Φτάσαμε και με έβαλαν κατευθείαν στο χειρουργείο, ο νοσοκόμος είπε ότι μάλλον είναι κάταγμα στον αστράγαλο.
Η Αλεξία ειδοποίησαν τους γονείς τους και τον πατέρα μου.... Και σε δευτερόλεπτα ήρθαν όλοι... Και περίμεναν στον χώρο αναμονής..
Ο Πέτρος έφτασε στον χώρο της αναμονής και πηγαινοέρχονταν πάνω κάτω δεν μπορούσε να ηρεμήσει ούτε να καθίσει..
«Γιατί δεν βγαίνει ένας γιατρός να μας πει τι γίνεται, θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα, η γυναίκα μου κινδυνεύει και εγώ κάθομαι εδώ με σταυρωμένα χέρια»
«Πέτρο ηρέμησε και μην φωνάζεις σε νοσοκομείο είμαστε» είπε ο Παναγιώτης.
«Τι να ηρεμήσω είσαι σοβαρός;» Τον έπιασε από την μπλούζα.
«Καλα καλά, όμως ηρέμησε θα μας διώξουν από το νοσοκομείο» Τον άφησε..
«Παω να βρω τον γιατρό δεν μπορώ να ηρεμήσω» λίγο πιο δίπλα βγήκε ένας γιατρός και ενημέρωσε τους γονείς ότι γέννησε η κόρη του και πανηγύριζαν..
Αργότερα βγήκε η νοσοκόμα απο το χειρουργείο και μας πλησίασε χαμογελαστή..«Ποιος είναι ο πατέρας;»
«Εγω εγώ είμαι» ήταν σαν χαμένος
«Μπες μέσα σε περιμένουν να γεννηθεί η κόρη σου»
«Μα πως από τον 6ο μήνα;»
«Ασε τις ερωτήσεις βρε αγόρι μου» Είπε η μητέρα του.
Μπήκε μέσα και ήρθε σε μένα σε κλάσματα δευτερολέπτου και του χαμογέλασα μόλις τον είδα, ήταν πολύ όμορφος...«Πέτρο φοβήθηκα για την ζωή μας»
«Δεν χρειάζεται πανικός οι ενδείξεις του μωρού είναι καλές δεν υπάρχει φόβος» μας καθησύχασε ο μαιευτήρας και ζήτησε από τον αναισθησιολόγο να με κάνει επισκληρίδιο για να περάσουμε στην καισαρική τομή.
Λίγα λεπτά αργότερα ήρθε στον κόσμο η μπέμπα μας, με κάστανα μαλλιά και καστανά μάτια και βγήκε κλαίγοντας σπαρακτικά..
Ο γιατρός το παρέδωσε στην περιποίηση νεογνών και μετά μου το έδωσαν για λίγο στην αγκαλιά μου.
Ο Πέτρος συγκινήθηκε και άπλωσε με το δάχτυλο του στα χεράκια του μωρού και συγκινήθηκα και εγώ, το μωρό είναι τόσο μικρό και εύθραυστο, που φοβόμουν να μην μου πέσει..«Γιατρέ ήρθε ο ορθοπεδικός να δει το πόδι της» Ειδοποίησε η νοσοκόμα τον μαιευτήρα και ο ορθοπεδικός μπήκε σε το χειρουργείο.
«Παρακαλώ πηγαίνετε στην αίθουσα αναμονής, σε μια ώρα περίπου θα μεταφέρουμε την Άννα στο δωμάτιο» είπε ο μαιευτήρας.
«Πφφφ» Ήταν συγκινημένος ακόμα είχε βουρκώσει από ευτυχία.. πριν πάει στρατό κατάφερε να δει το πιο σημαντικό πράγμα στην ζωή του.
«Είναι μια κούκλα ένα κουκλάκι ζωγραφιστό δεν μπορώ να το περιγράψω» είπε ο Πέτρος.
YOU ARE READING
The Tactics Of Love
FanfictionO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!