„Přetáhni si ruku přes hruď. Dobrý. Pomalu natáhni obě paže, dlaně dopředu."
Pršelo.
Před třemi dny to začalo. Sasuke byl jeden frustrovaný krok od vysátí bouře do Kirinu. Praskání, šplouchání deště cítil, jako by mu hlodalo kůži. Po prvním dni stěží mohl sedět v klidu, neustále zatínal a uvolňoval prsty nebo poskakoval kolenem.
Už skoro týden se radoval z obnovení zraku. Každé ráno věděl, že se zlepšuje – bylo to vidět. Byla to jen otázka času.
Pak se probudil a tohle – šedivé nebe a nikdy nekončící plink, plink, plink, plink. Bez slunečního světla, které dovnitř proudilo okny, měl pocit, že je zase slepý. Všechno bylo jako jedna skvrnitá břidlice šedé. Lampy poskytovaly jen tolik světla, aby se vysmívaly jemu a tomu zatracenému dešti. Po chvíli to znělo, jako by dělalo ha, ha, ha, ha, ha.
Nebyl si jistý, jestli si Sakura všimla jeho rozrušení, nebo jestli už byla také u konce, ale dnes odpoledne – třetího dne tohoto mučení – bylo plink, plink přerušeno pištěním něčeho, co škrábalo po podlaze. .
Sasuke se okamžitě vzchopil, zvědavost a obavy ho naplnily stejnou měrou. „Sakuro? Jaké jsou-"
„Budeme trénovat," odpověděla a svírala jeho zápěstí. Zvedla ho na nohy. Slyšel totéž skřípání na tvrdém dřevě a uvědomil si, že přesouvá nábytek zpět.
Zamračil se. „Není tu dost místa na trénink."
Sasuke nikdy nebyl tak rád, když se ukázalo, že se mýlil.
Když ho Sakura poprvé začala provázet sérií forem, byl připraven se posmívat a plížit se zpátky na pohovku a trucovat.
Pak to ucítil.
Progrese formy byla zaměřena na více než jen svaly. Ovlivňovalo to také jeho síť chaker, což způsobovalo další namáhání toho, co by jinak bylo nenáročnou tréninkovou metodou.
„Dobře," řekla Sakura a její tichý hlas ho zaplavil jako teplá voda. „Zvedni pravou nohu. Ujisti se, že tvé paže jsou rovnoběžné se zemí. Udržuj svaly uvolněné, pohyby pomalé."
Když Sasuke následoval Sakuriny pokyny, chladný vánek přicházející z okna vysušil lesk potu pokrývající jeho kůži – byl to úžasný pocit. Ostrá, zemitá vůně deště naplnila byt a téměř si dokázal představit stromy kolem nich – sytou hnědou deštěm nasáklou kůru a oranžové a červené listy, které se houpaly jako plameny.
Plink.
Plink, plink, plink.
„Počkej chvilku. Hluboký nádech."
Plink, plink.
Napjaté svaly, pálení, když přesunul váhu, úleva z jejich napjatého natahování – Sasuke si užíval každý pocit.
Na okamžik nezůstal trčet ve svém bytě. Byl venku na cvičišti. Cítil bahnitou zem pod nohama a slyšel tichý šepot deště dopadajícího na listy.
Zhluboka se nadechl a ztratil se v uklidňující mantře – plink, plink, plink, plink.
--------------------------------
Sasuke šťouchal do jídla hůlkami a poslouchal, jak Sakuřino nádobí cinkalo o sebe, když je sbírala.
„Neměla bych být pryč moc dlouho," řekla a její hlas se vzdaloval, když odnášela nádobí do dřezu. Sasuke k ní zalétl očima – sluneční světlo proudící dovnitř oknem dávalo ostré linie jejímu profilu. „Jen musím něco rychle zařídit."
ČTEŠ
Of Fate and the Unexpected ✔
FanficZatímco se snaží získat Hokageho důvěru a uskutečnit svůj plán na zničení Konohy, si Sasuke vzpomíná, jak moc pro něj Tým Sedm znamená. Začne se dívat na jinou budoucnost - takovou, která se podezřivě začíná zaměřovat na Sakuru. Překlad originálu 'O...