Κεφάλαιο 30

74 7 3
                                    

Γυρίσαμε όλα τα μέρη της Ιταλίας, και περάσαμε πανέμορφα, ήταν το τελευταίο μας ταξίδι, πριν φύγει φαντάρος. Επιστρέψαμε πίσω στην Ελλάδα και τακτοποιήσαμε τα πράγματα μας, ο Πέτρος πήγε στην αστυνομία για να πάρει το χαρτί για να δούμε που θα τον στείλουν.. εγώ και η Αγγελική η πεθερά μου ήμασταν μέσα στην αγωνία, εγώ πηγαινοέρχομουν και η Αγγελική καθόταν στον καναπέ και κουνούσε τα πόδια της πάνω κάτω.

Άνοιξε η πόρτα έκλεισε πίσω του και ήρθε και κάθησε στην πολυθρόνα, βγήκε και ο Θέμης από την κουζίνα.

«Έλα πες μας αγόρι μου μην μας κρατάς σε αγωνία έχουμε σκάσει» είπε η Αγγελική
«Στο στρατό ξηράς»
«Καλα είναι και εκεί ρε Πέτρο»
«Ναι αλλά με στέλνουν στην Λευκάδα»
«Στο μαγαζί έρχονται στρατηγοί χρόνια τώρα και έχω τα τηλέφωνα τους να κάνω ένα τηλέφωνο πρώτα να σε μεταθέσουν στην Πάτρα» είπε ο Πατέρας του.

Με την Αγγελική κάναμε μια λίστα για το τι χρειάζεται ο Πέτρος να πάρει μαζί του.

«Να του βάλουμε ρούχα καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα ελληνικής παραλλαγής, εσώρουχα, οδοντόκρεμα, οδοντόβουρτσα, ξυριστικά, λουκέτα, πετσέτες» είπα
«Σκούφος, γάντια, λαιμουδιέρα, σακ βουαγιαζ»
«ξυριστική μηχανή με ανταλλακτικές κεφαλές, αφρό ξυρίσματος, after shave για μετά το ξύρισμα, οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα. Επίσης χαρτί υγείας, μωρομάντηλα για την τουαλέτα, σαμπουάν, αφρόλουτρο για το ντουζ, μπατονέτες, χαρτομάντιλα, νυχοκόπτης και γάντια μιας χρήσης για διάφορες αγγαρείες»
«Νομίζω αυτά»
«Και Σπρέι για τους μύκητες κ.α.»
Κάναμε την λίστα και θα βγαίναμε αύριο να ψωνίσουμε.

Εγώ έκλεισα ραντεβού με τον γυναικολόγο μου για να μάθουμε το φύλο του μωρού επιτέλους βασικά οι κουμπάροι μας θα το μάθουν να μας ετοιμάσουν την έκπληξη.

Φύγαμε την ίδια στιγμή γιατί ο Παναγιώτης και η Αλεξία ήθελαν να μάθουν το φύλο του μωρού, με έκανε υπέρηχο είδε η γιατρός το φύλο του μωρού και το είπε στην Αλεξία..

Πριν το αποκαλύψει η γιατρός στην Αλεξία, η Αλεξία μου είπε ότι θα είναι κορίτσι και ο Παναγιώτης κορίτσι.

Ο Πέτρος θα φύγει σε έναν μήνα οπότε μετά από μια βδομάδα ο Παναγιώτης και η Αλεξία ετοίμασαν το σπίτι όπου θα γίνει η αποκάλυψη του φύλου του μωρού.

Η Αλεξία προτίμησε να βάλει μια γιρλάντα σε μπλε και ροζ χρώμα στον τοίχο πάνω από τον καναπέ, διακόσμησαν τον χώρο με μπαλόνια μπλε και ροζ που έγραφαν στο αντίστοιχο boy or girl. Η Αλεξία είχε κρυμμένο το κανονάκι με κομφετί με το φύλο του μωρού,όλα τα ποτήρια και τα πλαστικά πιατάκια ήταν στα χρώματα μπλε και ροζ και σε όλα έγραφαν boy or girl. Tο είχαν διακοσμήσει πάρα πολύ ωραίο.

The Tactics Of LoveWhere stories live. Discover now