22. Týmová práce

75 6 2
                                    


Naruto s cinknutím postavil dvě plechovky laku na můstek . Narovnal se a přejel si hřbetem ruky po zpoceném čele. „Vysvětlí mi někdo, jak jsme uvízli u další mise D-úrovně?" zeptal se a zíral na most, který postavili před týdnem. Teď měli tento krásný úkol to obarvit.

Máme štěstí, pomyslel si hořce.

„Kakashiho nakonec začne nudit nás mučit," odpověděla Sakura. Seděla na mostě a nohy jí visely přes okraj, aby mohla potřísnit zábradlí. Natáhla hlavu a podívala se na nespokojeného Naruta, který byl vedle Sasukeho; pracoval na protějším zábradlí a Sai stál na vrcholu řeky, aby obarvil vnější strany mostu.

Naruto si povzdechl. „Musí být něco, co můžeme udělat!" Naruto se naklonil přes zábradlí a zeptal se: „Sai, ty jsi velitel týmu. Zařiď nám dobrou misi!"

Sai se zastavil uprostřed tahu štětcem a podíval se na Naruta. „Každá mise je důležitá."

Naruto se na něj suše podíval. „Prosím, řekni mi, že tomu hovnu fakt nevěříš."

Sai jen pokrčil rameny, než se vrátil do práce. Naruto dost dramaticky protočil očima, když se otočil, aby se opřel zády o zábradlí. „Co když budeme stávkovat?"

„Pak bychom neměli žádné mise," odpověděla Sakura, která se vrátila ke svému úkolu. „A já náhodou ráda dostávám výplatu."

„Ach," řekl Naruto zasmušilým hlasem. „Správně. Vsadím se, že příští týden budeme venčit psy."

Deprese kolem týmu Sedm byla téměř hmatatelná, když ze sebe vydali sborový povzdech.

„Víš..." řekla Sakura pomalu. Kousla se do rtu a váhavě se podívala na své tři společníky.

Naruto, už vzrušený, dychtivě řekl: „Co, Sakuro-chan? Co? "

Sakura postavila štětec na okraj plechovky s barvou – její výraz byl zamyšlený – než se otočila k Narutovi, Sasukemu a Saiovi. „Myslím, že vím, jak můžeme Kakashiho přesvědčit."

„Jak?!" naléhal Naruto. Byl připravený vyskočit přímo z kůže.

„No..." Sakuřina tvář se zkřivila, než zavrtěla hlavou a tiše řekla. „V zásadě je to nezákonné, ale já... vím, kam Shizune schovala Kakashiho kopie Jiraiyových knih."

Narutův úsměv byl úskočně mazaný, když řekl: „To se mi líbí! Počítej se mnou!"

Sasuke vedle něj si odfrkl. „Vážně?" zeptal se sarkasticky.

Naruto na něj vrhl rychlý pohled, než přešel a přikrčil se vedle Sakury. „Tak jaký je plán?"

Sakura stále trochu váhala, ale Naruto sledoval, jak její oči zalétly k Sasukemu a Saiovi – oba to zajímalo stejně jako jeho. Povzdechla si. „Dobře, plán je takový. Získáme knihy a nabídneme je Kakashimu výměnou za misi B-úrovně. Shizune mu je vzala před několika týdny, aby se soustředil, takže nepochybuji, že skočí po příležitosti, aby je dostal zpět."

„Miluji to!" řekl Naruto, hrdý na Sakuřinu úskočnost. Najednou se mu vybavily všechny ty žerty, které dělal. Adrenalin, který jím pumpoval, byl okamžitě vítán po předchozí melancholii.

Jakékoli vzrušení však bylo potlačeno jediným přísným pohledem Sakury.

Naruto okamžitě ztichl a všiml si, že se k nim přidali Sasuke a Sai – všichni čtyři členové se nyní krčili v úzkém kruhu, když Sakura tiše vysvětlila: „Nebudeme jen vydírat Hokage, ale knihy jsou schované v jeho kanceláři."

Of Fate and the Unexpected ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat