Έκανα ένα βίντεο για της Άννα και τον Πέτρο
Instagram: wattpadstory_anastasiap
Tik Tok: greek_seriess2 η greek seriesδυστυχώς μόνο στο Instagram και στο Tik Tok στο YouTube δεν με αφήνει λόγω πνευματικών δικαιωμάτων.
Η επόμενη μέρα είναι και πιο ευτυχισμένη μέρα για μένα... Σε λίγες ώρες θα ονομάζομαι Κυρία Καστρινού με Κ κεφαλαίο. Θα αλλάξουν πολλά στις ζωές μας.
Το πρωί που ξύπνησα πήγα να κάνω ένα ντους και ύστερα φόρεσα την λευκή μου σατέν νυφική ρόμπα που έγραφε με χρυσά γράμματα bride(νύφη), κατέβηκα κάτω και τα κορίτσια γέμισαν το σαλόνι με λευκά μπαλόνια και μπαλόνια Με μεγάλα γράμματα έγραφε bride, τα κορίτσια έβαλαν σαμπάνια να πιούν μόνο η Ζωή και η Ανδριάνα..
Ήρθε και η κομμώτρια να μου ετοιμάσει τα μαλλιά μου μάζεψε τα μαλλιά μου σε έναν χαμηλό κότσο και απο δεξιά και αριστερά έκανε πλεξούδες και τα μάζεψε γύρω από την κότσο και με άφησε και αφέλειες και της έκανε μπούκλες εκτός από καλή κομμώτρια είναι και η φωτογράφος μας οπότε θα φωτογραφίσει όλο τον γάμο. Η μακιγιέζ ήρθε να με βάψει με ένα απαλό μακιγιάζ όχι πολύ έντονο.
Η Αλεξία πήγε από το σπίτι της να δει τον αδερφό της και θα πήγαιναν στην εκκλησία, έφυγαν και τα κορίτσια όταν ήρθε ο πατέρας μου, με περίμενε στο σαλόνι και κατέβηκα με προσοχή, με πλησίασε, κρατούσε ένα πέπλο.
«Εισαι πολύ όμορφη κόρη μου»
«Ευχαριστώ μπαμπά, τι είναι αυτό που κρατάς;»
«Ειναι το πέπλο της μητέρας σου το φορούσε στο δικό μας γαμο»
«Είναι πολύ όμορφο, βοήθησε με να το φορέσω»
«Μας βλέπει και καμαρώνει απο εκεί ψηλά»
«Ναι πάντα μέσα μας είναι»
«Παμε να μην στήσουμε τον γαμπρό;»
«Παμε»Μπήκα στο πίσω κάθισμα και ξεκινήσαμε για την εκκλησία, φτάσαμε και με παρέδωσε ο πατέρας μου στο γαμπρό και μου έδωσε την ανθοδέσμη τον φίλησα και προχωρήσαμε μπροστά και μας ακολούθησαν οι καλεσμένοι και ξεκίνησε το μυστήριο.
«Στέφεται ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ Πέτρος, τὴν δούλην τοῦ Θεοῦ Άννα, εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρός, καὶ τοῦ Υἱοῦ, καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» 3 φορές
«Στέφεται ἡ δούλη τοῦ Θεοῦ Άννα, τὸν δοῦλον τοῦ Θεοῦ Πετρος, εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρός, καὶ τοῦ Υἱοῦ, καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» 3 φορέςΟ Παναγιώτης μας άλλαξε τα στέφανα και η Αλεξία της Βέρες..
Βγήκαν οι καλεσμένοι έξω αφού πρώτα μας ευχήθηκαν και πήραμε σειρά εγώ με το Πέτρο και μας πέταξαν ρύζι, με τράβηξε ο Πέτρος και πέρασε το χέρι του από την μέση και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί στα χείλη και στην συνέχεια πέταξα την ανθοδέσμη στις ελεύθερες. Όμως αυτό επιφυλάσσει μια έκπληξη δεν την πέταξα γύρισα και πήγα την έδωσα στην Ζωή και την γύρισα στεκόταν ο Φραγκίσκος πίσω της και άνοιξε το κουτάκι και της ζήτησε σε γάμο ήταν πολύ ρομαντικό..
«Θα με παντρευτείς; ακόμα και αν γνωριζόμαστε σχεδόν ένα χρόνο»
«Ακόμη και την επόμενη μέρα θα σε παντρευόμουν αγάπη μου και φυσικά δέχομαι» τους ευχηθηκαμε με την σειρά μας και έφυγαν οι καλεσμένοι για την δεξίωση. Εμείς με την φωτογράφο πήγαμε στην παραλία να βγάλουμε φωτογραφίες...
KAMU SEDANG MEMBACA
The Tactics Of Love
Fiksi PenggemarO Πετρος Καστρινος και η Άννα Βελιώτη βάζουν στοίχημα στον εαυτό τους να κάνουν ο ένας στον άλλον να τον ερωτευτεί παράφορα με ασυνήθιστες τακτικές!!