sesini duyduğumda kendime geldim . Bu düşünceler uçup gittiğinde yerini başkaları aldı .

Hyunjin sırf benimle olmak için onu seven kızdan iki dakikada ayrılacak mıydı ? Ya da belki beni kıskandırmak için o kızın duygularıyla mı oynamıştı ? Onun yaptıklarını bana yapsalar çok üzülürdüm . Şimdi Hyunjin o kızı üzecek miydi ? Hem de sırf kendi iyiliği için o kızın duygularıyla mı oynayacaktı?

"Neden arıyor ?" Diye sordum düz ve sakin sesimle . Sanki içimde fırtınalar kopmuyormuş gibi .

"Bilmiyorum . "

"Açmayacak mısın ?"

"Açayım mı?"

Gözlerim telefonun ekranındayken gözlerimi kaçırdım ve "Sen bilirsin ." Dedim .

"Açıp geliyorum hemen . Yoksa hep arar durur ."

Odadan çıktığında gözlerim doldu. Kendimi salinleştirmeye çalışırken Hyunjin odaya döndü . Hızla yanıma yaklaşıp kollarını belime doladığında kurtulmak için kıpırdadım yerimde .

Şu an bunu istemiyordum . O da bunu anlamış serbest bırakmıştı kollarını .

Yutkunarak dudaklarını birbirine bastırdı . Ve konuşmaya başladı .

"Biz Yejiyle eskiden sevgiliydik . Seninle ilk tanıştığımız zamanlar yani. Sonra onun yanında iyi hiss etmemeye başladım . Eskisi gibi değildi sanki . Bana soğuk davranmaya başladı . Daha sonra uzaklaşmaya başladık ve sonra ayrıldık işte ."

"Peki ya şimdi ?"

"Şimdi sadece konuşuyoruz . Sevgili değiliz yani ."

"Peki neden birden konuşmaya başladınız ?" Sakince her detayını sorup olayları anlamaya çalışıyordum .

"Bir kaç gün önce bana yazdı . Eskisi gibi olmasa da arkadaş olalım dedi . Benim de sadece kafamı dağıtmama ihtiyacım vardı . O yüzden kabul ettim . Yanlış anlama lütfen . Sadece arkadaşdık. "

Her şeyi anlamam için sakince konuşuyordu .

Kafamı sallayıp gözlerim hala Hyunjinden başka her yere bakarken onu onayladım .

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin