17~ Felixin U dönüşü

191 14 14
                                    


İyi okumalar ♡♡♡

Onu öpmek istiyordum .

Hala üstündeyken gözlerinin derinliklerine dalıp giderken nefesimin kesildiğini hiss ettim . Gözlerine baktığımda o duyguları göre biliyordum : sevgi , özlem , hüzün ... En çok da korku vardı gözlerinde.

O güzel gözlerinde  dalıp giderken nefesini dudaklarımda hiss ettim . Bu kadar yakın olmamız benim heyecandan ölememe neden olmuyormuş gibi kafasını yerden kaldırarak daha da yaklaşmışdı yüzüme .

Onun dolgun şekilli dudaklarına bakarken titriyordum sanki. Bir anlık bakışlarımı dudaklarından gözlerine çıkardım . O da benim dudaklarıma bakıyordu.

Bana bir az daha yaklaştığında gözlerimi kapadım . Onun beni öpmesi hayali beni bu kadar heyecanlandırıyorken şimdi gerçekten öptüğünde ne yapacağımı bilmiyordum. 

Ama

Ben onun yumuşacık dudaklarını gözlerimi kapamış dudaklarımda hiss etmeyi beklerken o beni üstünden nazikçe kaldırarak kenara bıraktı . Beni öpmesi beklerken o , o tanrım içten içe anlamsızca sinirlenmiş ama belli etmemiştim.  Sadece ondan bir cevap bekler gibi bakmıştım gözlerine . İçten içe yiyordum içimi.

Oysa ayaklanarak bana bakmış daha sonra dudaklarını bir-birine bastırıp gözlerini kaçırmıştı benden . Burnundan nefesini sesli şekilde verdikten sonra "Ben bir dışarı çıkayım," baş parmağıyla tam arkasında olan kapıyı gösterdi " acil bir işim var da"  diyip çıktı odadan . 

Benden mi kaçıyorsun ? Sen kimi kandırıyorsun , Hyunjin ? Sanki iki saattir koşmuş gibi hızlı hızlı nefes alırken hiç bir şey olmamış gibi mi davranacaksın ? Güldüm . Gerçekten bu hareketine güldüm . Sanırım üstündeyken hızlanan kalbinden , dudaklarıma nasıl baktığından haberin  yok.

Oturduğum ahşap yüzeyden kalkıp ben de odadan çıktım . Chan hyung ,  Changbin hyung ve Minho hyung ile birlikte oturmuş bir şeylerden bahs ediyorlardı. Changbin hyungun dudaklarını uzatmış gözleri kocaman olmuş bir şeyler anlatdığını gördüğümde çocukluk crushlarından bahsettiğini anladım ve hemen bir u dönüşü yaptım . Barda çalışırken çok kez buna maruz kalmıştım . Daha fazlasını kaldıramayacağımı düşünüyordum .

Mutfağa geldiğimde Jisung , Seungmin ve Jeonginin oturmuş bir şeylerle uğraşdığını gördüm . Gözlerimi mutfak tezgahına çevirdiğimde Hyunjinin su içtiğini gördüm . Dudağımın bir tarafını kıvırarak gülümseyip başımı iki yana salladım . Önemli işi su içmekmiş . Hyunjin beni görür görmez mutfaktan çıktığında ben de yine aynı haraketi yapıp Jisungların yanına geçtim .

"Ne yapıyorsunuz böyle ?" Diye sorup masanın üstündeki malzemeleri gösterdim. Jisungsa benim sorumu cevaplamak yerine başka bir soru sormuştu .

"N'oluyor ? " 

"Ne n'oluyor?"

"Senle Hyunjin işte " dedi çenesiyle Hyunjinin çıktığı kapıyı göstererek . Daha sonra devam etti . "Gülümsemeler  falan . Sevgilisiniz de  bizden mi saklıyorsunuz yoksa ? Dün ki sesler de sizden geliyormuş zaten . "

Son cümlesiyle derin bir nefes alıp verdim. " Ya , Jisung , nerenle bakıp dinliyorsun sen ? Değiliz sevgili falan . Abartma ."

Sinirle gözlerimi devirip Jeonginin yanındaki sandalyeye oturduğumda "Ne yapıyorsunuz , Jeongin?" Diye sordum  . O da önce Jisunga sonra bana bakıp "Jisung tatlı bir şeyler isteyince biz de öyle bakıyorduk ne yapa biliriz diye ." Dedi .

Cevabı alınca ellerim belimde bakışlarımı tam karşıya çevirip yanaklarımı şişirerek kaşlarımı çattığımda düşünmeye başladım . "Hmm ,  tatlı bir şeyler . "

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin