«Παμε να τον παρακολουθήσουμε να δούμε που πηγαίνει να μην κάνει καμία τρέλα» είπε ο Φραγκίσκος
«Παμε» είπε ο ΠαναγιώτηςΠήγα σε ένα μπάρ και μπήκα μέσα κάθισα στο μπαρ και η Batwoman μου έβαλε το ποτό που της είπα και το ήπια μόνορουφι και της ζήτησα ακόμα ένα.
«Ερωτικές ανασφάλειες έχουμε και πεκροπίνουμε, θα μας αδειάσεις όλα τα ποτά» είπε εκείνη
«Ασε μας ρε Σάντρα»
«Έλα πιες και ένα σφηνάκι κερασμένο από εμένα να πάνε κάτω τα φαρμάκια»
«τι ώρα τελειώνεις;»
«Σε λίγο»
«Παμε άλλου να διασκεδάσουμε» είπα
«Οκ»είπε«Δυστυχώς δεν θα διασκεδάσει με σένα πρέπει να επιστρέψει στην γυναίκα του» είπε ο Παναγιώτης
«Τι θέλετε ρε ρεμαλια εδώ; με ακολουθήσατε;» είπα
«Παμε ρε στην γυναίκα σου» με τραβούσαν
«Καλά αφήστε με»
«Παμε» με έσυραν έξω από το μαγαζί..
«Τι κάνεις ρε τρελάθηκες; άμα δεν την ήθελες την Άννα και το μωρό να μην συνέχιζες παρακάτω, να χώριζες πρώτα και μετά κάνε αυτά τα παιδιαρίσματα, όλα αυτά που κάνεις αν τα μάθει θα σε χωρίσει και θα έχει δίκιο σε λίγους μήνες παντρεύεστε, τι παράδειγμα θα δώσεις στο μωρό που έρχεται σε λίγους μήνες;» Είπε ο Παναγιώτης.
«παρατήστε με»
«Έλα Παναγιώτη πάμε άφησε τον να φάει τα μούτρα του πάμε σπίτι» είπε ο Φραγκίσκος
«Πάμε»*Άννα*
Πέρασε αρκετή ώρα και τα αγόρια δεν γύρισαν, άνοιξε η πόρτα και ήταν μόνο ο Παναγιώτης και ο Φραγκίσκος ο Πέτρος πουθενά.
«Ο Πέτρος»
«Δεν ξέρουμε»
«Τι δεν ξέρετε μαζί σας δεν ήταν;»
«Αννα καλύτερα να τα βρείτε μεταξύ σας, εμείς δεν εμπλεκόμαστε»
«Δεν μου αρέσει ο πρόλογος, πείτε μου που είναι ο Πέτρος;» φώναξα
«Τον αφήσαμε στο μπαρ» το σκέφτηκαν πριν το ξεστομίσουν
«Παρακάτω»
«Ήθελε να πιεί εμείς τον λέγαμε να γυρίσει σπίτι σε σένα και δεν ήθελε, μέχρι που τον αφήσαμε εκεί με μια Σάντρα»
«Φεύγω» είπα πήρα το παλτό μου και έφυγα από το σπίτι..Περπατούσα στο δρόμο με γοργό βήμα, και είχα κλείσει το κινητό μου, πήρα ταξί και με προορισμό το μπάρ, μπήκα μέσα στο μπάρ,και πλησίασα τον μπάρμαν, ρώτησα για την Σάντρα και τον Πέτρο και μου απάντησε ότι έφυγαν, επίσης τον ρώτησα αν γνώριζε που πήγαν, και μου έδωσε μια διεύθυνση..
Έφτασα έξω από το σπίτι, λογικά θα είναι δικό της, μου άνοιξε και την είδα με μια ρόμπα.
«Καλησπέρα πως μπορώ να βοηθήσω;»
«Είναι ο Πέτρος εδώ; είμαι η γυναίκα του»
«Αυτή που είπε ότι δεν θέλει να παντρευτεί»
«Ορίστε;»
«Οχι δεν είναι εδώ έφυγε με μια γυναίκα άλλη όχι μαζί μου καλό βράδυ» είπε και έφυγα...
YOU ARE READING
The Tactics Of Love
FanfictionO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!