9. Prolínání

92 6 0
                                    

Sasuke se nedokázal zbavit zdrcujících myšlenek, které v něm vzbudil Tazuna odpoledne předchozího dne. I poté, co většinu odpoledního tréninku strávil v naději, že se rozptýlí, ukázalo se, že to bylo zbytečné. Skutečnost, že mohl provádět pouze jednoduché techniky, nebyla nic jiného než dětská hra a to vůbec neposloužilo k rozptýlení. Takže nejen že byl podrážděný, ale jeho frustrace ještě víc rostla, jak jeho ‚trénink' postupoval.

Netřeba dodávat, že to poslední, co chtěl, bylo najít Naruta, jak bouchá na jeho dveře, když se vracel do svého bytu.

„Oi! Teme, vím, že jsi uvnitř. Otevři dve..." Narutovo zuřivé bušení pomalu utichlo, když si všiml Sasukeho, jak k němu jde. S rozpačitým úsměvem se blonďák nervózně zasmál a řekl: „Oh."

Sasuke si zoufale chtěl vybít svůj vztek na Narutovi, ale ANBU ho před pár minutami začali sledovat, takže byl nucen kousnout se do jazyka a zadržet to. Podařilo se mu udržet své chování pod kontrolou týden. Neexistoval způsob, že by začal znovu od nuly jen kvůli Narutově nesnesitelné osobnosti. Čím rychleji si znovu získá Kakashiho důvěru, tím rychleji mu odstraní chakrové pečeťi. Pak bude moci dělat, co se mu zlíbí.

Musel jen být trpělivý.

„Takže, uh, nový byt?" zeptal se Naruto nechápavě.

Sasuke se zastavil se zamračením, zákeřný komentář měl na špičce jazyka. S pohledem upřeným na Naruta – jeho výraz byl nyní klamně neutrální – rozšířil svou chakru, aby našel pozice čtyřech ANBU.

Dva měli dobrý výhled na Naruta z jejich bidýlka na stromě. Jeden byl na střeše obytného komplexu v dosahu sluchu. Poslední maskovaný ninja se umístil na nízké střeše naproti Sasukeho rezidenčnímu komplexu – budova byla postavena ta, že vchody do apartmánů ústily do jakési verandy, která mu umožňovala jasný výhled na Sasukeho.

Obecně řečeno, Sasuke pochyboval, že by elitní ninja ignoroval sebemenší změnu v jeho výrazu nebo řeči těla. S podrážděním vůči Narutovi a frustraci z myšlenek, které vyvolal Tazuna pod jeho kůží, Sasuke věděl, že bude pro něj nejlepší zmizet z jejich dohledu. Zvlášť, když bral v úvahu, jak dokáže být Naruto rozhořčený.

Stručně řekl: „Co chceš?"

„O-oh, uh, no..." Naruto si rozpačitě odkašlal a řekl: „Máš hlas?"

Sasuke si nemohl pomoci aby odolal obvyklému přimhouření očí způsobeným Narutovou pitomostí. Přesto tato akce vyvolala další slova od blonďáka, když koktal: „Ne teď, samozřejmě. Později. Třeba zítra? Zítra budeš mít hlad, že?" Naruto se odmlčel, zamračil se, zavrtěl hlavou a zkusil to ještě jednou: „Tím chci říct, chceš zítra večer na večeři do Ichiraku?"

Sasuke potlačil opovržlivý pohled a chystal se sáhnout ke dveřím a zamumlat úsečné ‚ne', když Naruto rychle dodal: „Dřív, než řekneš ne, nemyslíš, že by ti to prospělo? Jsem si jistý, že být zavřený ve tvém bytě není zdravé. Opravdu bys měl jít ven. Co Kakashi vždycky říká? Cesta života? Jo, to je ono! Musíš se ztratit na cestě životem."

Tentokrát Sasuke nezadržoval útok ani temný výraz. Tentokrát potlačil velmi zlověstný arogantní úšklebek.

Možná měl Naruto pravdu. Možná to bylo přesně to, co potřeboval. Měl obavy z toho, že ANBU mají přečteného, ale jak by si tento nový vývoj vyložili? Co by si pomysleli, kdyby trávil čas s ‚kamarádem'? A co by si Rokudaime pomyslel o tom, že tráví čas s bývalým společníkem Narutem?

Vypadalo to jako dokonalá lest. Pouhé chování podle zákonů této vesnice by Kakashimu nestačilo. Sasuke si rychle uvědomil, co je potřeba udělat, aby získal svou chakru zpět – potřeboval přimět Kakashiho, aby si myslel, že se vrací ke svému starému já; a mohl začít tím, že přiměje ANBU, aby uvěřili, že jeho pouto s Narutem je takové, jaké bylo kdysi.

Of Fate and the Unexpected ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat