Sakura věděla, že kontrola v nemocnici nezpůsobí náhlou řetězovou reakci, ve které se ti padouši odhalí, nakopala by tomu hlavnímu prdel a den byl zachráněn. Jen si přála, aby to nebylo tak nudné.
Po kontrole v nemocnici jí dali do paže jehlu, provedli několik rutinních testů a zahájili kolo antibiotik. Jakmile to bylo konečně hotovo, byla umístěna na pokoj a dostala dávku morfia na její 'bolest'. Sestry jí řekly, že už nemohou nic dělat, dokud si výsledky testů neprohlédne lékař.
Povzdechla si, když se posouvala na tuhé matraci nemocničního lůžka. Byla skoro půlnoc a ona věděla, že v příštích několika hodinách bude lékař kontrolovat její testy. Bohužel také věděla, že se na obchůzku dostanou až ráno. Kromě toho by jediným testem, který by je upozornil na její 'otravu', byl krevní test. A navzdory skutečnosti, že její nediagnostikované symptomy ji přivedly k prioritnímu případu, krevní test bude trvat dobrých pár hodin, než bude zpracován a analyzován v laboratoři.
I když předpokládala, že by se měla považovat za šťastnou, že myslela dopředu a zachránila část jedu, který vytáhla z Naruta.
Snadno se jí podařilo seslat genjutsu na sestru, která jí měla odebrat krev, a Sakuřina vykonstruovaná iluze ji přiměla myslet si, že právě to dělá. Ve skutečnosti jednoduše vzala označenou lahvičku z jejího vozíku a naplnila ji vzorkem své krve, která byla naočkována kapkou jedu extrahovaného z Naruta. Pokud by nebyla příšerná herečka, stačilo by o svém stavu přesvědčit lékaře.
Skutečnou otázkou bylo, zda přitáhne pozornost pachatelů nebo ne. Museli mít nějaký způsob, jak udržet naživu oběti otravy. Sakura si jen přála, aby věděla, co a jak hluboce se zapletli s pacientem.
Sakura chtěla víc než kdy jindy znát jejich účel, proč brát lidi. Když ležela na nepohodlném nemocničním lůžku, její mysl bzučela otázkami – zvuk jejího infuzního přístroje ji ukolébával blíž a blíž ke spánku. Jak dlouho by trvalo, než by únosci začali jednat? Viděla by je vůbec? Co se stane během jejího pobytu? Proč lákat lidi do nemocnice jedem, než je brát rovnou z ulice? Stalo se obětem během pobytu v nemocnici něco? Myslela na to, jak všechny oběti opouštěly nemocnici šťastné a zdravé. Sakura si vzpomněla na to, co jejich klientka řekla o tom, že viděla, jak se její manžel zhroutil, a byla zvědavá na skutečnost, že shinobi, který ho vzal, se objevil poté, co omdlel. Potlačili únosci jed nějak, aby ho později aktivovali? Tehdy by udeřili? A co z toho všeho získali?
Sakura zavrtěla hlavou. Odpovědi na tyto otázky budou zodpovězeny během jejího pobytu. Prostě musely být. Byl to poslední dílek skládačky. Věděli, že to začalo otravou, a měli pádný důvod se domnívat, že to na tom ostrově končilo – to, co se stalo mezi pobytem pacientů v nemocnici a únosem, by to určitě všechno spojilo.
Sakura cítila, jak jí morfin otupuje mysl, když pracovala rychleji, aby odbourala zbytek drogy. Už by spala v jámě lvové – poslední věc, kterou potřebovala, bylo být pomalá a otupělá od morfia.
-------------------------------------------
Tři tomoe Sasukeho Sharinganu se pomalu otáčely, jak jeho oči přecházely z jedné chakry v nemocnici na druhou – zapamatoval si i ty nejnepatrnější energie.
I když věděl, že Sakura je v bezpečí díky stálé záři její chakry – žádný záblesk aktivity ke spící energii –, nikdy nenechal svůj pohled zabloudit příliš daleko. Kdykoli někdo procházel kolem jejího nemocničního pokoje, bylo to, jako by mezi touto osobou a jeho očima byla magnetická přitažlivost.
ČTEŠ
Of Fate and the Unexpected ✔
FanficZatímco se snaží získat Hokageho důvěru a uskutečnit svůj plán na zničení Konohy, si Sasuke vzpomíná, jak moc pro něj Tým Sedm znamená. Začne se dívat na jinou budoucnost - takovou, která se podezřivě začíná zaměřovat na Sakuru. Překlad originálu 'O...