3~Çalışmak zorundasın

367 21 7
                                    

Oy ve yorum lütfen..
İyi okumalar ♡♡♡

Telefonu elime alıp saate baktığımda saat gece ikiyi gösteriyordu . Haliyle de çok uykum vardı . Sabah erken uyandığım için daha da yorgundum . Çünki  normalde bu saate kalmazdım . Erkenden uyurdum. Hayatımda en sevdiğim aktivite uyumaktı. Nerde yumuşak yer görsem kafamı atıp uyurdum.  Uyumak benim için bir yaşam biçimiydi.  Bazı araştırmalara göre uyuma saatime göre koalalarla yarışırmışım . Öyle diyorlar. Yani babam öyle derdi. AMA şu anda hiç tanımadığım bu yerde yalnız başıma kalmıştım . Odada hiç kimse yoktu . Hyunjinin sinirle odadan çıkıp banyoya gitmesinden sonra bir buçuk saat geçmişdi . Bu kadar uzun çekmemeliydi. Ondan sonra Jisung ve Minhoyla bir saat falan konuşup sohpet etmiş daha sonra Jisungun Minhoya gösterecek bir şeyi olduğunu söylemesi üzerine burdan gitmişlerdi. Ve şu anda yalnız başıma burda yarım  saattir  oturuyordum . Ve bunları düşünmek daha çok uykumu getiriyordu . Her an uykuya dala bilirdim . Hatta artık gözlerim açık rüya görmeye başlamıştım . İnsanlar FELİİX diye bağırıyordu. Bir yerden de şarkı melodisi duyuyordum ama her yer karanlıktı hiç bir şey göremiyordum . 

Tam  gözlerimi yumup kendimi uykunun kollarına atacakken bir anda kapının açılma sesiyle kendime geldim . Gelen Hyunjindi . Üzerine beyaz bol bir kazak giymiş altındaysa  siyah bir altlık  vardı . Elinde saçlarını kurutmak için beyaz bir havlu vardı . Uzun ve siyah saçları hala suluydu ve açıkçası çok çekici görünüyordu . Az önceki gözlükleri de yoktu . Boynundaysa bir  kolye  vardı . Az öncekinin aynısıydı . Onu ilk gördüğümden dikkatimi çekmişti . Çıkarmadığına göre bir anlamı olmalı diye düşündüm . Ve çok şükür  Hyunjin az öncekinin aksine daha sakindi . Hatta baya sankindi . Banyo gerçekten de işe yaramıştı. Hyunjinin sinirli olmadığını görüp kendi kendime sevindim . Ve gülümseyerek ki gülümserken bence tatlı oluyordum "Merhaba " dedim . Pekala . Sinirli değildi ama mutlu ya da enerjik de değildi. Yüzünde hiç bir ifade yoktu . Dudağının sol tarafını yukarı kıvırıp bana bakmış ve daha sonra "Neden hala uyumadın sen ?" demişti . "Ee .. şey.. Minho ve Jisung gitmek ." dedim . O da tç sesi çıkarıp elindeki havluyla saçlarını kurulamaya başladı . Ve yüzünde minik bir gülümseme gördüğüme emindim . Kesinlikle kurduğum cümleye gülüyordu . Buna emindim . "Ben yatmak  istiyorum." dedim .  "Kiminle yatacağım?" diye ekledim . Anında yüzüme zillenip bakmaya başladı . Hala kapının önünde bir yerde duruyordu ve ayaktaydı  . İçeriye soğuk girmesin diye kapı kapalıydı tabiki de . Derin bir nefes aldı ve saçını kurulamaya devam ederken "Gel benimle " dedi. Ben de kafamı tamam  anlamında sallayıp onu takip etmeye başladım . Deponun odalarından birinin önünde durduğumuzda bana "Burda bekle , Jisungla konuşayım onunla kal bu gece" dedi ve kapıyı açıp içeri girdi.

"SİKTİR . "

Hışımla odadan çıkıp kapıyı kapadı . İçeri girmesiyle  çıkması bir olmuştu .  "Ne oldu? " diye sordum . "Sanırım o ikisinin bir işi var "diyip bana göz kırptı "anlarsın ya." Hiç bir şey anlamamışdım . Ne işleri ola bilirdi ki bu saatte . Uyumak varken hem de . Hiç bir şey anlamasam da rezil olmamak için kafamı salladım ve " Peki ben nerede yatıcam ?" diye sordum.  O da derin bir nefes alıp "Gel benimle " dedi . Yine onu takip etmeye başlarken bu sefer başka bir odanın önünde durmuştuk . Odalar arasındaki yollar uzundu . Depo eski olduğu için normal oda  bulmak zor olmuş olmalıydı . Hyinjin kapıyı açtı ve bana dönerek "Geç" dedi  . Anlamadım . "Saat iki olduğu için mi geç diyorsun ?" diye sordum. O da bana yüzünde  hiç bir ifade  olmadan baktı . Hayır yalan söyledim . Yüzünde bir ifade vardı . Sanki bana gerçekten mi der gibi bakıyordu. Gözlerini yumup burnundan derin bir nefes alıp "Yani odaya gir demek istedim " dedi .

Rezil olmuştum.

İçeri girdiğimde odanın diğer odaya kıyasla daha soğuk olduğunu fark ettim . Baya soğuktu . Odaya göz gezdirip "Burası..soğuk " diyip Hyunjine baktım . O da gözlerini devirip " Ne oldu ? Beğenmedin mi?" dedi . Hava gerçekten soğuktu ama yorganın altına girince ısınacağını düşündüğüm için "Hayır , beğendim . Altına girince ısınırım " diyince yine  bana garip- garip bakmaya başladı  . Bu sefer cümleyi doğru kurduğuma emindim  . Nerede yanlış yaptığımı düşünürken "Altında?" diyerek beni tekrarladı . "Şey evet" dedim . On dakikada kaçıncı derinden nefes alışıydı bilmiyordum ama yine aynısı yaptı ve "Kimin- Yani neyin altında?" diye sordu.  Kimin mi ? Ne demek istedi ?  "Yorganın" diyerek yüzüne baktım .   O da beni anladığını belli edercesine kafasını salladı ve yatağa taraf döndü ve gece gece başıma iş aldım dediğini duydum Sesini kısarak demişti ama ben yine de dediğini  duymuştum . " Bu gün burda yat , yarın sana bir yer ayarlarız ." dedi .

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin