Κεφάλαιο 33

80 5 4
                                    

Η Όλγα με την είσοδο της στο δωμάτιο κρατούσε μια γλάστρα..

«Να σου ζήσει»
«Σε ευχαριστούμε πολύ Όλγα»
«Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη από την μητέρα μου για όλη την συμπεριφορά της, δεν ήρθα εδώ για να την συγχωρέσεις απλώς για να ξέρεις»
«Δεν χρειάζεται να απολογηθείς για την μητέρα σου, αλλά την συγνώμη της δεν την δέχομαι»
«Οκ εντάξει»

Αργότερα με τους γονείς μας πήγαμε να δούμε το μωρό αλλά δεν μας άφησαν να το δούμε και γύρισα στο δωμάτιο..

«Γιατί να μην μπορούμε να το δούμε; Γιατί το πήραν» με έπιασαν τα κλάματα και ο πατέρας μου με έβαλε να ξαπλώσω στο κρεβάτι..
«Μηπως το κάνουν εξετάσεις; Μπορεί να χρειάζεται κατι»
«Θα μάθουμε ο Πέτρος πήγε να ρωτήσει τους γιατρούς μην ανησυχείς Άννα μου» είπε η Αγγελική.
Μπήκε ο Πέτρος αγχωμένος στο δωμάτιο και μας πλησίασε..
«Τι έγινε; Τι συμβαίνει Πέτρο τι έπαθε το μωρό μας;» ρώτησα
«Δεν μπορούμε να δούμε το μωρό γιατί παρουσίασε σπασμούς»
«Τι εννοείς Πέτρο;» είπε ο Λευτέρης.
«Ο γιατρός μου είπε ότι ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως ο εγκέφαλος του ακόμα... Θα του κάνουν εξετάσεις και θα μας ενημερώσουν»
«Φοβαμαι φοβάμαι πολύ για το μωρό μας» Με πήρε αγκαλιά ο Πέτρος σύγχρονος έκλαιγα και πονούσα.

Το απόγευμα όταν συνήλθα επιτέλους και αφού στέρεψαν τα δάκρυα μου στα κατακόκκινα μάγουλα μου, επέστρεψε ο Πέτρος κάπου είχε πάει...

«Αυτο για σένα αγάπη μου» είπε και άνοιξε ένα κουτάκι.
«Ειναι πανέμορφο μωρό μου, μου αρέσει πολύ θα το φορέσω» ήταν ένα χρυσό βραχιόλι μέσα έδειχνε την ημερομηνία της γέννησης του μωρού και απ' έξω έλεγε "Mama".
«Θελω να θυμάσε αυτή την στιγμή»
«Πάντα θα την θυμάμαι αγάπη μου σ' αγαπώ πολύ»
«Εγω σ' αγαπώ περισσότερο» μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.

Η Αγγελική επέστρεψε από το σπίτι της που είχε πάει.
«Εχουμε κάνα νέο για το μωρό μας;»
«Όχι ακόμα» είπε ο Πέτρος.
«Αννα μου αυτό είναι ένα σταυρουδάκι να το φοράς στο λαιμό και αυτή την καρφίτσα με το ματάκι να σας προσέχει, μου τα είχε δώσει η γιαγιά μου και μου είπε να τα δώσω στην δική μου εγγόνι»
«Θα τα φορέσω είναι πολύ όμορφα σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου»

Η ώρα περνούσε και κανένα νέο για το μωρό τώρα αυτό είναι ανυσηχητικό;
Ο Πέτρος βγήκε να ρωτήσει στην γιατρο όμως έτρεμαν τα πόδια του για το τι θα ακούσει, ευτυχώς ήρθε ο Θέμης και πήγα μαζί. Μετά γύρισαν στο δωμάτιο χαρούμενοι με πλησίασε.

The Tactics Of LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat