24~Ölmek istememek

143 14 16
                                    

İyi okumalar ♡♡♡

"Ee ? Sonra ne oldu ?" Diye sordu Jisung .

"Sonra bana yaklaşmaya başladı . Çok heyecanlandım bir anda ."

"Öpüştünüz yani ?" Diye sordu Seungmin .

"Öpüşseler yerinde duramazdı . " dedi Jeongin . Felix hafifçe kıkırdayıp cevap verdi

"Hayır , öpüşmedik . Tam gözlerini yumup bir santimetre kalmışdı ki aramızda boşluğundan yararlanıp ittim onu . Sonra da odama kaçtım ."

"Hyunjinle kaldığınız odaya yani ?" Jisung hevessiz bir şekilde konuştu . Hayalleri suya düşmüş gibi .

Öğle arasında oturmuş sohbet ediyorduk . Bu gün yine prova vardı . Ve  Chan hyungun dediğine göre yarın gece canlı yayında olacaktık . Çok heyecanlıydık . Yani ben öyleydim . Diğerleri de öyledir her halde.

Gerçi şimdi anlattıklarım onlar için daha heyecanlı olduğunu düşünüyordum .

"Evet . Sonra geldi . Ben uyuyordum . Yani uyuyormuş gibi yaptım . O da bir şey demeden uyudu . "

"Sen salak mısın , Felix?"

"Neden öyle diyorsun , Jisung?" Kaşlarım çatılı halde sordum .

"Gerizekalı kesin çocuk üzülmüştür . İki dakikada uyuyacak halin yok ya . E o da bunu biliyor . "

"Yani ?"

"Yani senle konuşmak istememiş işte ."

"Az abart , Jisung , yine kafanda kurmaya başladın . "

"Görürsün ."

Bu konu üzerine Jisungla olan sohbetimiz ?  ve öğle arası bitince çalışmaya geri döndük . Bu gün Jungkook yoktu . Biz kendimiz artık hareketleri ezbere bildiğimizden yalnız çalışıyorduk .

Ve Hyunjin sabahtan beri sakindi . Sadece dansla uğraşıyordu .  Bu hareketleri Jisungun haklı olup olmadığını düşündürüyordu  bana .

Ama o da kötü davranmıştı bana . Ben onu bir kere öpmedim diye böyle davranmaya hakkı yoktu .

Yanına gidip sormak istiyordum . İyi misin diye . İki saattir gidip gitmemek arasında kalmıştım . Dayanamayıp yanına gittim .

Her kes dağılmıştı . Hyunjinse köşede duvara yaslanmış parkede oturmuştu . Yanına gidip başında dikildim. Elindeki suyu yudumlarken başını kaldırıp aşağıdan bana baktın . Sanki gözleri bana neden geldiğimi soruyordu .

"İyi misin ?" Dedim hala ayaktayken .

Bakışlarını kaçırıp suyundan bir yudum daha aldı.

"İyiyim . "

"Emin misin?"

"Ne oluyor , Felix?" Diye sordu yine aşağıdan bana bakarak .

"Sadece çok durgun görünüyorsun . Merak ettim ."

"Gerek yok . İyiyim . " diyip ayağa kalktığı gibi yanımdan uzaklaştı . Bense sadece arkasından baka kaldım .

Bu neydi şimdi . Yine mi eskiye dönüyorduk yani?

Yurda gidip oturdum koltukta . Hyunjinin bu günki hareketlerini düşünüyordum ki bir kıkırtı duydum . Dönüp sesin sahibine baktığımda Changbin hyungu gördüm . Yine neye gülüyordu acaba ?

"Oo Felix de burdaymış."  Diyip eliyle o hafif dokunuşuyla dokundu omzuma .

Artık bir omzum yoktu .

SOKAK ÇOCUKLARI  (STRAY KİDS) | HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin